Teraz jest 24 lis 2024, o 07:30

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje
PostNapisane: 17 sie 2011, o 08:20 
Hej ,
Mam problem z moją R1, od założenia Power commandera oraz autotiuna , moto na pierwszym biegu na niskich obrotach jakby ssie dławiło, czwórkuje - mam nadzieje ze wiecie o co chodzi. Ale to było tylkona 1 biegu , więc żadko sie to przytrafiała, ale teraz już na 2 i 3 na obrotach 2-4 tys więc jakby coś sie pierdzieli dalej, już jazda jest uciążliwa.
Wie ktoś co to może być ??
:stres:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje
PostNapisane: 17 sie 2011, o 12:28 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Mapy kolego, mapy! PC ma mapy nie dopasowane do Twojej konfiguracji (filtr powietrza, wydech, katalizator, sonda, itd). Oczywiście przyjmuję, że pewnie sam go montowałeś i nie wgrałeś właściwych map, bo warsztaty wyspecjalizowane w montażu Power Comm. zawsze sprawdzają charakterysykę na hamowni co WYKLUCZA jakiekolwiek "dziury" w obrotach, czyli załamania momentu obrotowego. Najlepiej po zainstalowaniu właściwej mapy (są w necie) odżałuj te 150zł na hamownię i wtedy dopiero będziesz widział korzyści z montażu PC.

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje
PostNapisane: 17 sie 2011, o 12:34 
No niestety kolego. Od tego zacząłem, zamontowany był po to autotiun ( nowość ) sam dogrywa mapy odpowiednie. Poza tym pojechałem na hamownie i tam tak powiedzieli, choć i tak kazałem zmierzyć i ustawić. Ale to jakby po gorsza. Tak jak napisałem wytżej, na początku tylkona 1 biegu a teraz na 1 -2 - 3 w zakresie 2-4 tys.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje
PostNapisane: 18 sie 2011, o 12:35 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Na pierwszych trzech biegach czyli gdy silnik ma najlżej, a więc jednak "zalewa". Potem gdy obciążenie rośnie potrzeba więcej paliwa i chodzzi OK. Ja tym bardziej obstawiam więc, że to wina map. Zresztą jeśli dobrze zrozumiałem to PC montowałeś Ty i przed montażem chodził dobrze (?). Nie kumam jednego: na wykresie z hamowni wyszło załamanie krzywej momentu, można więc było wypiąc PC i pomiar powtórzyć, wiedziałbyś wtedy że to nowa mapa wtrysku psuje charakterystykę. Co jeszcze można podpowiedzieć: sprawdź działanie EXUPa bo przy bogatszych dawkach paliwa jego niedomagania mogą być bardziej odczuwalne. No i jeśli masz RN19 (nie napisałeś tego) to sprawdź czy płynnie podnoszą się "lejki" pod wtryskami (musisz zajrzeć do airboxa).

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1