z doświadczenia powiem, że wpływ na falowanie obrotów ma również jakość zatankowanego paliwa. Zatankuj 98 z bp i na pewno powinno być lepiej. Poza tym jak pisali poprzednicy sprawdź czy nie łapie nigdzie lewego powietrza, sprawdź filtr powietrza - u mnie znacznie się to poprawiło po założeniu K&N. Ogólnie też miałem problem z falowaniem. Wymieniłem świece, filtr powietrza, sprawdziłem luzy zaworowe (wszystko w tolerancji) no i zsynchronizowałem gaźniki. Moto cały czas lekko wahlowało, co mnie drażniło. Kolejną przyczyną wahlowania był exup, który wyrzuciłem, bo mi dzwoniła tulejka wewnątrz. Wymieniłem cały układ wydechowy na Akrapa, jedyne czego nie sprawdziłem to poziom paliwa w gaźnikach, a to też ma wpływ na falowanie. Obecnie mam sprawdzonwe luzy, zsynchronizowane gaźniki, filtr k&n, dynojety, cały układ akrapa, świece irydowe denso i moto minimalnie przebiera na wolnych obrotach (wahania rzędu 100-200obr) pali na dotyk, wkręca się idealnie bez najmniejszego zadławienia i falujące obroty mam szczerze w D!
dodam, że miałem również r1 rn01 sprowadziłem ją z niemiec, serwisowana i falowała też na wolnych obrotach.