Teraz jest 24 lis 2024, o 07:49
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
klon2x
|
Tytuł: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje Napisane: 17 sie 2011, o 08:20 |
|
|
Hej , Mam problem z moją R1, od założenia Power commandera oraz autotiuna , moto na pierwszym biegu na niskich obrotach jakby ssie dławiło, czwórkuje - mam nadzieje ze wiecie o co chodzi. Ale to było tylkona 1 biegu , więc żadko sie to przytrafiała, ale teraz już na 2 i 3 na obrotach 2-4 tys więc jakby coś sie pierdzieli dalej, już jazda jest uciążliwa. Wie ktoś co to może być ??
|
|
|
|
bundes
|
Tytuł: Re: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje Napisane: 17 sie 2011, o 12:28 |
|
|
mistrz prostej |
|
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48 Posty: 350 Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
|
Mapy kolego, mapy! PC ma mapy nie dopasowane do Twojej konfiguracji (filtr powietrza, wydech, katalizator, sonda, itd). Oczywiście przyjmuję, że pewnie sam go montowałeś i nie wgrałeś właściwych map, bo warsztaty wyspecjalizowane w montażu Power Comm. zawsze sprawdzają charakterysykę na hamowni co WYKLUCZA jakiekolwiek "dziury" w obrotach, czyli załamania momentu obrotowego. Najlepiej po zainstalowaniu właściwej mapy (są w necie) odżałuj te 150zł na hamownię i wtedy dopiero będziesz widział korzyści z montażu PC.
_________________ R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,
|
|
|
|
klon2x
|
Tytuł: Re: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje Napisane: 17 sie 2011, o 12:34 |
|
|
No niestety kolego. Od tego zacząłem, zamontowany był po to autotiun ( nowość ) sam dogrywa mapy odpowiednie. Poza tym pojechałem na hamownie i tam tak powiedzieli, choć i tak kazałem zmierzyć i ustawić. Ale to jakby po gorsza. Tak jak napisałem wytżej, na początku tylkona 1 biegu a teraz na 1 -2 - 3 w zakresie 2-4 tys.
|
|
|
|
bundes
|
Tytuł: Re: R1 szarpie na wolnych obrotach - czwórkuje Napisane: 18 sie 2011, o 12:35 |
|
|
mistrz prostej |
|
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48 Posty: 350 Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
|
Na pierwszych trzech biegach czyli gdy silnik ma najlżej, a więc jednak "zalewa". Potem gdy obciążenie rośnie potrzeba więcej paliwa i chodzzi OK. Ja tym bardziej obstawiam więc, że to wina map. Zresztą jeśli dobrze zrozumiałem to PC montowałeś Ty i przed montażem chodził dobrze (?). Nie kumam jednego: na wykresie z hamowni wyszło załamanie krzywej momentu, można więc było wypiąc PC i pomiar powtórzyć, wiedziałbyś wtedy że to nowa mapa wtrysku psuje charakterystykę. Co jeszcze można podpowiedzieć: sprawdź działanie EXUPa bo przy bogatszych dawkach paliwa jego niedomagania mogą być bardziej odczuwalne. No i jeśli masz RN19 (nie napisałeś tego) to sprawdź czy płynnie podnoszą się "lejki" pod wtryskami (musisz zajrzeć do airboxa).
_________________ R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|