Teraz jest 3 maja 2024, o 05:50

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 16 lis 2011, o 20:15 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Tylko jest jeszcze jedna zasada: moto szybciej tanieje gdy wejdzie na rynek jego następca czyli nowy model. Niestety ani S1000RR, ani RN22 w następnym roku nie doczekają się następcy.
A co do marki to o gustach się nie dyskutuje. Jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki. Mam ten komfort, że wiele modeli mogłem objeździć i wiele modeli porównywaliśmy "łeb w łeb". A wybrałem co wybrałem. Prawda jest taka, że wszystkie współczesne litry są naprawdę bardzo dopracowane i nie ma modeli słabych. Różnice między nimi są tak subtelne, że z całym szacunkiem ale pewnie wielu z nas nie byłaby w stanie ich wychwycić. Najpierw trzeba jeszcze umieć wykorzystać pełną moc prawie 200-konnego potwora.

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 16 lis 2011, o 20:51 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 17:54
Posty: 81
Lokalizacja: WPN
Sprzęt: zx10r
Imie: Artur
Dokladnie,ja jak sie naczytalem o s1000rr ze tak strasznie zapi... To balem sie ze po okreceniu manetki sciagnie mnie z moto:) a tym czasem nie poczulem zbytniej roznicy miedzy kawa,yamaha a tym poza tym BMW jedzie dopiero od 8tys obr i ma strasznie krotkie przelozenia,nie ma sprzeta idealnego u mnie np seryjny amor nadaje sie tylko do wymiany i nawet jak na super sporta jest nie wygodna. Rzecz gustu i tyle. a co do RN19 to juz nie raz slyszalem o tych korbowodach,szkoda ze takie rzeczy sie dzieja bo przeciesz to fajne i wciaz jeszcze mlode sprzeta...

_________________
ZX10R


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 16 lis 2011, o 21:16 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
bedzie akcja serwisowa na wymiane korobowodow. heheh pomazyc 8-)

oby nikt nie trafil na taką 19stkę co mu korba .....

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 16 lis 2011, o 21:55 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 30 gru 2010, o 15:40
Posty: 22
Sprzęt: Suzuki DR 650
Imie: Dolek
Mi nigdy wcześniej nie obiło się o uszy nic o "spacerujących korbach" w RN19 coś tam tylko czytałem że słaby dół ma i takie tam poza tym byłem pewien że moto jest absolutnie bez wad a tu takie kwiatki wychodzą... a dokładniej flaki z silnika wychodzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 17 lis 2011, o 17:41 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Ja swoją RN19 mordowałem na wszystkie sposoby. Motor pałowałem jak tylko można, obrotomierz częściej był na czerwonym polu niż przed nim, na autobanie przez kilkadziesiąt kilometrów licznik zacinany na 299. I co? I nic, moto chodziło jak ta lala, nie brało oleju i nie było żadnych usterek. A dlaczego? Bo R1 służy do pałowania i mordowania, ale na szosie. A nie "odcinki" zapłonu na chodniku, pod garażem czy na parkingu przed dyskoteką. Morduj R1 na trasie i nic jej nie zrobisz. No i w przypadku RN19 żadnego stawiania na gumę bez wcześniejszego odwrócenia smoka! To jest jednoznaczne z wystawieniem korby.

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 17 lis 2011, o 18:24 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
bundes napisał(a):
Ja swoją RN19 mordowałem na wszystkie sposoby. Motor pałowałem jak tylko można, obrotomierz częściej był na czerwonym polu niż przed nim, na autobanie przez kilkadziesiąt kilometrów licznik zacinany na 299. I co? I nic, moto chodziło jak ta lala, nie brało oleju i nie było żadnych usterek. A dlaczego? Bo R1 służy do pałowania i mordowania, ale na szosie. A nie "odcinki" zapłonu na chodniku, pod garażem czy na parkingu przed dyskoteką. Morduj R1 na trasie i nic jej nie zrobisz. No i w przypadku RN19 żadnego stawiania na gumę bez wcześniejszego odwrócenia smoka! To jest jednoznaczne z wystawieniem korby.



bardzo mądrze powiedziane..


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 18 lis 2011, o 00:58 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2010, o 19:18
Posty: 8
Sprzęt: r1 2008
Imie: Przemo
"No i w przypadku RN19 żadnego stawiania na gumę bez wcześniejszego odwrócenia smoka! To jest jednoznaczne z wystawieniem korby."

mógłbyś przetłumaczyć? :D ładnie proszę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 18 lis 2011, o 22:42 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
W RN19 usytuowanie smoka jest na tyle niefortunne, że jadąc na gumie, gdy olej spływa na tył silnika, smok zaciąga powietrze i silnik chodzi na sucho. Przy tych obrotach wystarczy pare sekund by uszkodzić panewki, a potem niewiadomo czemu przy byle odcince potrafi wystawić gire. Na dodatek R1 nie ma czujnika ciśnienia oleju, więc nie widzimy, że silnik już chodzi na sucho. Czujnik poziomu oleju jest z tyłu silnika, więc widzi, że z olejem jest wszytko si.
Jest to feler wielu modeli ale w RN19 jest szczególnie uwypuklony
Na szczęście w łatwy sposób modyfikuje się ustawienie smoka. Demontaż miski olejowej, demontaż smoka i 15 min. pracy spawacza ze smokiem, by odwrócić go w stronę tyłu silnika.

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 19 lis 2011, o 15:07 
Offline
kursant

Dołączył(a): 21 sty 2010, o 11:09
Posty: 188
Sprzęt: -Bmws1000rr
Imie: s
Lokalizacja: Jarocin
bundes a w swojej rn22 już spawałeś smoka??

_________________
V max 100 150 200 250 270 280 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: RN19 korbowód na spacerze
PostNapisane: 19 lis 2011, o 16:34 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
OJ NIE! Żal by mi było ingerować w nowy sprzęt. Wszystko pachnie nowością, na samą myśl żeby tylko odrkręcić miskę to serce mi pęka!
Zresztą ja akurat jestem zwolennikiem innych doznań na motorze niż jazda na gumie. Ale dla kochających się w gumowaniu akurat RN19 nie jest rzeczywiście najlepszym sprzętem.

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1