Teraz jest 22 gru 2024, o 13:08

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 22 lut 2016, o 23:24 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Tak sobie oglądałem filmik i się zastanawiam po co robią takie przygazówki?
Mam jakieś przypuszczenia, ale nie chcę dywagować na pusto.
https://www.youtube.com/watch?v=gcSC3gw7FoA

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 00:28 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
Tak samo rozgrzewają silniki po montażu. Tylko czy w sporcie motorowym potrzebują w ten sposób rozgrzewac piece?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 09:06 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie chodzi mi o styl jak to robią. Po montażu to zawsze słuchałem na biegu jałowym czy nic nie dzwoni, jak chciałem rozgrzać to też na równych obrotach, bo słychać jak pracuje. A to to nie wiem co im daje...

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 09:10 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
dzień wcześniej jakbym przeczytał że taki temat jest to bym się na expo Szkopka zapytał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 09:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Może chodzi o smarowanie. Jest taka teoria w aso yamaha że na wolnych obr niewydolna jest pompa oleju.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 09:36 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
No to w takim razie pytanie do tych co mają zamiast korka wlewu oleju wkręcony manometr czy im ciśnienie zmienia się wraz z obrotami.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 17:59 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
Zamiast korka wlewu oleju to możesz sobie zamontowac termometr a nie manometr cisnienia, tam jest tylko nadciśnienie wytwarzane w skrzyni korbowej i nic wiecej.
A taka rozgrzewka jest celowo stosowana dla rozgrzania i dosmarowania wszystkich czesci. Gdyby pyrkal na wolnych obr. to jakie smarowanie miała by glowica albo skrzynia biegów.[slabe ]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 18:27 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
doktorek1 napisał(a):
Zamiast korka wlewu oleju to możesz sobie zamontowac termometr a nie manometr cisnienia, tam jest tylko nadciśnienie wytwarzane w skrzyni korbowej i nic wiecej.


No to manometr to pokaże :D Montowanie termometrów czy czegokolwiek innego w miejsce korka zawsze się kończy ich zgubieniem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 18:51 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
HAHA to sobie wkręc i zobaczysz czy pokaże. Tyle róznych maszyn ma termometry wkręcone i jakoś nikt nie zgubil.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Krótkie przygazówki - po co?
PostNapisane: 23 lut 2016, o 21:30 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Jak dla mnie teza o słabym smarowaniu jest dość naciągana, ale któregoś dnia wyznaczę ch-kę ciśnienia od prędkości obrotowej.
Ale jak ktoś będzie miał okazję, to niech podpyta mechaników w paddockach.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1