Teraz jest 20 kwi 2024, o 15:10

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: WADA PROJEKTOWA R6 98-01 szukamy bloku do naprawy
PostNapisane: 18 wrz 2013, o 19:59 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
Jeżeli ktoś chciałby się przysłużyć wszystkim posiadaczom uszkodzonego bloku z Yamahy r6 w tych latach to potrzebowałbym jeden uszkodzony blok z jednym tłokiem.

Mam możliwość zorientowania się czy jest możliwość regeneracji ale potrzebuje blok.


Mam też pytanie dla tych co widzieli swoj uszkodozny bądz robili pomiar cisnienia.
NA KTÓRYM CYLINDRZE U WAS PĘKAŁA TULEJA ???????

od lewej to 1 , 2 , 3 , 4 od prawej


JEŻELI KTOŚ MA TAKI BOLK I WYSŁAŁBY GO DO MNIE TO CZEKAM NA PW

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 14 paź 2013, o 22:27 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 cze 2012, o 12:25
Posty: 17
Lokalizacja: Kraków
Sprzęt: GSX-R 3/4 K7
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Kraków
Zwykle pęka pierwszy cylinder,pęknięcie pojawia się z prawej strony.

_________________
MECHANIKA MOTOCYKLOWA-KRAKÓW


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 15 paź 2013, o 18:32 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 4 lip 2013, o 11:17
Posty: 12
Sprzęt: R 6
Imie: Robert
Lokalizacja: Śląsk
Jakie są objawy tej pękniętej tulei?
Czy jest jakiś gwałtowny spadek mocy? jakiś przerywanie, gaśnięcie, czy dymienie?
Chodzi mi o rozpoznanie przyczyny bez sprawdzania kompresji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 15 paź 2013, o 18:44 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Ja słyszałem że wolne obroty zaczynały skakać.Jak masz r6 z zawyżonymi wolnymi obrotami biegu jałowego nie kupuj na pałę.
Powinna walić olejem do filtra powietrza.
Ale nie wpadaj w panike bo może to tylko do zrobienia synchro gaźników,bardzo minimalne ślady oleju w filtrze to też norma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 31 paź 2013, o 17:17 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 paź 2013, o 09:29
Posty: 89
Sprzęt: r6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Bstok
wali olejem do filtra powietrza, nie trzyma obrótów a po odpięciu odmy wszytko wraca do normy jeśli masz takie objawy i zrobione gaźniki plus zaowry to szukaj pieca bądź robić tulejowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 11 gru 2013, o 20:21 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
Blue a u ciebie na ktorym pękło. Wrzuć fotę bloku oraz dokladnie peknietej tulei

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 14 gru 2013, o 09:28 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 paź 2013, o 09:29
Posty: 89
Sprzęt: r6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Bstok
Oto winowajca;/
U mnie pękło na 2 i na 3 cylindrze.


Załączniki:
P1150542.JPG
P1150542.JPG [ 573.94 KiB | Przeglądane 7412 razy ]
P1150540.JPG
P1150540.JPG [ 599.31 KiB | Przeglądane 7412 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 3 sty 2014, o 19:26 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 6 lip 2013, o 19:00
Posty: 40
Sprzęt: R6
Imie: Konrad
Lokalizacja: SouthHell
Pęka zazwyczaj na pierwszym i czasem do kompletu słyszałem, że tez drugi.
Objawy:
walenie z odmy olejem w filtr jak łapie temp
nie trzymanie się na obrotach
gaśnięcie przy wysokich temp.
szybciej kreci przy odpalaniu
kopci bo bierze olej


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 21 sty 2014, o 17:09 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 5 lis 2011, o 18:02
Posty: 69
Sprzęt: YZF R6 99'
Imie: Paweł
Po odkreceniu korka wlewu oleju i dodaniu gazu dmucha bardzo mocno spalinami... Na wolnych powinno dmuchać delikatnie a przy dodaniu gazu nie powinno byc wydmuchu.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ot9DvEME ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01
PostNapisane: 29 sty 2014, o 10:10 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 8 maja 2013, o 23:23
Posty: 13
Sprzęt: R6 '04
Imie: Michał
Lokalizacja: Iłża
U mnie pękło na 1 i 2,tzn w sumie to na 2 pękło,bo na 1 wyłamał się kawałek wielkości paznokcia małego palca u dłoni :shock: i silnik stanął. O dziwo nic więcej nie ucierpiało,ani głowica ani tłok,ani korba. Wsadzone zostały tuleje tak grube jak tylko to było możliwe i moto pracowało jak nowe :) u mnie natomiast przed katastrofą słychac było brzęczenie jakby napinacz rozrządu padł,po zgaszeniu nie chciała odpalic a w ostateczności silnik został zblokowany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1