Teraz jest 24 lis 2024, o 14:30
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Autor |
Wiadomość |
Jarek 781
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 27 lip 2010, o 17:54 |
|
|
Przepraszam bardzo ale się nie mądrze tylko piszę prawdę o której chyba niektórzy nie mają pojęcia ale to nie ważne bo chciałem zapytać co miałeś na myśli pisząc " może płyn zasysać i może być również odwrotnie" odwrotnie tzn. jak???
|
|
|
|
jachim85
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 27 lip 2010, o 19:05 |
|
|
świeżak |
|
Dołączył(a): 3 mar 2010, o 16:53 Posty: 43 Lokalizacja: Łowicz
Sprzęt: R6
Imie: Adam
|
chodziło chyba o obecność oleju w zbiorniczku wyrównawczym
|
|
|
|
walec
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 27 lip 2010, o 22:55 |
|
|
ma być na min. będzie ok jak za dużo nalejesz to będzie wywalało przy każdym zgaszeniu motóra przy daniu w kite
...kolego widzę, że zapomniałeś o przeczytaniu REGULAMINU i przedstawieniu się w POWITALNI...zapraszam...Łuuuki
|
|
|
|
matrix0070
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 29 lip 2010, o 11:33 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 22 sty 2010, o 18:02 Posty: 217 Lokalizacja: małopolskie
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Mateusz
|
Kolego Jarek 781 zamiast płynu ubywać lub zlewać do oleju może go wcale nie brać tylko robić przedmuchy do układu chłodzenia co powoduje nadmierne ciśnienie, wywalanie płynu przez korek.
|
|
|
|
FRONIU
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 29 lip 2010, o 13:29 |
|
|
Kolego sprawdź czy masz wszysko ok z korkiem w zbiorniku wyrównawczym, musi on mieć podobnie jak w aucie minimalny otwór żeby mógł wyrównać ciśnienie kiedy płyn się rozgrzeje i zwiększy swoją obiętość. Jeśli korek ma zalepioną tą dziurę to właśnie po rozgrzaniu będzie wyrzucało płyn.
|
|
|
|
kurczak198
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 9 sie 2010, o 10:15 |
|
|
sprawdzilem ten korek ale zadnego otworu tam nie widze. tak jakby w ogole go nie bylo. przez jakis czas byl spokoj i nie wyrzucalo plynu nawet jak jezdzilem daleko. ale dzisiaj znowu jechalem 100 km i dalem mu dobrze w palnik i od nowa wywalilo tylko jak dojechalem ( temp byla okolo 90 stopni i wzrastala szybko a specjalnie nie zgasilem silnika zeby sie wlaczyl wentylator) wentylator nie zdazyl sie wlaczyc i zaczelo wyrzucac plyn. Zauwazylem ze zawsze wywala jak mu porzadnie dam w kosc bo jak jezdze tak do 130-140 to nic sie nie dzieje
|
|
|
|
kurczak198
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 21 mar 2011, o 22:05 |
|
|
odswiezam temat: powiedzcie co oprocz uszczelki pod glowica bede potrzebowal zeby sprawdzic co jest nie tak z tymi przedmuchami? jesli sciagne glowice to uszczelka na bank do wymiany. co jeszcze?? chcialbym tez sprawdzic cylindry, tloki i pierscienie czy nie ma zadnych pekniec zeby w koncu zobaczyc co sie dzieje z tym silnikiem. boje sie ze moze byc peknieta tuleja dlatego pytam jakei czesci beda potrzebne do wstepnej diagnozy. beda potrzebane jakies niestandardowe klucze?
|
|
|
|
RafalTBG
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 22 mar 2011, o 16:17 |
|
|
przyszły mistrz |
|
Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26 Posty: 990 Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
|
mam nadzieje ze jeszcze nie rozebrałes ;]
Zmien płyn w chlodnicy na pozadny markowy i powinno byc ok. Te tansze potrafia sie gotowac przy 100 stopniach
_________________ Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE
|
|
|
|
kurczak198
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 22 mar 2011, o 16:50 |
|
|
ale on sie gotuje ponizej 100 nawet przy 90. na bank jest cos z silnikiem dlatego pytam co bedzie potrzebne do wymiany( mierzylem kompresje i jest na maksa mala) napiszcie co trzeba zrobic krok po kroku bo wiem ze tam nie ma tylko uszczelki pod glowica ale sa jeszcze inne uszczelki. chce rozebrac piec i zorientowac sie co i jak.
|
|
|
|
darekR1
|
Tytuł: Re: uszczelka pod glowica??? Napisane: 22 mar 2011, o 19:39 |
|
|
mistrz toru |
|
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51 Posty: 1248 Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
|
zgadza sie sa uszczelki,kolega dawniej w starej kawie jak panewki robil to za komplet uszczelek wtedy dal 700zl,wiec koszty nie male.jeslichodzi o narzedzia to napewno klucz dynamometryczny,szczypce do zakladania pierscieni i ogolnie firmowe narzedzia
|
|
|
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|