Teraz jest 22 lis 2024, o 16:23

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 29 mar 2011, o 21:06 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
ja tam wole jednak nie lekcewazyc takich spraw.tak samo mi powiedzieli dawniej z r6 w serwisie yamahy jak przyjechalem do nich ze cos sie tlucze.powiedzieli ze przewrazliwiony jestem,a okazalo sie ze napinacz do wyjebania byl.dobrze ze ich nie posluchalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 31 mar 2011, o 19:13 
ee no nie strasz go bo wzeszłym sezonie nic nie narzekał a teraz na wiosennym śmiganiu coś usłyszał a przecież w zimie nie nawijał kilosów to nie mogło się samo zepsuć ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 31 mar 2011, o 21:09 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
hehe racja ale kiedys wszystko w koncu musi sie zepsuc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 21:00 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 18:12
Posty: 25
Lokalizacja: k. Wadowic
Sprzęt: R6
Imie: krzyssek
heh...a no właśnie...po dłuższym śmiganiu wydaje mi się że wszystko wróciło do normy ;D chyba faktycznie pozimowe przewrażliwienie.... ;D dziękówa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 14 kwi 2011, o 20:21 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2010, o 18:02
Posty: 217
Lokalizacja: małopolskie
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Mateusz
co do stukania w tym zakresie obrotów jak w tytule i jak opisujecie w postach.... u mnie zresztą było podobnie aż do wczoraj. Mianowicie zawory. Miałem za duży luz na jednym wydechowym na 3 cylindrze (w dopuszczalnych granicach bo max 0.30, mój miał 0,29 ale odbiegał od pozostałych o 0.03mm) Sama w sobie ich regulacja nie jest jakimś wielkim cudem jak to inni wymyślają, już dłużej schodzi by sobie zrobić dostęp do nich (owiewki, siedzenie, zbiornik, air box, wtryski, chłodnica) Pomylić się przy rozrządzie też musiałby chyba niewidomy. Przestrzegając wszystkich procedur, zgodnie z serwisówką, mogę kopnąć wszystkich "udanych" polskich serwisantów z ASO w tyłek, robiąc sam wiem co mam, solidnie, starannie. Podziękowania (kolejny raz zawód na polskich salonach i serwisach) dla Yamaha Tommarg Kraków za możliwość zamówienia płytek zaworowych w... 4dni!!! :ubaw: żal... nieautoryzowane warsztaty na szczęście pomogły od ręki w zakupie tychże. Mój przebieg 18.130km, do wszystkich tych którzy mają problem z "yamatick" ok4-5.5tyś obrotów... na 99% macie do kontroli luzy zaworowe na wydechowych. Moto chodzi jak lalunia. Pozdro
P.S. szkoda tylko że nie można dostać oryginalnych płytek Yamaha z fabryki (skok co 0.01) bo tutaj nawet te Yamahowskie są co 0.05 ale przynajmniej wiem że wczesnej nikt tam nie grzebał bo takie właśnie były.


Ostatnio edytowano 15 kwi 2011, o 09:30 przez matrix0070, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 15 kwi 2011, o 00:50 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, o 16:53
Posty: 43
Lokalizacja: Łowicz
Sprzęt: R6
Imie: Adam
ten sam problem, to samo rozwiązanie, chodziły mity o legendarnym luzie na panewkach :haha: , tym czasem panowie do zobaczenia na Bemowie :drink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 15 kwi 2011, o 09:29 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2010, o 18:02
Posty: 217
Lokalizacja: małopolskie
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Mateusz
jachim85 napisał(a):
ten sam problem, to samo rozwiązanie, chodziły mity o legendarnym luzie na panewkach :haha: , tym czasem panowie do zobaczenia na Bemowie :drink:

otóż to kolego :D też się tego obawiałem, tymczasem teraz śpię spokojnie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 7 maja 2011, o 18:12 
Witam Panowie. Mam podobny problem R6 1999r 36tyś km. U mnie objawia się to w ten sposób. Jak moto jest zimny odpalam go(bez problemu, równo chodzi i wkręca się też ok)jest cisza nawet po zwiększeniu obrotów i puszczeniu gazu silniczek pracuje cichutko, lecz gdy silnik się trochę zagrzeje do "+-" 70C po zwiększeniu obrotów i puszczeniu gazu to przy około 3, 2 tyś gdy obroty spadają to właśnie słychać metaliczny dźwięk w silniku. Czy to też będzie przyczyna zbyt dużych luzów zaworowych wydechowych?? Co o tym sądzicie ??POZDRO ALL i czekam na odp. Mati8921


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 8 maja 2011, o 12:00 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2010, o 18:02
Posty: 217
Lokalizacja: małopolskie
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Mateusz
nikt w ciemno nie napisze że na 100% to będzie to ale sprawdzić i skontrolować luzy nie zaszkodzi a pomóc może w rozwiązaniu problemu bo objawy podobne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
PostNapisane: 8 maja 2011, o 16:00 
ok. jak przeglądnę moto to dam znać co było przyczyną "stukotu"


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1