siema troszkę zagoniony byłem , no wiec tak : czyścisz sam czujnik , po prostu psikasz jakimś specyfikiem do czyszczenia połączeń np kontakt itp do środka tego czujnika , śrubokrecikiem obracasz lekko z jednego końca do drugiego żeby rozruszać to tyle co do czyszczenia
co do ustawień tak ustawia sie . Wchodzisz w tryb serwisowy DIAG (przytrzymujesz oba przyciski na zegarach i po paru sekundach przekręcasz kluczyk na on) po czym jak pojawi się DIAG przyciskasz znowu oba i pojawi sie dO1 . cyfra obok która zobaczysz to położenie zamkniętej przepustnicy powinno być między 15-17 my mamy poustawiane na 17 , jak odkręcisz manetkę opór pojawi ci się cyfra my mamy ustawione na 96. Po odkręceniu i wyczyszczeniu czujnika zakładasz go, lekko skręcasz śrubkami (torks z dziurką ) i ustawiasz jego położenie tak żeby miał te wartości na zamkniętej i otwartej manecie jak podałem wyżej i skręcasz wszystko do kupy podpinasz kostki i gotowe
Cholera może mało zrozumiale napisałem bo ztyrany jestem, jak coś nie jasne to pytaj na priv to podpowiem
ogólnie uruchomienie diaga i sprawdzanie jest takie samo jak w tym filmiku tylko u nas max to 96 a nie 101
looknij od tak żebyś pogląd miał
http://www.youtube.com/watch?v=yivweQyQ ... 99AB8A2C9B