Teraz jest 3 maja 2024, o 14:40

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 29 mar 2012, o 19:58 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
pajak !! Ensteinie , gdzie jest wczoraj obiecany film z tym twoim popsutym exupem ? :lol: :lol: pewnie teraz go reperujesz ? nie sadze zeby ci sie uadło, to częsc z serii rzeczy jednorazowego uzycia , niestety. Ja to rozbierałem 100 razy w róznych sprzętach i nigdy nie zreperowałem, bo albo był uszkodzony mikropozycjoner , którego odzielnie nigdzie kupic nie mozna, albo był spalony silniczek, którego równiez nie ma oddzielnie. Tak ze koles nurkuj w allegro :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 29 mar 2012, o 20:09 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
sam se nurkuj nie bylem dzis w garazu bo nei mialem na to czasu a po drugie jak by silniczek byl spalony to by blad 18 wywalao widocznie to 100 to dla ciebie za malo a jutro napewno bede w garazu i ci utre nosa ze ci kopara opadnie

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 29 mar 2012, o 20:35 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
nic pdobnego , zaden z czujników nie sprawdza stanu silniczka , info. o zle działajacym exupie moduł czyta z zupełnie innej zaleznosci oczywiscie zwiaznej z praca exupa. Ciekawe czy wiesz z jakiej Ensteinie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 30 mar 2012, o 16:33 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
panie madralo jezeli sliniczek jest spalony lub nie moze poruszyc linkami odrazu wywala blad 18 a tu masz link do filmu i sie nie kluc nastepnym razem z posiadaczem rj 11 http://www.youtube.com/watch?v=Baw2ta-v ... e=youtu.be

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 30 mar 2012, o 16:59 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
to bardzo dziwne ze po przekreceniu stacyjki exup nie wykonuje ruchu kontrolnego :shock: niestety w tej chwili nie mam gdzie tego zweryfikowac bo w R6 z 2008 z cała pewnoscia ruch kontrolny występował , w XV 1900 równiez wystepuje .Z filmu jaki pusciłes wygląda ze przeustnica w twoim moto. reaguje . Przemyśle to jeszcze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 30 mar 2012, o 17:05 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
ano przemysl bo wlasnie w rj 15 robi test a w rj11 nie a dlaczego tak jest to chyba wiedza tylko japoncy

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 30 mar 2012, o 17:33 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
nie wykluczone ze w modelu starszym z jakis nie wyjasnionych powodów ( moze uproszczenia konstrukcji mikoropzycjonera ) z ruchu kontrolnego, który wymagał zmiany biegunowosci na silniczku exupa, producent zrezygnował kierujac sie ekonomika układu . Przypuszczam jednak ze doszedł szybko do wniosku iz to bład i w nastepnych modelach powrócił do tej opcji. Zeby było jasne, nie uwazam ze brak ruchu kontrolnego jest istotą sprawy, uwazam jednak ze dawał on słyszalny i wizualny dowód na to ze exup w ogole działa , uruchamia linki porusza w dłuzszym ruchu sama przepustnice . To sa niewatpliwie plusy ruchu kontrolnego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 30 mar 2012, o 21:09 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 14:07
Posty: 39
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: YZF-R6
Imie: Błażej
Witam ponownie:D Znalazłem dzisiaj trochę wolnego czasu i wykorzystałem to by troszkę podłubać przy Czarnuli.. :D Sytuacja wygląda tak że przy automacie exup linki były podłączone odwrotnie niż być powinny :evil: , przypuszczam że to sprawka poprzedniego właściciela.. :krzeslo: jeżdziłem tak 3 lata i całe szczęście automat działa po odpaleniu motocykla wykonuje delikatny ruch kontrolny i reaguje na przygazowanie, problem niestety leży w tym że gdy linki są zaczepione przy automacie tak jak należy to przy tłumiku jedna z linek nie sięga do tego zaworku exup (nr 1).. wydaje mi się że to wina położenia tego kółeczka przy automacie gdzie zaczepione są linki, tak jakby się przesunęło w dół (nr 2), znalazłem zdjęcie na pewnym serwisie i tam wygląda to troszkę inaczej.. jak to u Was jest, wie ktoś co z tym dalej zrobić bo brak mi pomysłów..?


Załączniki:
2.jpg
2.jpg [ 86.04 KiB | Przeglądane 3491 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 87.35 KiB | Przeglądane 3491 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 68.62 KiB | Przeglądane 3491 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 31 mar 2012, o 03:40 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Zacznij od uruchomienia swojego exupa stacyjka bez linek i pusc zdjecie w jakiej pozycji sie zatrzymuje? Na zdjęciu oznaczonym nr. jpg1 (czyli najnizszym) wyglada ze jest prawidłowe ustawienie. Musisz wiedziec ze ten sześciokątny zaczep linek ma tylko jedna pozycje! nie próbuj nic robic na siłe! jego nie da sie przestawic trochę w lewo, troche w prawo, gdyż pozycjoner umieszczony wewnątrz exupa jest na wspólnej osi z tym kółkiem wyłączając silniczek zawsze w konkretnym i tym samym miejscu ,jesli oczywiscie działa prawidłowo. Przepustnice ustaw w pozycji całkowicie otwartej , wtedy zaczep na linke ten bedacy blizej ciebie powinien byc takze znacznie blizej śruby regulacyjnej. Od regulacji własnie tej strony zacznij, gdyz sprezyna powrotna bedzie usiłowała przepustnice zamknac . Druga linke ustaw w taki sposob zeby był lekki luz około 3mm na likach. Dokładnie nie pamietam czy te linki sa tej samej długosci? . ale cały ten układ da sie złozyc tylko w jednej pozycji o ile , jak wyzej napisałem, ustawisz prawidłowo , czyli w pozycji całkowicie otwartej przepustnice. Proponował bym ci zdjac tłumik wtedy bedziesz widzial pozycje przepustnicy, a nawet zablokujesz ja łatwiej powiedzmy kawałkiem drewnianego klina czy odpowiednio dopasowanego kawałka papieru . Od tego zacznij , reszta ułozy sie sama.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 31 mar 2012, o 16:24 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 14:07
Posty: 39
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: YZF-R6
Imie: Błażej
Piszesz że na ostatnim zdjęciu jest prawidłowo ustawiony ten sześciokąt, tyle że u mnie jest w innej pozycji, gdyby był tak jak na tym zdjęciu nie byłoby problemu z podłączeniem.. no ale mniejsza o to, wytłumacz mi jedną rzecz, chodzi mi o rys. pierwszy od góry jeżeli linki są odłączone to przepustnica jest zamknięta, jeśli trochę ją obrócę w lewo to rzeczywiście dam rade zaczepić linki, ale w takiej sytuacji ona nigdy nie będzie w pełni zamknięta, z uwagi na naciąg linek i tego przesuniętego sześciokąta ze środkowego rys., czy tak ma być..? Jeśli tak, to zastanawia mnie kolejna rzecz, gdy linki były źle zaczepione to wychodziłoby że cały czas jeździłem z zamkniętą przepustnicą, czy to w ogóle możliwe..? Sorry za tak banalne pytania, ale po prostu chciałbym się zorientować jak to działa i jak prawidłowo powinno być podłączone..


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1