Teraz jest 17 maja 2024, o 04:20

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 10 lut 2013, o 23:13 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1797
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Co sądzicie o przeróbce z H7 na H4? Ktoś może tego próbował?

Myślę czy tego nie zrobić, bo trochę mnie irytuje, że jedna lampa świeci na światłach mijania. Co gorsza jak jadę wieczorem to i niewiele widzę przed kołem.
Tak to były by dwa mijania i dwa drogowe.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 10 lut 2013, o 23:31 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
by trzeba bylo przeraiać gniazdo w lampie ale sprawdz czy dobrze masz wlozona zarowke i jaka masz jezeli masz pselodo xenon to sie nie dziwie bo lipnie swieca ja mam ustawione obie lampy na ta sama wysokość ale gdy masz wlonczone obie zarowki to masz wiekszy pobor pradu a co za tym idzie wieksze spalanie

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 11 lut 2013, o 07:56 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1797
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Powiedzmy, że spalanie mnie nie interesuje bo żarówki maja niewielki wpływ na nie. Ale mam na razie oryginalne H7.

Z tego co się dopatrzyłem to prawa jest od mijania, a lewa od drogowych, z tym że na drogowych świecą też mijania w lewej. I po obu stronach jest po jednym przekaźniku. Oczywiście lewy do drogowych, a prawy do mijania.

Dzwoniłem nawet do serwisu na Połczyńską, ale zaczęli mi jakieś bajki zupełnie opowiadać na temat świateł. To już nie pierwszy raz jak mi w niczym nie pomagają...

Zastanawiam się, czy nie będą świeciły dwa włókna, bo z tego co rozumiem to mijania świeci się zawsze jak już się odpali moto.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 11 lut 2013, o 17:08 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
A może taniej i łatwiej byłoby włożyć xenony? Są zwolennicy i przeciwnicy używania tego. Xenonów niby nie można używać, ale przeróbka lampy chyba też nie będzie zgodna z prawem. Lampy są przystosowane do żarówek H7 i po włożeniu H4 mogą świecić nie tak jak powinny ( za wysoko). Jak włożysz xenony H7 ( pasują pod gniazda normalnie) to wtedy będziesz miał lepsze światła ( jaśniejsze) i nie zniszczysz lampy, która na pewno jest droższa od przeróbki na xenony. Chodzi mi o coś takiego: http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-super-slim-h1-h7-cyfrowy-xenony-i2990609232.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 12 lut 2013, o 07:36 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 sty 2013, o 10:46
Posty: 42
Lokalizacja: Kraków / N-Huta
Sprzęt: CHWILOWA STOPKA
Imie: Łukasz
Lokalizacja: Kraków / N-Huta
jarzombek007 napisał(a):
A może taniej i łatwiej byłoby włożyć xenony? Są zwolennicy i przeciwnicy używania tego. Xenonów niby nie można używać, ale przeróbka lampy chyba też nie będzie zgodna z prawem. Lampy są przystosowane do żarówek H7 i po włożeniu H4 mogą świecić nie tak jak powinny ( za wysoko). Jak włożysz xenony H7 ( pasują pod gniazda normalnie) to wtedy będziesz miał lepsze światła ( jaśniejsze) i nie zniszczysz lampy, która na pewno jest droższa od przeróbki na xenony. Chodzi mi o coś takiego: http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-super-slim-h1-h7-cyfrowy-xenony-i2990609232.html


Znacie miejsce w Krakowie w którym można byłoby taki zestaw zamontować?
(sam nie chce spier...)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 12 lut 2013, o 14:17 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1797
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Z tym taniej to nie wiem, ale już było też na forum wspominane, że oba reflektory sa do czego innego. Również wspominałem o tym wcześniej.
Żeby świeciły oba jest banalne, bo tak jak mowisz można użyć zestawu. Jednak lewy reflektor bedzie świecił długimi bo ma tak ukształtowany odbłyśnik.
Włożenie H4 powoduje, że część strumienia światła idzie do góry bo reszta jest osłonięta przez blaszkę.

http://www.aussiestreetbikes.com/forum/ ... d.php?t=92

Tu znalazłem opis takiej przeróbki o jaką mi chodzi, ale czegoś nie rozumiem. Jak wyłączyć światła mijania gdy włącza sie drogowe.
Ktoś może mi to objaśnić?

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 12 lut 2013, o 16:06 
Offline
mistrz prostej

Dołączył(a): 9 mar 2011, o 23:53
Posty: 393
Sprzęt: R1 RN12
Imie: Sławek
Gdy zmieniasz przełącznikiem światła na długie to automatycznie światła mijania się wyłączają. Inaczej ma się sprawa gdy wciskasz przycisk na chwilowe zapalenie długich (ten pod palcem wskazującym). Wtedy świecą i mijania i długie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 12 lut 2013, o 17:02 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
koperkrk napisał(a):
jarzombek007 napisał(a):
A może taniej i łatwiej byłoby włożyć xenony? Są zwolennicy i przeciwnicy używania tego. Xenonów niby nie można używać, ale przeróbka lampy chyba też nie będzie zgodna z prawem. Lampy są przystosowane do żarówek H7 i po włożeniu H4 mogą świecić nie tak jak powinny ( za wysoko). Jak włożysz xenony H7 ( pasują pod gniazda normalnie) to wtedy będziesz miał lepsze światła ( jaśniejsze) i nie zniszczysz lampy, która na pewno jest droższa od przeróbki na xenony. Chodzi mi o coś takiego: http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-super-slim-h1-h7-cyfrowy-xenony-i2990609232.html


Znacie miejsce w Krakowie w którym można byłoby taki zestaw zamontować?
(sam nie chce spier...)


Sama instalacja raczej nie jest trudna, bo nic nie trzeba przerabiać, lutować itp. Wystarczy wszystko ze sobą połączyć i upchnąć pod owiewki czy gdzie tam się da :) Jest też trochę filmów na YT i można zawsze sobie zobaczyć. Tutaj jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=ZJ7djwVJP7Q albo ten:
http://www.youtube.com/watch?v=hsb9KDwxHRY

Cytuj:
http://www.aussiestreetbikes.com/forum/ ... d.php?t=92


Patrząc tylko na zdjęcia zauważyłem, że facet tylko żarówki dopasował, a nie lampę do nowych żarówek. Takie rozwiązanie na pewno byłoby tańsze. Pisząc, że xenony są tańsze i łatwiejsze w instalacji myślałem o przeróbce lampy ( gniazda na żarówki) co na pewno byłoby droższe, bo jakby nie patrzyć zniszczylibyśmy lampę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 13 lut 2013, o 15:48 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 3 sty 2013, o 10:46
Posty: 42
Lokalizacja: Kraków / N-Huta
Sprzęt: CHWILOWA STOPKA
Imie: Łukasz
Lokalizacja: Kraków / N-Huta
THX


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przeróbka z H7 na H4
PostNapisane: 13 lut 2013, o 21:05 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1797
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Patrząc tylko na zdjęcia zauważyłem, że facet tylko żarówki dopasował, a nie lampę do nowych żarówek. Takie rozwiązanie na pewno byłoby tańsze. Pisząc, że xenony są tańsze i łatwiejsze w instalacji myślałem o przeróbce lampy ( gniazda na żarówki) co na pewno byłoby droższe, bo jakby nie patrzyć zniszczylibyśmy lampę.


A jak sobie wyobrażasz przerobienie odbłyśnika reflektora? Na pewno te powierzchnie są numerycznie wyznaczane, a potem całość robiona na wtryskarce. Przeróbka w stylu tu utnę, a tam przykleję to już nie w takich sprzętach.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1