Teraz jest 25 lis 2024, o 08:03

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 13:57 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 6 sty 2014, o 12:42
Posty: 14
Sprzęt: R6
Imie: Dawid
Lokalizacja: Brzesko
Witam, tak jak w temacie, potrzebuje kupic serducho do R6 rok 2000.
pozdrawiam :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 15:02 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 14:09
Posty: 113
Sprzęt: suzuki gsx-r k8 750
Imie: michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Ze zdrowym piecem do tego modelu bedzie ciezko, moze poczytaj na forum jest opisane jak jest z kolegów wsadził piec z Rj05.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 15:41 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 6 sty 2014, o 12:42
Posty: 14
Sprzęt: R6
Imie: Dawid
Lokalizacja: Brzesko
Własnie szukam i szukam i nie moge zdrowego pieca dostać :-(
Dzieki za sugestie, sprobuje poszukac tego o czym mowisz, moze nie bedzie tak zle.
Ogolnie to prawdopodobnie mi panewe obrociło :-( wiec chcialem piec wymienic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 15:47 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 16:54
Posty: 975
Lokalizacja: kostrzyn wlkp
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Mariusz
piec z tych lat nie realne :( po prostu tego nie ma, a jak ktoś ma w dobrym stanie to będzie się bardzo cienił.

Tak jak kolega wyżej piszę, zmień na rocznik 03-05. Lepsza skrzynia nie wyskakuje drugi bieg, nie pękają tuleje i jest tego więcej na allegro ;).
Na forum ktoś opisywał i zmieniał silnik w twoim właśnie modelu. Poszukaj

