Łuuuki Only One - R1 napisał(a):
siwysdz napisał(a):
witam a co sadzicie o tych oponkach??
chodzi mi o rozne warunki atmosferyczne
http://moto.allegro.pl/dunlop-sportsmar ... 66750.html z tymi konkretnymi oponkami nie miałem do czynienia, ale biorąc pod uwagę, że to oponka 3składnikowa i że parametrami zbliżona do Pilot Power 2CT to musisz być przygotowany na uślizgi opony przy ostrych odkręceniach (dla mnie osobiście nie do przyjęcia) ale w efekcie dłuższa żywotność oponki...wszystko, zależy od Twojego stylu jazdy...Fakt,uślizgi... Moim zdaniem przy 600-tce raczej nieodczuwalne ,natomiast przy litrze z mocnym dołem zanim ją dobrze rozgrzejesz będziesz miewał to często,ale można się przyzwyczaić a nawet to polubić
Ale uślizgi tylko na wyprostowanym motocyklu i mocnym odkręceniu manety po rozgrzaniu moto idzie już normalnie i podnosi na gumę, w zakrętach już bajeczka, boki z miękkiej gumy porównywalnie do opon czysto sportowych.
Wszystkiemu winien pasek twardej gumy na środku, powodujący ,że oponka starcza na cały sezon i wytrzymuje sporo km.
Latam w tym sezonie na Pilot Road 2ct i zrobiłem na nich prawie 15tys.km wcale nie delikatnie ( są na tym forum świadkowie
) a tylna opona dopiero zrobiła sie kwadratowa, ale to może dlatego że czasem lubię "pojeździć" przy wduszonej klamce przedniego hamulca
Z doświadczenia powiem tak:
Chcesz polatać więcej km to je kup, ale jak chcesz bardziej swobodnie i bez myślenia "czy opona nie puści" napierda..ć po winklach i na gumie ,kup typowo sportową bez żadnych mieszanek...
Następne takie właśnie kupuję, tym bardziej że poprzednie miałem Pilot Power,zniknęły szybko ,ale nawet nie mając bieżnika laczek się jeszcze winkla trzymał.
Wszystko zależy od tego jak jeździsz i ile tras zamierzasz zrobić.
Pozdro