Teraz jest 9 sie 2022, o 12:21

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 14 kwi 2017, o 22:38 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 01:09
Posty: 179
Sprzęt: R6 '02
Imie: Patryk
Lokalizacja: Częstochowa
MarioMotoVlog napisał(a):
masterowns napisał(a):
Kompresja po 11 na ciepłym ?

Pytałem to było na zimnym robione bo nie mogli jeszcze odpalić i bo rozebrane coś tam było. Do tego slaby akumulator i szybko słabl. Wiec pewnie wyszloby lepiej. Ważne, że równo jest mniej więcej a nie nagły spadek.


Jasne, rozumiem, jak na zimnym itd to wynik jest całkiem ok :) btw. Niezły serwis jej zrobiłeś ale troche wykosztowalo Cie to :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 12:28 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 paź 2015, o 07:46
Posty: 20
Lokalizacja: Suwałki
Sprzęt: Z1000 i RC46
Imie: Patryk
Lokalizacja: Suwałki
Fajne moto widać że dbane ale z tą ceną to dojebałeś do pieca. Wiem że to twoja sprawa za ile ale jeśli znajdziesz kupca za te pieniądze to czapki z głów :witam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 13:58 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 689
Sprzęt: r5
Imie: kil
Lokalizacja: polska
.


Ostatnio edytowano 20 mar 2021, o 18:42 przez MarioMotoVlog, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 14:28 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 25 sie 2016, o 12:46
Posty: 86
Sprzęt: R6 2010
Imie: Kamil
Lokalizacja: Bydgoszcz
PatrycjuszRSV4 napisał(a):
Fajne moto widać że dbane ale z tą ceną to dojebałeś do pieca. Wiem że to twoja sprawa za ile ale jeśli znajdziesz kupca za te pieniądze to czapki z głów :witam:

Kup Amora Ohlinsa-2300, Opony pewnie z 800-1000, Yamaha Napęd pewnie z 800, Wyświetlacz ten co on ma 400zl, Oryg klocki 446zl, nawet sprzęgło Yamaha czytałem,ze montował Mario, kilka dni temu sam wymieniałem i 870zl poszło.Akum wymieniał na Yuasa to sprawdziłem na allo 387zl. Moto ma wymieniane części na oryg Yamaha, nie mowie o dodatkach ozdobnych z Chin bo to kilka stówek. ,lecz o rzeczach mechanicznych na których nie oszczędzał i jak to podsumujesz to zobaczysz ile się uzbiera.Pierdoly a kosztuja a Ty i tak je potem kupic musisz. Na moto siadasz i zapierd... a nie potem je dłubiesz bo skamlałeś przy kupinie ,ze drogo.
Ostatnio na forum takie moto poszlo za 27200 i moim zdaniem mniej doinwestowane bylo.Gdybym nie mial swojej i szukałbym moto takiego byłaby już moja. Kiedys ja widziałem na zywo i jest warta tej kasy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 14:43 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 689
Sprzęt: r5
Imie: kil
Lokalizacja: polska
.


Ostatnio edytowano 20 mar 2021, o 18:42 przez MarioMotoVlog, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 15:29 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 paź 2015, o 07:46
Posty: 20
Lokalizacja: Suwałki
Sprzęt: Z1000 i RC46
Imie: Patryk
Lokalizacja: Suwałki
yamahar62010 napisał(a):
PatrycjuszRSV4 napisał(a):
Fajne moto widać że dbane ale z tą ceną to dojebałeś do pieca. Wiem że to twoja sprawa za ile ale jeśli znajdziesz kupca za te pieniądze to czapki z głów :witam:

Kup Amora Ohlinsa-2300, Opony pewnie z 800-1000, Yamaha Napęd pewnie z 800, Wyświetlacz ten co on ma 400zl, Oryg klocki 446zl, nawet sprzęgło Yamaha czytałem,ze montował Mario, kilka dni temu sam wymieniałem i 870zl poszło.Akum wymieniał na Yuasa to sprawdziłem na allo 387zl. Moto ma wymieniane części na oryg Yamaha, nie mowie o dodatkach ozdobnych z Chin bo to kilka stówek. ,lecz o rzeczach mechanicznych na których nie oszczędzał i jak to podsumujesz to zobaczysz ile się uzbiera.Pierdoly a kosztuja a Ty i tak je potem kupic musisz. Na moto siadasz i zapierd... a nie potem je dłubiesz bo skamlałeś przy kupinie ,ze drogo.
Ostatnio na forum takie moto poszlo za 27200 i moim zdaniem mniej doinwestowane bylo.Gdybym nie mial swojej i szukałbym moto takiego byłaby już moja. Kiedys ja widziałem na zywo i jest warta tej kasy.

