Piotrr6 napisał(a):
mój brat miał w salonie przez pare dni jazde testową nowym modelem R1 i stwierdził iż lata się dużo dużo lepiej od pobszedniego modelu jest mocniejsza i się to wyraźnie czuje jest bardziej agresywna i ciągnie jak lokomotywa aż do końca rolgazu
ten cytat oddaje po części również moje odczucia, ale jeszcze ....
maszyna jest bardziej zwarta i zwrotna, wyjścia lekkim uślizgiem z zakrętów są po prostu genialne, bo kontrola tylnego koła jest wręcz dziecinnie prosta (czujesz, że koło lekko traci przyczepność, ale bez obawy dajesz dalej ognia, bo jakimś cudem opona nadal trzyma) ustawienia mode (A, std i B) też świetnie działają - moc taka sama, ale zmienia się szybkość otwierania przepustnicy (B używam w czasie deszczu, a A kiedy obudzi się we mnie "sportowiec")
No, ale nie można też zapomnieć o dźwięku !!! Wrażenia słuchowe są niepowtarzalne ....
Co do samego silnika, niby dół jest lepszy, ale poniżej 2 tys nie ma go wcale; bardzo szarpie jakby miał zgasnąć, przy manewrach typu zawracanie trzeba używać półsprzęgła, ale to jest drobiazg w końcu nie projektowano go do jazdy po bułki
w średnim i wyższym zakresie ma takiego kopa, że jak odkręcisz manetę na full np jadąc na szóstym biegu ok 120-140 km/h, to ściąga Cię z fotela i zalecam położenie się na zbiorniku, bo cały czas, aż do 240-250 czujesz, że przednie koło chce powędrować do góry