Teraz jest 23 lis 2024, o 12:25

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 14 cze 2010, o 16:57 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Ivory napisał(a):
DN-01 kiedystam probowali i nie szlo za bardzo

Faktycznie :D Widziałem DN-01 na kole... podwieszony za przednie koło na pace :P
Nie pamiętam co to był za program już

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 21 cze 2010, o 23:21 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, o 14:22
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: R6 2003
Imie: Michał
Mam małe pytanie :)

Przy ilu obrotach tak na oko powinna iść R6 bo od jakiegoś czasu sobie trenuje ze sprzęgła no i jadąc koło 4 tyś muszę podkręcić do 10 - 11 żeby jakoś wyżej to poszło..
i czy macie jakiś sposób na uślizg koła :?: zaznaczę tylko że nie trzymam za mocno sprzęgła.. i jeszcze jedno, było to omawiane na wielu forach ale wole was zapytać :roll: czy z gazu jest łatwiej ? bo powiedzmy ze kilka razy próbowałem odkręcić dynamicznie i podnosiło się ale to centymetry.. wiec czy przy określonych obrotach mam odkręcić czy może po prostu mam bloka i za wolno odkręcam :oops:

_________________
Były sprawy w które chciałem się bawić, dziś te zabawy odzwierciedlają nawyk.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 11:06 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2010, o 23:11
Posty: 36
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprzęt: R6 2007
Imie: Stach
Od jakiegoś czasu również ucze się stawiania na koło, i powiem Ci, że jeżeli chcesz z gazu postawić na koło to musisz trzymać tak z 8-9 tysięcy obrotów, nagle odjąc gazu i znowu dodać, wszystko musi się odbyć dynamicznie. Tylko uważaj, żebyś na plecy nie poleciał :D moim zdaniem to blokada psychiczna uniemożliwia Ci postawienie motocykla na koło. Z początku też tak miałem, ale z czasem to przechodzi... :) a jeżeli chodzi o to z czego łatwiej? to moim zdaniem strzał ze sprzęgła jest najłatwiejszy. Zależy jeszcze z którego biegu to robisz, jeżeli z jedynki to uważaj z tym sprzęgłem ;p pozdro i miłej nauki życze :)

EDIT
Usunięto cytat CAŁEGO powyższego posta!
Jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 18:06 
Polecam zrezygnować ze strzelania ze sprzęgła na początku, za to próbować jazdy na stojąco, jest zdecydowanie łatwiej....... moto się mniej katuje, bez porównania łatwiej idzie do pinu. Zobaczycie jak raz wam się uda pojechać kawałek w ten sposób to potem już z górki 8-) Dla większej stabilności postawcie lewą nogę na tylnym podnóżku. Dla jeszcze większej łatwości podniesienia warto oczywiści pociągnąć kierownice i docisnąć tył w momencie dodania gazu, ale to już każdy sam momentalnie wymyśli i wyczuje o co chodzi ;) . I bez szaleństw i brawury!!! :lol:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 18:59 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2010, o 16:45
Posty: 455
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: YZF R6
Imie: Piotr
Na moje bezpieczniej jest z gazu,ale każdy robi tak jak lubi :P
Maykey Twoja ryy 6 idzie w górę od 4 tys.

_________________
http://www.arachnea.org/
"Przeciwko kur**twu i upadkowi zasad !!!"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 19:06 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, o 14:22
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: R6 2003
Imie: Michał
Eee.. myślałem, że tego na końcu się uczy. Kilka razy podchodziłem do tego ale jak wstałem i się przymierzyłem to zabrakło mi jajec :roll: wydaje mi się, że strzały z klamki są bezpieczniejsze, ale może dlatego że nie próbowałem z gazu.. A i nikt jeszcze nie poradził nic na ten uślizg :|

I dziękuje za wszystkie wskazówki :)

Mahomet chodziło mi o to, że jak lecę na 4 tys to muszę wykręcić na sprzęgle do około 10 tys żeby odeszła od ziemi na więcej niż te kilkadziesiąt centymetrów. I jak coś to męczę z jedynki, łatwiej byłoby z dwójki :?: wkrótce zaaplikuje aparat na bak i wrzucę jakiś filmik.

_________________
Były sprawy w które chciałem się bawić, dziś te zabawy odzwierciedlają nawyk.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 19:14 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2010, o 16:45
Posty: 455
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: YZF R6
Imie: Piotr
Mi chodziło,że z gazu idzie od 4 tyś. ;) Ja tam ze sprzęgła nie daję... Z gazu przynajmniej się nic nie psuje :P A co do stawiania na koło stojąc to też mi się wydawało,że tego się uczy na końcu...(każdy orze jak może... :D )

_________________
http://www.arachnea.org/
"Przeciwko kur**twu i upadkowi zasad !!!"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 19:30 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, o 14:22
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: R6 2003
Imie: Michał
Nee, musiałbym chyba latać z jakąś butlą podtlenku na plecach :P
Z gazu hmm... kilka razy tylko próbowałem i jakoś opornie tzn jak przekroczy 8 tys to idzie do góry ale to delikatnie a odkręcam baardzo dynamicznie, ogólnie też troszkę opóźnienia w tym jest. Najlepiej z gazu idzie jak ktoś siedzi z tyłu, ostatnio kumpel siedział z tyłu i nawet nie zauważyłem jak poszła w góre. :mrgreen:

_________________
Były sprawy w które chciałem się bawić, dziś te zabawy odzwierciedlają nawyk.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 19:41 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2010, o 23:11
Posty: 36
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprzęt: R6 2007
Imie: Stach
Maykey na początku miałem to samo. Nie martw się. Spróbuj szarpnąć do góry kierownice przy dodawaniu gazu. A jeżeli to nie pomoże, to spróbuj ze sprzęgłem. Powiem Ci jak ja to robie: jade na pierwszym biegu trzymam około 6 tys obrotów, i lekko naciskam sprzęgło przy jednoczesnym lekkim poderwaniu kierownicy do góry i jade operujać umiejętnie :lol: gazem ;p ale bez poderwania kierownicy też powinna iść na koło. Pozostaje ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć, najlepiej pod okiem kogoś doświadczonego


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: O gumie nauka
PostNapisane: 22 cze 2010, o 19:53 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2010, o 09:54
Posty: 142
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: R6
Imie: Michał
ja podnoszę z gazu na 1 tak jak mohhamet pisał koło 4. z dwójki ze szczału z klamki koło 6-8 motor jest mniej zrywny przez przełożenie na 2 dalej pojedziesz lepiej sobie będziesz kontrolował i na pleców nie zaliczysz. Teraz uczę się biegi zmieniać w trakcie gumowania-ciężko jest to połaczyć :twisted: :twisted: :twisted:

taka mała dygresja ja uczyłem się gumowania na xj 600 diversion, więc przesiadająć się na r6, to r6 sama wskakuje bez porównania-ZAWSZE POLECAM ZACZYNAĆ Z KATEGORI NIZEJ-

Obrazek

Obrazek


Niestetu z r6 zdjeć jeszcze nie mam -muszę z sobą wziąść jakiegoś fotografa :lol:

_________________
http://szajbik.fotosik.pl/zdjecia/1.html

"zabija nas to co naprawdę kochamy..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1