|
Strona 3 z 4 |
[ Posty: 35 ] | Przejdź na stronę Poprzednia strona 1, 2, 3, 4 Następna strona |
|
| pies |
|
||||
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48 Posty: 686 Sprzęt: r6 Imie: robert |
|
||||
| |
| Dudi |
|
|||||
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 15:19 Posty: 317 Sprzęt: R6 RJ11 Imie: Tomek Lokalizacja: Stalowa Wola |
|
|||||
| |
| Mad666 |
|
|||||
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5422 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice Sprzęt: RN23 Imie: MIŚ Lokalizacja: MałoPOLSKA |
|
|||||
| |
| doktorek1 |
|
||||
Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00 Posty: 192 Sprzęt: r6 Imie: radek Lokalizacja: Wielkopolska |
|
||||
| |
| Mad666 |
|
|||||
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5422 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice Sprzęt: RN23 Imie: MIŚ Lokalizacja: MałoPOLSKA |
|
|||||
| |
| doktorek1 |
|
||||
Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00 Posty: 192 Sprzęt: r6 Imie: radek Lokalizacja: Wielkopolska |
|
||||
| |
| Mad666 |
|
|||||
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5422 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice Sprzęt: RN23 Imie: MIŚ Lokalizacja: MałoPOLSKA |
|
|||||
| |
| doktorek1 |
|
||||
Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00 Posty: 192 Sprzęt: r6 Imie: radek Lokalizacja: Wielkopolska |
|
||||
| |
| pies |
|
||||
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48 Posty: 686 Sprzęt: r6 Imie: robert |
|
||||
| |
|
Strona 3 z 4 |
[ Posty: 35 ] | Przejdź na stronę Poprzednia strona 1, 2, 3, 4 Następna strona |
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
| Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników |



my tu dywagujemy, dyskutujemy, rozważamy. Sadze że nie nalezy brać wszystkiego na to "jak powinno być a jak nie", bo wg mnie zdarzają się goście co już szlifowali te wały i podobno im sie udało złożyć taki silnik i chodzi. TO że potem sprzedają takie motory na allegro z treścią stan igła to inna sprawa. Rozważajmy czy warto takie rzeczy robić bo wg mnie to jest ryzyko jak szlak. Były podane ceny ile kosztuje wał, cena szlifu i panewek pod wymiar podajcie + dodajcie ryzyko niepowodzenia. I porównajcie do silnika na rynku wtórnym. Wg mnie nie ma sensu ryzykować kasy i czasu. Ale ktos może mieć inne spostrzezenia no: sam naprawi i wyjdzie tysiąc taniej czyli tysiąc zysku potem motor sprzeda i ni emartwi się o przyszłość takiego grata 