Teraz jest 4 gru 2024, o 09:49

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 09:33 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 11 paź 2011, o 14:45
Posty: 7
Sprzęt: gsxr k4
Imie: mateusz
Lokalizacja: stc
Witam, prosze o ocene tej r6
http://otomoto.pl/yamaha-r6-rok-2005-po ... 94580.html
cena atrakcyjna jak za ten model i rocznik, do poprawek to przełkne ale niepokoi mnie ten błotnik trochę dziwnie połamany, czekam na wasze opinie, a moze ktoś niedaleko mieszka tej r6 i mógłby ją obejrzeć? Ja mam 220km wiec nie chciałbym robić sobie wycieczki i rozczarować się na miejscu. Licze na waszą pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 09:44 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:35
Posty: 76
Sprzęt: R1 RN19
Imie: Mateusz
moim zdaniem poskładana na handel widać ze spawane owiewki, pokrzywione sety, brakuje śrubek itp. A co do błotnika to strasznie dziwnie złamany gdyby poleciał na bok pekłby tylko. Z prawej strony rama troche dziwnie wygląda. Jakby przetarta?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 11:05 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 6 gru 2011, o 23:13
Posty: 686
Sprzęt: R1 2012
Imie: Dawid
Lokalizacja: WBK
motocykl poskładany widać na handel, zresztą ten gość wszystkie takie sprzedaje, chyba nie warto się tym interesować i zawracać głowy, powodzenia w dalszych poszukiwaniach!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 13:40 
Offline
kursant

Dołączył(a): 10 paź 2010, o 21:10
Posty: 136
Sprzęt: r6
Imie: Karol
Daj sobie z nią spokój kolego. przocz tego co pisali koledzy czasza z duzym odpryskiem lakieru, dekle poprzecierane i wygląda jakby z trzech poskładana była


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 13:46 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 6 gru 2011, o 23:13
Posty: 686
Sprzęt: R1 2012
Imie: Dawid
Lokalizacja: WBK
poza tym wgniot na baku ( tam gdzie tank pad) pęknięcie prawej lampy. a tak wgl to juz nieaktualna


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 14:42 
Offline
kursant

Dołączył(a): 17 lis 2010, o 10:33
Posty: 174
Sprzęt: R6 2005
Imie: Łukasz
wydaje mi się że lagi są za blisko silnika przez co moto jest wyższe i dlatego pod stopką jest podłożony kamień..ogólnie to składak..


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 16:04 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Ja tam stosuje 1 prostą zasadę przy kupnie moto i samochodu.
Pytam od jakiego czasu sprzedający jest właścicielem. Jak dopiero kupił to znaczy że handlarz. Pośrednik musi zarobić więc kupił go taniej przynajmniej o średnią marżę. Jeśli moto od pośrednika jest w tej cenie lub tańsze niż u innych sprzedających to nie ma co sobie tym dupy zawracać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 brać czy jednak nie?
PostNapisane: 9 sty 2013, o 16:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
musisz podejśc bardzo spokojnie do tematu bo jest zima i można się bardzooooo naciąć!

Najlepiej zrób sobie wycieczke ale bez zamiaru kupna, tylko go zobaczyć!
BYć może sie opłaca. Nie wiadomo!
Może miec ukryta wadę ! Ale nie musi ! Może miał tylkoo slizga i wszystkie plastiki były połamane i gośc posklejał wszystko żeby tylko sprzedać. Kto wie.
On może miec jebniętą główkę na ramie ale może ją spawał i malował ramę!
w sumie może być półka jakas krzywa i teoretycznie można to tanio zrobić ale skoro on tego nie zrobił to kto wie o co chodzi, nie wiadomo.

Jedź sobie tam najtańszym środkiem lokomocji, pooglądaj/ wsłuchaj się w silnik bo jak sa jakies stuki puki to koniec. Pamiętaj że panewki leca nawet po 3-4 tys km !!!!! I tego nie zbadasz inaczej niż przez kompresje ! Moc musi być na kazdym garku taka sama, sprawdzisz silnik właściwie tylko przez badanie kompresji w jakimś dobrym warsztacie a jak wiadomo w pobliskich warsztatach sprzedającego mogą byc sami swoi i mogą oszukać.

Następna sprawa to czy jest prosty ! najłatwiej niech ktoś znajomy usiądzie na moto a Ty oddalasz się na kilka metrów i sprawdzasz ułożenie kół/ śladów od frontu na wysokości kilku cm nad ziemią. Każdy milimetr odchylenia jest na wage złota w takim wypadku więc poroznie badanie proste i nic nie kosztuje a może dużo powiedzieć. Oczywiście jak robi to łamaga to nie użoły prosto kół albo krzywo siedzi i badanie o dupe rozbić, ja się tego nauczyłem bo wcześniej jeździłem na rowerach DH i można na tym polegać.


a teraz gulassq zapierdzielaj do powitalni bo dostaniesz bana ! i nie odczytasz tej infiormacji już nigdy w życiu !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1