Teraz jest 14 lis 2024, o 07:35

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 4 mar 2011, o 20:15 
Jeżeli podkrece obroty w dół to strasznie falują, pracuje nierówno, w przyszłym tygodniu uderzam na serwis tak jak kolega mówi, po z gdybań nic nie ma, może im również uda sie jakoś zdiagnozować falowanie obrotów......


Góra
  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 4 mar 2011, o 21:55 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
generalnie zastanowił bym sie nad sensem tego wydechu... jeśli masz seryjny do załóż go sobie zobacz czy bedzie tak samo.. krążą opinie ze te r6 własnie cieżko wyregulować po zmianie wydechu i filtra na sportowy, ale u mnie jakos ten mit sie nie sprawdził, po wymianie filtra na K&N i wydechu na przelot Leo Vince wystarczyła lekka korekta obrotów na jałowym i to wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 5 mar 2011, o 17:12 
hmm, no musiał bym gdzieś na forum poczytać o dominatorze, wiadomo to nie jest firmówka i atk może być,.... no ale serwis i tak muszę odwiedzić


Góra
  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 7 mar 2011, o 22:30 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2010, o 09:33
Posty: 68
Lokalizacja: Dublin/Kraków
Sprzęt: R46 + CBR 1000 RR
Imie: Jakub
zanim odwiedzisz serwis wyczyść czujnik położenia przepustnic , mój kumpel miał problem z falującym dołem nawet krztusiło się moto czasem i zgasnąć tez potrafiło ot tak z niczego po czyszczeniu jak nówka sztuka czas który to zajmuje to około 15 minut tu masz opis jak byś czegoś nie kminił to pytaj ... http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=97305
mamy tu parę RSzustek i nie ma problemów w żadnej z K&Nem + przelotem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 8 mar 2011, o 23:11 
Z tego co zrozumiałem, muszę przeczyścić wtyczki i oring który jest w tym czujniku, czy mogę to zrobić np wd-40? koleś u którego zostawiałem moto robił mi regulację przepustnic, ale pewnie nie czyścił tego czujnika. jeśl chodzi o dławienie, czy nie wchodzenie na obroty żadnych takich objawów nie ma, tylko na niskich obrotach faluje,.. nigdy tego nie robiłem, wiec spytam czy mogę coś tam uszkodzić czyszcząc go? czy tżeba go potem jakoś ustawić w danym położeniu,. Wolę zapytać gdyż jestem laikiem w tych sprawach


Góra
  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 10 mar 2011, o 23:10 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2010, o 09:33
Posty: 68
Lokalizacja: Dublin/Kraków
Sprzęt: R46 + CBR 1000 RR
Imie: Jakub
siema troszkę zagoniony byłem , no wiec tak : czyścisz sam czujnik , po prostu psikasz jakimś specyfikiem do czyszczenia połączeń np kontakt itp do środka tego czujnika , śrubokrecikiem obracasz lekko z jednego końca do drugiego żeby rozruszać to tyle co do czyszczenia :D co do ustawień tak ustawia sie . Wchodzisz w tryb serwisowy DIAG (przytrzymujesz oba przyciski na zegarach i po paru sekundach przekręcasz kluczyk na on) po czym jak pojawi się DIAG przyciskasz znowu oba i pojawi sie dO1 . cyfra obok która zobaczysz to położenie zamkniętej przepustnicy powinno być między 15-17 my mamy poustawiane na 17 , jak odkręcisz manetkę opór pojawi ci się cyfra my mamy ustawione na 96. Po odkręceniu i wyczyszczeniu czujnika zakładasz go, lekko skręcasz śrubkami (torks z dziurką ) i ustawiasz jego położenie tak żeby miał te wartości na zamkniętej i otwartej manecie jak podałem wyżej i skręcasz wszystko do kupy podpinasz kostki i gotowe :D Cholera może mało zrozumiale napisałem bo ztyrany jestem, jak coś nie jasne to pytaj na priv to podpowiem
ogólnie uruchomienie diaga i sprawdzanie jest takie samo jak w tym filmiku tylko u nas max to 96 a nie 101 :D looknij od tak żebyś pogląd miał http://www.youtube.com/watch?v=yivweQyQ ... 99AB8A2C9B


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 10 mar 2011, o 23:20 
hmmm, no ok bedę próbował, jak coś "schrzanie" bedę pisał, a powiedz mi jeszcze czy na zegarach da sie ustawić jakoś odcięcie, bo mi tnie przy 12500, zapala sie lampka i odcina a przecież powinno kręcić się dalej....


Góra
  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 10 mar 2011, o 23:25 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2010, o 09:33
Posty: 68
Lokalizacja: Dublin/Kraków
Sprzęt: R46 + CBR 1000 RR
Imie: Jakub
ustawia się światełko lampki na początek odcięcia i koniec oraz czy ma migać lub świecić ciągle ale co do samego odcięcia nie mam pojęcia , przy okazji sprawdż sobie d61(historia błędów) i d62 (obecne błędy) :D

Nic się nie bój że skopiesz .Prosta operacja , pacjent powinien przeżyć :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 11 mar 2011, o 15:50 
jesli chodzi o d61 jest 00 a d62 0, czyli nie ma żadnych błedów? bawiłem sie teraz zegarami i wszystko jest jak należy, tylko jeszcze nie czyściłem tego czujnika,...
hmm a co odcięcia i ustawienia lampki nie możesz mi jakoś pomóc??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: W r6 odcięcie następuje przy różnych obrotach
PostNapisane: 11 mar 2011, o 17:25 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
nie ma takiej mozliwosci zeby na zegarach ustawic sobie moment odciecia zaplonu.lampka sluzy ci tylko jako pomoc kiedy masz zmienic bieg i tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1