Teraz jest 29 mar 2024, o 15:42

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Rn19 problem z błędem 11. Błąd czujnika położenia cylindra
PostNapisane: 22 lis 2017, o 18:24 
Offline

Dołączył(a): 22 lis 2017, o 18:13
Posty: 2
Sprzęt: Rn19
Imie: Marcin
Lokalizacja: Miedzyzdroje
Witam
I co było przyczyną wkoncu bo mam identyczny problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rn19 problem z błędem 11. Błąd czujnika położenia cylindra
PostNapisane: 23 lis 2017, o 20:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Zwykle pęknięty kabel na zgięciu lub wiązka kabli idącą do licznika przy chłodnicy podcinania przez wiatrak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rn19 problem z błędem 11. Błąd czujnika położenia cylindra
PostNapisane: 28 lis 2017, o 20:05 
Offline

Dołączył(a): 22 lis 2017, o 18:13
Posty: 2
Sprzęt: Rn19
Imie: Marcin
Lokalizacja: Miedzyzdroje
Kable wszystkie są ok założony nowy czujnik i dalej lipa


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rn19 problem z błędem 11. Błąd czujnika położenia cylindra
PostNapisane: 10 maja 2018, o 13:10 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 27 lip 2017, o 10:24
Posty: 10
Sprzęt: R6
Imie: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Cześć u mnie temat rozwiązany przyczyną były zabrudzone styki przy przełączniku awaryjnym (starter) na prawej manetce (5SL-83975-00) wystarczyło rozkręcić wyczyścić zmontować.
Aż tak banalna usterka, że nie chce się wierzyć, ale jednak. Nawet nie trzeba było nowej części tylko dokładnie rozebrać elementy w środku żeby dostać się do styków. Pełno jakiegoś smaru brudu przez który nie było poprawnego połączenia elektrycznego, ale też nie na tyle żeby całkiem nie działo.
Generalnie masakra bo jak chwile jeździłem na moto to wszystko zaczynało działać poprawnie, jakoś poprawiało się to połącznie a przy konkretnym odkręceniu manetki powodowało znowu przerwanie tego małego układu.

oczywiście zafiksowałem się na jakieś poważne usterki i było robione wszystko po kolei (części zamieniane z inną r6)
szeroki opis w tym wątku: warsztat-f25/skacz-obroty-zimnym-silniku-przerywa-szarpie-wysokie-t14390-10.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1