Teraz jest 23 gru 2024, o 03:52

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 11 maja 2016, o 13:03 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 07:13
Posty: 45
Sprzęt: r6 rj03,r6 rj12
Imie: maciek
Lokalizacja: jaworzno
skolmal14 jeśli znalazłeś kompletną serwisówkę to wstaw linka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 11 maja 2016, o 14:43 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Nie polecam samemu zabierać się za zwieszenie.
Nie polecam robić tego w warsztatach które nie zajmują się konkretnie zawieszeniami motocykli.
Przerabiałem temat.
Koszt u profesjonalisty za regenerację przodu i tyłu to ok 1100-1400 pln.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 11 maja 2016, o 18:11 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2016, o 00:23
Posty: 247
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: r6 rj15
Imie: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Mieton łap linka :

http://martin.lipinsky.cz/r6/files/LIT-11616-21-61.pdf


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 09:59 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 07:13
Posty: 45
Sprzęt: r6 rj03,r6 rj12
Imie: maciek
Lokalizacja: jaworzno
To jest ten sam link co dałem go we wcześniejszym poście ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 14:21 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
marcinrednose napisał(a):
Nie polecam samemu zabierać się za zwieszenie.
Nie polecam robić tego w warsztatach które nie zajmują się konkretnie zawieszeniami motocykli.
Przerabiałem temat.
Koszt u profesjonalisty za regenerację przodu i tyłu to ok 1100-1400 pln.


Jak kogoś stać lub ma pedantyczne podejście to owszem.
Ale można taniej....
Mi lagi robił Duduś i wszystko lala.
Kwestia jak ktoś do tego podchodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 15:09 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
A po czym poznajesz ze lala?
I co w nich robił?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 18:56 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 07:13
Posty: 45
Sprzęt: r6 rj03,r6 rj12
Imie: maciek
Lokalizacja: jaworzno
W Aso czy porządnych serwisach wymieniają uszczelniacze, mierzą sprężyny, sprawdzają czy laga prosta jak prosta to leją olej, składają i działa. Ja robię w motocyklach tak samo i te motocykle jeżdżą. Jak przygotowujesz widelec do sportu lub potrzebujesz zregenerować tylny amortyzator oddajesz go do specjalisty który ma urządzenia badające jego sprawność po naprawie czy po specjalnym przygotowaniu. Za to rozłożenie widelca w Yamasze R6 dowolnej generacji nie jest wiedzą tajemna druidów. Robisz wszystko uważnie z dbałością o czystość (konieczny kompresor) o momenty obrotowe przy skręcaniu i motocykl będzie jeździć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 19:05 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
I to wszystko co pisales plus czyszczenie wszystkiego, nabicie zotem i ewentualna wymiana blaszek aso.zrobi ponizej wartosci ktore podalem?

I takie pytanko ma koniec. Czemu np Szkopek, Pasek, Pazera nie robia swoich motocykli w ASO? I kolejne pytanko. Czemu serwis ktory przygotowuje ich mptocykle przesyla zawieszenie do formy ktora zajmuje sie wylacznie zawieszeniami?

Nie.chcentu wyjsc na jakiegos znawce.bo na.motocyklach sie.wogole nie znam. Mowie wylacznie na podstawie wlasnego.doswiadczenia. Robilem motocykl w.serwisie ogolnym ktory zrobil mi zawieszenie, a.konkretnie przod. Standardowa wymiana uszczelbiaczy i oleju zgodnie z serwisowka. Wyjechalem na droge i amor wszystko ok, nie cieknie. Pojechalem kilka razy na tor i wyszlo ze lipa z przodem. Wyslalem cale zawieszenie do prawdziwych soecjalistow. Okazalo sie ze serwis nie mial pojecia i zawieszenie nie pracowalo jak powinno. Spece zrobili co trzeba, wyjechalem ma tor i ... chujnia, buja motorem. Juz mialem klikac itd itp ale stwierdzilem ze poczekam i pojade jeszcze raz. Pojechalem szybciej i stal sie cud. Bez obrazy ale zaden serwis ogolny nie zrobi i ustawi tak.zawieszenia. powody sa dwa. 1 nie maja niezbednego sprzetu, 2 nie maja wiedzy bo nie bywaja na torach.
I jeszcze.jedno ale... r6 nie da sie wykorzystac odpowiednio na drodze dlatego jak ktos nie jeździ torowe to noe dowie sie ze zawieszenie jest skopane.

Z calym szacunkiem do was wszystkich ma.forum bo jezdzicie.motorami.zapewne duzo dluzej niz ja i znacie sie na mechanice itp lepiej niz ja ale nie piszcie o motocyklu sportowym rzeczy o ktorych.moe.macie.pojecia. R6 to typowa torowa szlifierka. Na drodze.nikt z was nie jest w stanie ocenic co i jak w niej dziala.
Pisze to tylko z troski o czytajacych bo serio wlosy sie jeża na glowie jak to sie czyta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 21:49 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 07:13
Posty: 45
Sprzęt: r6 rj03,r6 rj12
Imie: maciek
Lokalizacja: jaworzno
Ale kolego ty piszesz o torze a tor to inna rzeczywistość, ja nie robię motocykli na tor. Jak bym się tam wybierał to też bym skorzystał z porad lub usług torowych wyjadaczy. Co takiego zrobili specjaliści z przodem bo jestem ciekaw? Wymień te zmiany. Czy była to kwestia regulacji?? innego oleju albo innego jego poziomu?? Pytali cię ile ważysz w całym ubraniu żeby ci "coś" ustawić??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Parę pytań
PostNapisane: 12 maja 2016, o 22:00 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
mieton napisał(a):
Ale kolego ty piszesz o torze a tor to inna rzeczywistość, ja nie robię motocykli na tor. Jak bym się tam wybierał to też bym skorzystał z porad lub usług torowych wyjadaczy. Co takiego zrobili specjaliści z przodem bo jestem ciekaw? Wymień te zmiany. Czy była to kwestia regulacji?? innego oleju albo innego jego poziomu?? Pytali cię ile ważysz w całym ubraniu żeby ci "coś" ustawić??

Co dokladnie robi serwis.to zadna tajemnica. Zadzwon do firmy z krakowa lub warszawy a sie dowiesz.
Ja.noe.jestem.zadnym wyjadaczem..zwykly sredniak zemnie.

Nie wiem.jak.to ubrac w slowa.bo pije sobie drinki wlasnie..Chodzi o to ze wielu z nas na forum pisze o modyfikacjach motocykli. O ich ulepszeniach, a.mapach.zaplonu,.tlumikach itp itd
Prawda.jest taka ze.to wszystko jest chuja warte. Fajnie wyglada i tyle.
Jesli nie wyjedziemy na duzy tor to nie poznamy nigdy mozliwosci swoich i swojego motocykla, a skoro tak to nezcelowe jest pisenie.ze.pan X czy Y dobrze robi zawieszenie. A.tlumik dajento i tamto. To bez sensu.

Przyznam po dlugim czasie racje Fejkerowi ktory z roznych wzgledow strasznieni wkurwial.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1