Teraz jest 22 gru 2024, o 09:05

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prowadzenie R1
PostNapisane: 5 sty 2010, o 15:04 
Witam
Ostatnio posmigalem troche kumpla K8 i odrazu po przesiadce z R1 na jego K8 zuwazylem dosc duza roznice prowadzenia sie tych dwóch motocykli jego K8 jest bardziej lagodna i bardziej utulna nie wiem jak to napisac.
Mam tu na mysli skladanie sie w zakrety K8 kladzie sie sama a do R1 trzeba twardej reki najbardziej wyczulem to przy malych predkosciach.

Czy wy tez to zauwazyliscie???
A moze poprostu mala regulacja amorka by wystarczyla bo nie regulowalem nigdy go pod siebie a przedemna jezdzil na niej koles ze 30kg ciezszy.
Myslalem jeszcze o regulacj amortyzatora skretu ale teraz nie mam jak bo snieg na drogach :evil:
Co wy na to ?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 5 sty 2010, o 16:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 20:09
Posty: 743
Lokalizacja: Nowy Sącz
Sprzęt: Sprzedany :(
Imie: Mateusz
A może chodzi tu o inny środek ciężkości... Wyżej położony środek ciężkości powoduje zwiększenie siły do pochylenia moto w winkiel. Może tłumiki robią taka różnicę :P
To tylko moje przypuszczenia ;) Ja tu tylko sprzątam :lol:

_________________
Każdy ma taki moment, kiedy musi zamknąć pewien etap
Nie po to, żeby siedzieć; Po to, żeby iść dalej
Po to, żeby sięgnąć dalej; Po to, żeby zrobić więcej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 5 sty 2010, o 16:39 
Nie sadsze to ze tlumniki sa pod siedzieniami nie ma tu absolutnie znaczenia bo konstruktozy zbudowali go tak ze te kilka kg wiecej kture sa pod siedzeniem maja swoja (przeciw wage) ze sie tak wyraze w innej czesci motocykla. :idea:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 6 sty 2010, o 14:55 
R1 i k8 to rozne motory słusznie kol zaówazył roznice pomiedzy nimi ogólnie r1 i r6 sa motocyklami robionymi z myśla dla tych którzy lubia smigac po torach. Są to motocykle dosc nerwowe ktore raczej, jak i początkujacym jak i tym zawansowanym kierowca nie wybaczaja błedów. Duzo by mozna było pisac, raczej jakiekolwiek rególacje nie dadza efektów takich by byłe one identyczne z k8. Pozdro.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 6 sty 2010, o 16:02 
Różnica może wynikać w dużej mierze ze stanu opon. Jeżeli kolega miał w K8 nowe gumy, a Ty kwadratowe "kartoflaki" to różnica w prowadzeniu jest kolosalna.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 6 sty 2010, o 16:47 
Opony są podstawą w prowadzeniu moto,mozna tu wiele wymieniać mase własna rozstaw osi itd>


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 6 sty 2010, o 18:14 
Szymon_R6 napisał(a):
Różnica może wynikać w dużej mierze ze stanu opon. Jeżeli kolega miał w K8 nowe gumy, a Ty kwadratowe "kartoflaki" to różnica w prowadzeniu jest kolosalna.



Staram sie zużywac swoje gumy na całej jej polaszczyznie i zapewniam Cie kolego ze nie są ona wytarte tylko na srodku 8-)

Masz racje co do opon ale nie w tym wypadku :mrgreen:


Ostatnio edytowano 8 sty 2010, o 21:30 przez TomoR1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 6 sty 2010, o 18:18 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2010, o 16:45
Posty: 455
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: YZF R6
Imie: Piotr
Znajomy ma zx10r i jak wsiadł na kumpla moto r1 i się przejechał,to był pod wrażeniem jak to się płynnie prowadzi.Mówił,że sama wchodzi w zakręty.

Ps.Taka mała moja wstawka usłyszana od znajomego,sam jeszcze nie miałem okazji na ryyyłanie latać.Pozdro.

_________________
http://www.arachnea.org/
"Przeciwko kur**twu i upadkowi zasad !!!"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 9 sty 2010, o 19:53 
GSX-R od R1 zawsze był wygodniejszy i spokojniejszy w prowadzeniu a R1 to taborety :) jak chodzi o pozycje , ale przekłąda sie to na prowadzenie mi R1 lepiej latało sie po winklach niż K4 1000, a tak samo K6.

Nie ma co porownywać , chociaz to ta sama półka to każdy producent oferuje cos innego kosztem czegos:) np. Honda tam jest juz w ogole tursytyka jak miałem 929 to czasem naprawde myslalem ze mam turyste :P dopiero od 1000rr jest troche mniej wygodnie.

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prowadzenie R1
PostNapisane: 9 sty 2010, o 19:55 
Mahomet napisał(a):
Znajomy ma zx10r i jak wsiadł na kumpla moto r1 i się przejechał,to był pod wrażeniem jak to się płynnie prowadzi.Mówił,że sama wchodzi w zakręty.


a dla mnie Kawa 10 od 2008 to bajka w prowadzeniu tym modelem poprawili ten sprzet, w standardzie Ohlins naprawde fajny sprzet, dotego na tej ktorej jezdzilem był pełen układ, PC, K&N i zebaty wiec był konkret nie tylko w zakrętach ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1