_________________
Kiedy humor ci się zje*** wsiądź na motor będziesz w niebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 15:56 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 1 wrz 2013, o 15:08
Posty: 1541
Lokalizacja: Ciechanowiec/Siemiatycze
Sprzęt: r1 2005
Imie: Albert
Lokalizacja: podlasie
Tutaj masz cały opis tego:
"dawno nie odwiedzałem forum wiec nie mogłem opisać przekładki... a wiec wystarczy tylko trochę pomyśleć i nie jest to wcale takie trudne i skomplikowane. Sporo miesięcy siedziałem w necie i zbierałem informacje o przekładce czy w ogóle da się to zrobić i czy koszty nie będą kosmiczne i pewnego dnia jak już nie mogłem wytrzymać bez jazdy na moto się zabrałem do pracy 8-) no i znalazłem zagraniczna stronkę na której była dyskusja o tym swapie i oczywiście filmik po skończeniu pracy ,i aż mnie zdziwiło i zmotywowało ze calutki silnik z nowszej wersji siedzi i to na gaźnikach wszystko chodziło ... a więc w moim przypadku zakup silnika z nowszej r6 z 2003r ,koszt 1500zl kompletny z deklami itp.. Wyjąłem stary silnik ,przypasowałem nowy i tu pierwszy problem :x dolna szpilka (śruba) i boczne, przednie pasowały ,lecz górna szpilka nie pasuje.. i tu trzeba jak wyczytałem na pewnym forum przespawać górne mocowanie silnika ze starego. ,jak wiadomo po lewej stronie mamy mocowanie silnika na trzy śruby (jedna główna -blok silnika)(dwie pozostałe -głowica),główna pasuje ,od głowicy nie pasuje tez trzeba by przespawać ale nie koniecznie. Lecimy dalej silnik został zamocowany i teraz dwa manuale w łapkę i kombinacja nad układem chłodzenia bo w starszym modelu mamy więcej wężyków i są bardziej pokręcone.. :x jak znajdę chwilkę czasu i odszukam zdjęcia to podeśle i opisze dodatkowo jak ja zrobiłem obieg chłodzenia ,bo dodam ze wężyki miałem tylko ze starego silnika. No to czas na gaźniory w nowszym modelu są większe krudzce ssące niż w starym i teraz następna kombinacja na redukcji bo zamiana nie wchodzi w grę ,ponieważ jest inny rozstaw śrub mocujących krudzce. ja rozciąłem stare krudzce na pół i powstała tak jakby redukcja, oszlifowałem kanty założyłem na gaźniki i udało się jakoś wcisnąć na szersze krudzce :D .. to teraz czas na zalanie oleju i płynu podłączenie instalacji i ogień :twisted: ...no niestety jeszcze nie, trzeba dokładnie po schemacie lecieć i podpiąć kable prawidłowo bo się zrobią spawy, no to czas na odpalenie ,kreci ale nie odpala ... :x wykręcam świece ,zalane ,sprawdzam iskrę całkowity brak... u mnie to nie było takie proste jakby mogło się wydawać bo poprzedni właściciel popier..lił coś z instalacja i musiałem szukać iskry, trochę zajęło to czasu ... trzeba jeszcze mieć kapturki od cewko-fajek z nowszego silnika bo ze starego nie pasują... słoneczko z prawej strony na wale trzeba wsadzić od starego silnika ,( różni się jednym ząbkiem) żeby dawało dobry impuls na impulsator i komp odczytywał i dawał iskrę w odpowiednim momencie. Po tym wszystkim Yamaszka odrazu zagadała :krol: no i jeszcze trzeba wsadzić ze starego silnika czujnik poziomu oleju od spodu w misie olejowej . Teraz małe podsumowanie: silnik najlepiej kompletny nie rozbierany z deklami itp ,mocowanie silnika górne pod siedzeniem najlepiej przespawać ze starego żeby pasowało ,chociaż obserwowałem r6 z silnikiem zamocowanym na bocznych śrubach ,dolnej głównej szpilce i też trzyma i nic złego się nie dzieje ,a już trochę lata po drogach ten motorek ;) ,słoneczko impulsatora ze starego silnika i czujnik poziomu oleju. Kolektory i reszta wszystko pasuje .Jeżeli będą jakieś pytania to służę pomocą , możliwe ze coś pominąłem ;) sorki za nie poprawne zwroty i zdania, pisanie w biegu :D jak znajdę trochę czasu to nagram filmik i wrzucę jak chodzi moja Yamaszka na silniku z 2003r :D"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 17:05 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 6 sty 2014, o 12:42
Posty: 14
Sprzęt: R6
Imie: Dawid
Lokalizacja: Brzesko
Dziki za odpowiedzi :-) Na pewno się przydadzą :-) Jak jeszcze ktoś ma jakieś sugestie lub opisy to poproszę, wszystko się przyda :-) Do sezonu trzeba to zrobić i mam nadzieje śmigać :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 17:23 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 15:27
Posty: 607
Sprzęt: GSX-R 750 k7
Imie: Alex
Lokalizacja: Katowice
Cały temat: ogolnie-f12/zmiana-silnika-modelu-modelu-t9659.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 18:06 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
Jak wyciagniesz piec pomierz kompresje. Jesli jest ok to ja bardziej pokusilbym sie o wymiane wału + nowe panewki i sprawdzic pompe olejową. W 1000 byś sie zamknął. Ewentualnie sprawdzic obecny wał i najwyzej lekki nadwymiar zalozyc.

To juz koszta spadaja do ok 500zl

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 6 sty 2014, o 21:00 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 6 sty 2014, o 12:42
Posty: 14
Sprzęt: R6
Imie: Dawid
Lokalizacja: Brzesko
Rafał tez mialem to na mysli ale rozmawialem z roznymi mecherami i odradzaja ze to moze dlugo to nie wytrzymac :-/ Isam juz kur... nie wiem co z tym robic :-(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: [K] Serducho R6 2000r.
PostNapisane: 7 sty 2014, o 18:35 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 paź 2013, o 09:29
Posty: 89
Sprzęt: r6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Bstok
nie jestem pewien czy do końca silnik z 03-05 właściwie pełni swoją funckę w 99-02


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1