spoko, felga, silnik, rama o czym ty piszesz? To inne motocykle może nie mają tych albo innych rzeczy? Inni sprzedający tylko leją paliwo i jeżdżą i to pewnie ruskie paliwo? :P Wiem o co ci chodzi ale moim zdaniem za te kasę to będzie po prostu ciężko znaleźć kupca. Mario mi tam możesz to i za 30 wystawiać, tak tylko mówię :P nie moja sprawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 15:40 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2016, o 00:23
Posty: 247
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: r6 rj15
Imie: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Ta za 27200 to się o moją rozchodzi :) Mniej doinwestowana no bym nie powiedział , bo moja posiadała,więcej tych klamotów i wszystkie były oryginalne. Do tego dochodzi również sprawa ,że moja R6 była UE ,a nie USA - gdzie są znaczne różnice ,a najważniejsza jest mocowo ,bo USA są ograniczone i trzeba robić drogiego flasha PC - plus dla mnie powszechne motocykle takie jak r6 , r1 itp. z USA nie przypływają "całe" ;) No i na koniec dodam,że moja R6 miała odpowiednią moc w dowodzie wpisaną i można było poruszać się na A2 ,co jest dodatkowym atutem i dzięki temu można windować cenę.


Moje zdanie jest takie - wolny rynek, wolny sprzęt - wolne myśli. Jeśli chce wystawić za tyle to ma do tego prawo i nikt nie może mu tego zabronić. Nóż widelec się trafi kupiec :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 15:51 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 25 sie 2016, o 12:46
Posty: 86
Sprzęt: R6 2010
Imie: Kamil
Lokalizacja: Bydgoszcz
skolmal14 napisał(a):
Ta za 27200 to się o moją rozchodzi :) Mniej doinwestowana no bym nie powiedział , bo moja posiadała,więcej tych klamotów i wszystkie były oryginalne. Do tego dochodzi również sprawa ,że moja R6 była UE ,a nie USA - gdzie są znaczne różnice ,a najważniejsza jest mocowo ,bo USA są ograniczone i trzeba robić drogiego flasha PC - plus dla mnie powszechne motocykle takie jak r6 , r1 itp. z USA nie przypływają "całe" ;) No i na koniec dodam,że moja R6 miała odpowiednią moc w dowodzie wpisaną i można było poruszać się na A2 ,co jest dodatkowym atutem i dzięki temu można windować cenę.


Moje zdanie jest takie - wolny rynek, wolny sprzęt - wolne myśli. Jeśli chce wystawić za tyle to ma do tego prawo i nikt nie może mu tego zabronić. Nóż widelec się trafi kupiec :)

Amora ma lepszego, zas Ty wydech, wyswietlacze takie same chyba, ty miales Acrapa, Mario nowe opony swieze, naped,swiece, sprzeglo, klocki, oleje, servis, akum nowe. U ciebie juz to chodzilo.Dodatki masz lepsze drozsze a tu tansze ale wedlug mnie te rzeczy schodza na drugi plan, bo co da dodatek jak sie posypie cos slabego badz nie oryg. Co do wersji USA to chyba bys musial dawac na torze,zeby poczuc roznice ok 10%mocy.Mape skopiowac i wgrac to zaraz kosmosu nie kosztuje.Taniej wyjdzie niz komp z pętla. Nie kazde moto jest w kawalkach wiezione, sam mam od rodziny sciagane w czesciach paczkowane dluga historia. Inne rozniace rzeczy ma juz przerobione,dostosowane,wiec mysle iz mozna byloby tak polemizować nad tym. No a2 troche ratuje Ciebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 16:11 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 689
Sprzęt: r5
Imie: kil
Lokalizacja: polska
.


Ostatnio edytowano 20 mar 2021, o 18:43 przez MarioMotoVlog, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 by Mario MotoVlog
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 18:56 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 14:46
Posty: 11
Sprzęt: R1
Imie: Michał
Lokalizacja: Wieliczka
Naprawdę wygląda kozak :D

_________________
https://www.instagram.com/m44_r1/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1