Moim skromnym zdaniem R1 pomimo iż motocykl można powiedzieć konstruowany na tor prowadzi się najgorzej w sensie winkolwania. Podobnie dość "tępo" wygląda to na zx10r 2004 2006 i bardziej skłaniam się ku RN012 porównując z dziesiątka bardzo podobnie te motocykle zachowują się w zakrętach trzeba silnej ręki jak ktoś z formułował aby go położyć, z tym że R1 ma niestety ten słaby dół... kawa zaś dół ma lepszy i i zdecydowanie nie jest to kwestia tłumików Kawa ma boczny R1 ma pod pupą. Co do Gixa K8 K9 to może powiem jaką ja różnicę odczułem między tymi motocyklami, moim zdaniem k9 jest mniej agresywne od K8. Z K8 czuć że wychodzi tam dość spora moc już w dolnej partii obrotów zaś w K9 ten duł wygląda gorzej co do samej pozycji to zdecydowanie K9! czuje się jak bym siedział na bardzo małym motocyklu mało miejsca i zdecydowanie wygodniejsza pozycja niż na R1. jak czytałem pewnie artykuł to potwierdziły się moje odczucia z jazdy Gix to bardzo wygodny motocykl sportowy posiadający dużą moc duży potencjał i możliwości, R1 zaś to Motocykl Torowy i koniec! Gix od zawsze się lepiej kładł w zakręty i sądzę że jest kilka czyników:
1- ogumienie (rok gumy, niedogrzanie, stan gumy, rozmiar)
2- kont natarcia główki ramy z tego co wiem są inne dlatego R1 jest bardziej skłonna do shimmy od Gixa
3- środek ciężkości weźcie pod uwagę te olbrzymie katalizatory u spodu Gixa ale nie tylko waga i ogólnie upchanie gratów
Hondy nie porównuje bo to dla mnie nie są motocykle sportowe....
Ogólnie Gix podskoczył na rynku urusł ostatnimi czasy nie wiem czy pamiętacie tę tendencję od kilku ładnych lat ze jak ktoś mówił o motocyklu sportowym to każdy polecał r1 bo ot rasowy i muskularny sportowiec, teraz zaś każdy poleca gixa po K3,K4 Suzuki podskoczyło na pozycji rynkowej do góry ale sądzę że Kawa za rok 2 pokaże znacznie więcej, tylko u nas w kraju jest taka głupia tendencja ze w kawach pękają ramy ze honda to honda że r1 dla lansu.... tekie troche to śmiechu warte... ja mi sie dobrze jeździło na Sradzie 600, 750 na K1,2,3,4,5,6,7,8,9 TL1000R, Gsxr1300. ale i tak wolę R1 gdyż dla mnie tam marka ma duszę, narzucili ostry standard w 98 roku a konkurencja kwiczy po dzis dzień a modelem 2009 pokazali że konkurencja podcierają sobie tyłek. a tak nawiązując do ram w kawach to tylko model 98 zx6r seria L, zaś ten wspaniały gix K5,K6,K7 600,750, 1000 proszę bardzo: