Teraz jest 5 maja 2024, o 10:26

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 27 lut 2010, o 21:51 
Mahomet napisał(a):
PiciuR1 napisał(a):
jak masz k&n sportowego to wystarczy tylko kupić taki płyn i go ładnie wypłukać i wysuszyć bo raz kupiony można na długo uzytkowac a regulacje na sezon na pewno nie zaszkodzą:))))


Dokładnie,a nawet zwykły ludwik starcz. Do prania tylko nie nadają się papierowe filtry=tekturowe.

Ludwik :lol: dobry patent :D Ja stosuję wodę z mydłem i filtr czysty 8-) PS. każdy filtr można wyprać tylko że papierowe tylko raz ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 4 maja 2010, o 16:37 
Jaki mniej więcej koszt czyszczenia i synchronizacji gaźników ?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 4 maja 2010, o 18:27 
Ja za obie rzeczy płaciłem 200-250zł już dokładnie nie pamiętam :oops:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 4 maja 2010, o 18:30 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2010, o 15:20
Posty: 241
Sprzęt: *
Imie: *
U nas w Poznaniu koszt podobny tez w granicach 200-250 zł wiec pewnie tyle musisz liczyć ;)

_________________
Panować nad maszyną , to tak jakby panować nad bezmyślnym zwierzęciem . Więc panuj nad jego siłą , by ona nie opanowała ciebie , ponieważ byłoby to twoją porażką !!! ( Ta siła , to wszystko co nas w nich kusi )


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 4 maja 2010, o 18:39 
Synchronizacja to nie jest żadna filozofia tylko trzeba posiadać wakuometry :D Sprawa się komplikuje przy ustawieniu i czyszczeniu gaźników--> niestety trzeba wiedzieć co gdzie i jak bo póżniej motocykl pali jak chce i ile chce :|


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 4 maja 2010, o 18:46 
pamietaj zeby potem filtr K&N nasaczyc specjalnym olejem.....


Panowie Jarek 781 i -sailor- skasowałem Wasze poniższe nic nie wnoszące do tamatu posty

Edit by Łuuuki


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 11 maja 2010, o 20:26 
Witam, apropo synchronizacji. Dzisiaj podłączyłem zegary (wakuometry slupkowe) i ku mojemu zdziwieniu na pierwszym cylindrze podciśnienie 20 mmHg, na drugim 17 mmHg, na trzecim 14 mmHg, na czwartym ok 11 mmHg, czyli taka równia pochyła. Nie robiłem w tym moto nigdy synchro i nie wiem kiedy robił to poprzedni właściciel. Więc se je wyregulowałem z dokładnością na ile tylko pozwalały mi to przyrządy, gaźników nie wyciągałem i nie czyściłem. Moto zaczęło odrazu równo pracować, na obroty też wchodzi jak pszczółka, poskładałem i wyskoczyłem na próbę. Małe zdziwienie, moto od dolnych obrotów mam wrażenie że jest słabsze, tzn. od jałowego tak do 4000, powyżej jest szał. Nic nie rozumiem, przecież powinno być git? Dodam, że świece wymienione są i jest wyczyszczony filtr powietrza. Czyżby niezbędne było czyszczenie gaźników? Jeśli tak to w r6 2002 jest to mocno skomplikowane? Jak zobaczyłem dojście do elementów to mi się odechciało. A moż taka nierówna synchonizacja w/w jest sposobem na słaby dół? Co Wy na to??? :geek:

Jeszcze jedna rzecz, gdybym nie dał rady sam, gdzie w Lesznie mogę oddać sprzęt w dobre ręce, tak żebym nie musiał się martwić?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 11 maja 2010, o 20:33 
Jak coś... mogę się dowiedzieć :mrgreen:
Jak sam nie dasz rady, to pisz pw. Dowiem się od kumpla i Ci napiszę, bo ja osobiście nie korzystam z usług w Lesznie ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 11 maja 2010, o 20:57 
Tak se myśle że może coś przegapiłem, znalezłem film w necie na którym gość synchronizuje fazera. O co chodzi z tym czujnikiem położenia przepustnicy i te magiczne ustawione 5000 obr/min ???????????????????


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Synchronizacja gaźników
PostNapisane: 11 maja 2010, o 23:55 
witam czy jest mi ktos w stanie wytlumaczyc jak wyregulowac gazniki i zrobic synchro w r6 2000r? mam zamiar kupic wakuometry ale nie wiem na razie jak sie zabrac za regulacje. nie chce tez oddawac motocykla do mechanika bo juz raz tak zrobilem i tak wyregulowal ze bylo 3000 obrotow na biegu jalowym. chce sie tego nauczyc zeby robic pozniej samemu bo nie ufam tym pseudospecjalistom. jesli jest ktos kto pomoze bardzo prosze o wskazowki od poczatku do konca. pozdrawiam

Przyjacielu najpierw regulamin i powitalnia !!!
TYSON


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1