Jarson napisał(a):
No, ale nie można też zapomnieć o dźwięku !!! Wrażenia słuchowe są niepowtarzalne ....
Co do samego silnika, niby dół jest lepszy, ale poniżej 2 tys nie ma go wcale; bardzo szarpie jakby miał zgasnąć, przy manewrach typu zawracanie trzeba używać półsprzęgła, ale to jest drobiazg w końcu nie projektowano go do jazdy po bułki
Tak to prawda ,,gada,, super
Ja niestety mogę zabrać głos odnośnie samego dołu...
![Smutny :(](http://r1r6.pl/images/smilies/icon_e_sad.gif)
Miałam okazję jechać podczas jazdy próbnej, która wiodła przez okoliczne wioski i rzeczywiście większość drogi musiałam często używać sprzegła, żeby mi nie zgasła
![Smutny :(](http://r1r6.pl/images/smilies/icon_e_sad.gif)
(wiadomo, że w karawanie testujących prędkość waha się między 60-80).