Grelo , widzisz jednak można w sposób kulturalny jak i na spokojnie toczyć na forum merytoryczne wymiany zdań , ten EOT z Twojej strony niepotrzebny był
Natomiast , jesli masz rzeczywiście zmienić cały układ to mi sie to też podoba , lecz ja podchodze do tego bardzo sceptycznie bo to plany , a do realizacji jeszcze bardzo daleko o ile ona nastąpi .
Jeśli chodzi o zmianę sprzeta , szczerze polecam rn22 , jest to troszkę inna bajka , choćby w porównaniu z b.dobrą jednostka rn19 .
Widzisz , pewnie jak bym miał jeżdzić tak jak Ty przed dłuższy okres czasu jednym motongiem , to również bym dołożył cały okład wydechowy , lecz pakować w moim przypadku do każdego konia cały układ mi się nie widzi , ponieważ jak wychodzi nowy model to go zmieniam .
Natomiast , tez nie do końca zgadzam się z Twoja koncepcją zmiany wydechu by uzyskać więcej mocy itd. Naprawdę wykorzystujesz 100% możliwości tego motocykla , że zaczynasz odczuwać niedosyt ? Ciężko mi w to uwierzyć tak szczerze , ale nie znam Ciebie i nie wiem co sobą reprezentujesz stąd moje pytanie do Ciebie .
Ja na przykład chciał bym KIEDYŚ dojść do poziomu wykorzystania rn22 na poziomie 75% i będę wtedy spełniony . A wydechy , przepraszam końcówki robię tylko po to by ten motor słyszeć , bo już parę razy się naciełem .
Zauważ również , iż wiele osób montuje/doposaża motory w PCIII , a tak naprawdę nie ogarniają motocykla możliwości w 50 % , dziwne ale prawdziwe bo niby im brakuje
zresztą temat rzeka , a uwierz mi wiem co mówię .
Pozdro
ps. jeśli jesteś chętny to w kwietniu jedziemy na tor do brna , wyjazd 3 dniowy z zawodnikiem SUPERSTOCK 1000 , byłem zawodnikiem Dialog Telecom w pucharze Yamaha Cup Marcinem Dąbrowskim zresztą byłym wicemistrzem polski .
Istnieje możliwość nauki jazdy na torze , wykłady plus praktyka , strojenie zawieszenia pod siebie i td. Jak coś to proszę o kontak gg