 
 
|     | Strona 5 z 5 | [ Posty: 48 ] | Przejdź na stronę Poprzednia strona 1, 2, 3, 4, 5 | 
| 
 | 
| szatan54 | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 26 lip 2012, o 21:02 Posty: 28 Sprzęt: CBR 600RR Imie: Szymon Lokalizacja: Podlaskie | 
 | ||||
|  |  | 
| szatan54 | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 26 lip 2012, o 21:02 Posty: 28 Sprzęt: CBR 600RR Imie: Szymon Lokalizacja: Podlaskie | 
 | ||||
|  |  | 
| szatan54 | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 26 lip 2012, o 21:02 Posty: 28 Sprzęt: CBR 600RR Imie: Szymon Lokalizacja: Podlaskie | 
 | ||||
|  |  | 
| adek | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 21:13 Posty: 219 Sprzęt: litr Imie: aaa Lokalizacja: lu | 
 | ||||
|  |  | 
| szatan54 | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 26 lip 2012, o 21:02 Posty: 28 Sprzęt: CBR 600RR Imie: Szymon Lokalizacja: Podlaskie | 
 | ||||
|  |  | 
| adek | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 21:13 Posty: 219 Sprzęt: litr Imie: aaa Lokalizacja: lu | 
 | ||||
|  |  | 
| szatan54 | 
 | ||||
| 
 Dołączył(a): 26 lip 2012, o 21:02 Posty: 28 Sprzęt: CBR 600RR Imie: Szymon Lokalizacja: Podlaskie | 
 | ||||
|  |  | 
|     | Strona 5 z 5 | [ Posty: 48 ] | Przejdź na stronę Poprzednia strona 1, 2, 3, 4, 5 | 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości
| Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników | 
 
 




 lagi nie cieknął, proste, ograniczniki nie tknięte - nie obite. Ani jednej ryski na częściach mechanicznych nie licząc dekla lewego i prawy odrobine draśnięty (troche obłuszczone farby). Przebieg jest nie cofany na chwilę obecną 60 000 km (10 tysięcy rocznie to już wiarygodne). Nadal posiada blokade 25 kW (34 Ps) i z nią też będę jeździł, przynajmniej dopóki tego nie ogarne a to na pewno nie w tym sezonie...
 lagi nie cieknął, proste, ograniczniki nie tknięte - nie obite. Ani jednej ryski na częściach mechanicznych nie licząc dekla lewego i prawy odrobine draśnięty (troche obłuszczone farby). Przebieg jest nie cofany na chwilę obecną 60 000 km (10 tysięcy rocznie to już wiarygodne). Nadal posiada blokade 25 kW (34 Ps) i z nią też będę jeździł, przynajmniej dopóki tego nie ogarne a to na pewno nie w tym sezonie...  . Rzeczy podstawowe czyli klocki napęd opony itd. wszystko ok. Wydaje mi się że rocznik 2006 modelowo za taką kwote pomimo uszkodzeń optycznych był wart kupienia. Zawieszenie już UPS, amortyzator tylny gazowy. Dodatków nie posiada zbyt wiele. Jedynie szyba z garbem i korki do regulacji niebieskie na przednich lagach (o ile nie były w oryginale). Sprzedawca jak najbardziej uczciwy, motocyklista tyle, że miał pare przygód i jest na rencie także już przecinakami nie jeździ, a jedynie posiada starą fazer'ke i crossa. Silnik pracuje bez żadnych niepokojących dźwięków. Na blokadzie na luzie wkręca się do 13 000 RPM. Puszczając kierownice jedzie prościutko nic nie ściąga, ale to już powiedziałem że nawet najmniejszego skrzywienia ani ryski na elementach typu przednie zawieszenie, rama, wachacz nie posiada. Zobaczymy co to będzie.
. Rzeczy podstawowe czyli klocki napęd opony itd. wszystko ok. Wydaje mi się że rocznik 2006 modelowo za taką kwote pomimo uszkodzeń optycznych był wart kupienia. Zawieszenie już UPS, amortyzator tylny gazowy. Dodatków nie posiada zbyt wiele. Jedynie szyba z garbem i korki do regulacji niebieskie na przednich lagach (o ile nie były w oryginale). Sprzedawca jak najbardziej uczciwy, motocyklista tyle, że miał pare przygód i jest na rencie także już przecinakami nie jeździ, a jedynie posiada starą fazer'ke i crossa. Silnik pracuje bez żadnych niepokojących dźwięków. Na blokadzie na luzie wkręca się do 13 000 RPM. Puszczając kierownice jedzie prościutko nic nie ściąga, ale to już powiedziałem że nawet najmniejszego skrzywienia ani ryski na elementach typu przednie zawieszenie, rama, wachacz nie posiada. Zobaczymy co to będzie. 