Teraz jest 3 lip 2024, o 09:52

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 31 sty 2016, o 09:28 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
A te zestawy obnizajace to nie sciskaja czasem amora?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 31 sty 2016, o 10:57 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
właśnie nie, obniżenie następuje na dźwigni przy tylnym wahaczu


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 31 sty 2016, o 17:16 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 gru 2015, o 13:26
Posty: 21
Sprzęt: RJ095
Imie: Paweł
Lokalizacja: Białystok
NoExpert napisał(a):
Problem solved.

Obrazek

Please don't lower your bike. Shift your body to the left so your left leg is straight and your right leg is just on the seat with your foot on the peg/rear brake.


great boots :D but try to find for men's :D btw he needs both his legs on the ground for burnout for sure :krol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 13 lut 2016, o 15:35 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
W związku z tym rodzi się pytanie...
A jak jeżdżą Azjaci? Mają inną linię R6?

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 16 lut 2016, o 11:14 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 21:23
Posty: 15
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Sebastian
Lokalizacja: Warszawa
BiRD napisał(a):
jest regulacja ale nie duża, do obniżenia motocykla stosuje się specjalne zestawy obniżające


Dokładnie ! w zależności od zestawu mamy spore pole do popisu...
Osobiście latam na obniżonym od dwóch lat ;)
Tylne "kości" dłuższe od seryjnych o 5mm obniżyły moje moto (mierząc na końcu ogona) o prawie 7cm.
Lagi mam wpuszczone w półkę 22.5mm w stosunku do ustawień seryjnych.
Wspomniane dwie korekty dały o 3cm mniej "w siodle" :)
Należy jednak pamiętać żeby nie przesadzać ani z długością tylnych "kości" ani z wpuszczaniem lag...
Obniżenie tyłu zmniejsza nam zakres oraz siły tłumienia amorka i jest to niestety odczuwalne nawet w przypadku tej małej (5mm) zmiany jaką zastosowałem u siebie.
Jeżeli chodzi o lagi to nie można przekraczać 25mm !
Oczywiście każdy fachowiec od zawieszeń odradzi Wam jakąkolwiek ingerencję w seryjne wysokości oraz długości wspomnianych elementów, więc robicie to na własną odpowiedzialność ;)
Ja jestem bardzo zadowolony ze zmian i nie mam problemu z przycieraniem setów w winklach wbrew opinii "pseudo znawców" że taki motocykl nie skręca :D

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 16 lut 2016, o 12:47 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2015, o 10:17
Posty: 333
Sprzęt: R6 RJ16 ORANGE
Imie: Bartek
Lokalizacja: Dolny Śląsk
niezła gleba musi byc :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 16 lut 2016, o 17:14 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 13 gru 2015, o 21:05
Posty: 48
Lokalizacja: Wawa
Sprzęt: daytona, husqvarna
Imie: Aga
Lokalizacja: Wawa
Sebeck napisał(a):
BiRD napisał(a):
Ja jestem bardzo zadowolony ze zmian i nie mam problemu z przycieraniem setów w winklach wbrew opinii "pseudo znawców" że taki motocykl nie skręca :D

pozdro


No przecież skoro zmniejszył ci się prześwit to szybciej dotykasz setami o ziemie :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 22 lut 2016, o 12:07 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 21:23
Posty: 15
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Sebastian
Lokalizacja: Warszawa
1qazse4 napisał(a):
Sebeck napisał(a):
BiRD napisał(a):
Ja jestem bardzo zadowolony ze zmian i nie mam problemu z przycieraniem setów w winklach wbrew opinii "pseudo znawców" że taki motocykl nie skręca :D

pozdro


No przecież skoro zmniejszył ci się prześwit to szybciej dotykasz setami o ziemie :lol:


Zależy na jakiej są wysokości w stosunku do tego na jakiej były przed obniżeniem zawieszenia :lol: , ale owszem masz rację jeżeli sety nie zostały podniesione :D tylko, że nadal pozostaje kwestia kąta pochyłu moto w stosunku do ziemi i "nieskręcającym" motocyklem raczej ciężko swobodnie przechodzić z winkla w winkiel, a na moim nie ma z tym wielkiego problemu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 22 lut 2016, o 12:36 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
naśmiewasz się z postów/wypowiedzi których nie zrozumiałeś. :geek:

nie chodzi o to że motocykl obniżony nie skręca.
chodzi o to że motocykl trzeba opuścić w miarę równo w stosunku przód/tył zachowując jako tako geometrię.
wpuść sobie lagi na maxa w półki a tył sobie podnieś ile dasz radę [lub na odwrót- tył do gleby a przód do góry] i spróbuj zakręty pojeździć.
gwarantuję Ci że odczujesz mega różnicę
każdy odradza takie grzebanie bo to dosyć ważny aspekt. Z zawiechą nie ma żartów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Obnizenie zawieszenia R6
PostNapisane: 25 lut 2016, o 10:39 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 21:23
Posty: 15
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Sebastian
Lokalizacja: Warszawa
Danuta wydaje się, że to Ty nie zrozumiałeś togo co ja napisałem :shock:
Z nikogo się nie naśmiewam i nie rozumiem skąd ten pomysł...
Zaznaczyłem, że opisane grzebanie w zawieszeniu nie jest rekomendowane przez specjalistów, jak i o tym, że niejednokrotnie (na ulicy) słyszałem od "pseudo" ekspertów, że taki motocykl nie skręca i tyle ;)
Ehhh Ty i te Twoje nadinterpretacje i nietuzinkowa wiedza na większość tematów :lol: widzę, że w ogóle się nie zmieniłeś :mrgreen:
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1