Teraz jest 23 gru 2024, o 13:21

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 5 paź 2015, o 22:35 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2015, o 15:42
Posty: 9
Lokalizacja: mazowieckie
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Pawel
Lokalizacja: Marki
Hey!
Jestem nowym i szczesliwym posiadaczem r6. Właśnie ją kupiłem i przejechałem kilkaset km w trasie następnego dnia zrobilem małą rundę po mieście, utknąłem w korku na 10 minut, 1-2 bieg, przyciskanie się między autami i nagle gdy stałem na światłach moja radość ustała gdy zobaczyłem zapaloną czerwona kontrolka temperatury temp.i olej na wyświetlaczu pokazywała się wartość 117 stopni oraz mrugała. Szybko ruszyłem i przed garażem dokładnie taka sama sytuacja, co myślicie czy oznacza to, że padł mi wiatrak czy może mam mało płynu ale chyba wiatrak powinien się i tak wlączyć.
Poradzcie czy moge cos jeszcze zrobić i czy muszę oddać moto do serwisu dodam także ze w moto mam zainstalowane xenony /przeróbki i ktos poradził mi że być może przetwornica styka się z ramą i dlatego wiatrak głupieje będę wdzięczny za wszelkie odp


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 5 paź 2015, o 23:37 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
Jeśli moto się przegrzewa krytycznie to zamiast temperatury wyświetli się "Hi". Wtedy jesteś w dupie czarnej. Instrukcja mówi o natychmiastowym zgaszeniu motocykla w tej sytuacji. Wentylatory powinny włączyć się przy temperaturze 100 lub 105 stopni. A wyłączają się przy 95. Już nie pamiętam dokładnie bo dawno mi się nie przegrzewal motocykl.
Jeśli się wentylatory nie włączają to sprawdź bezpieczniki w pierwszej kolejności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 6 paź 2015, o 00:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Lepiej oddać moto od gościa od którego kupiłeś.
Po koleji do sprawdzenia: stan wody, dalej wiatraki, termostat.
Skoro to wyszło po kupnie zaraz to jest raczej kupiony grat. Ciekawe który to rocznik.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 6 paź 2015, o 17:18 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2015, o 15:42
Posty: 9
Lokalizacja: mazowieckie
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Pawel
Lokalizacja: Marki
Dzieki za odp.
Moto jest z 2002 i nie zakladam ze grat, chociaz to zawsze pewna loteria. Jest zadbany, silnik pracuje rowno i dobrze. Rowno idzie, wyregulowany, wszystko ok.. Przejechalem nim 500 km w trasie 160-250 na A2 i wszystko bylo ok. Ndst dzien miasto i sie zagrzal. Dodam ze troche stal bo poprzednik malo nim jezdzil w sezonie.
Sprawdze te bezpieczniki - gdzie one sa? Doleje plynu tzn. woda i plyn po polowie? Nastepnie pojezdze i zobacze jak bedzie.
Ta opcja z przetwornicami raczej odpada?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 6 paź 2015, o 19:13 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
sprawdź płyn chłodniczy, dolej najlepiej jakiegoś o wysokiej temp wrzenia np. PRESTONE, rozgrzej moto do ok 100 stopni - powinny się włączyć wiatraki przy tej temp. Jeśli nie do sprawdzenia same wiatraki, bezpiecznik czujnik temp i przewody i tyle na pierwsze, często pada czujnik temp, a może masz tylko mało płynu chłodniczego, bądź jest on wątpliwej jakości. Najlepiej zmień na nowy i sprawdz wiatraki czy działają to podstawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 6 paź 2015, o 21:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
przy tych temperaturach nie powinien płyn miec żadnego znaczenia.
W chłodnicy ma być wody po korek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 6 paź 2015, o 22:43 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2015, o 15:42
Posty: 9
Lokalizacja: mazowieckie
Sprzęt: Yamaha R6
Imie: Pawel
Lokalizacja: Marki
Dzięki. Zacznę po kolei co radzicie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 7 paź 2015, o 08:39 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
Mi w rj09 i rj15 temperatura w korkach przy upałach nigdy nie przekroczyła 110 stopni.U Ciebie obstawiam wiatraki- pewnie się nie włączają i tyle ale sprawdz wszystko od a do z


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 7 paź 2015, o 10:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
rocznik 2002: końcówka produkcji modeli z silnikami na których była zqqaprojektowana wada: pękały tuleje cylindrów, poczytaj o tym na forum bo jeśli to jest to to masz silnik do wymiany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
PostNapisane: 7 paź 2015, o 15:09 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
Mad666 napisał(a):
rocznik 2002: końcówka produkcji modeli z silnikami na których była zqqaprojektowana wada: pękały tuleje cylindrów, poczytaj o tym na forum bo jeśli to jest to to masz silnik do wymiany.



Mad nie strasz chłopaka, niech sprawdzi wiatraki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1