Teraz jest 23 gru 2024, o 20:08

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 12 mar 2015, o 22:11 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 maja 2014, o 12:28
Posty: 8
Sprzęt: r6
Imie: Patryk
Lokalizacja: Nowial
Witam mam problem z moją r6 z roku 2000 zostały wyregulowane luzy zaworowe do tego wymieniony łańcuszek rozrządu została wykonana synchronizacja gaźników a po mimo tego moja r6 nadal faluje na niskich obrotach dodam że gdy dam w pizdę to przy schodzeniu z obrotów na samym dole potrafi się przydławić :/

wszystkie świece wymieniałem w poprzednim sezonie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 12 mar 2015, o 22:14 
Offline
mistrz prostej

Dołączył(a): 25 sie 2013, o 20:03
Posty: 553
Sprzęt: yamaha r6 rj15
Imie: waldek
Lokalizacja: Mielec
posprawdzaj czy nie łapie lewego powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 12 mar 2015, o 22:17 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 maja 2014, o 12:28
Posty: 8
Sprzęt: r6
Imie: Patryk
Lokalizacja: Nowial
w jaki sposób ? dodam że wymieniłem olej itp poza filtrem powietrza i do tego jest nie nasączony możliwe jest że np filtr powietrza jest dziurawy ? no i w baku przez zimę nie było paliwa pod sam korek może wystarczy przycisnąć go przez parę km i przepali się ten syf i może się ustabilizuje ogólnie motocykl nie gubi obrotów itp tylko że faluje na niskich i nie pali na dotyk niedługo kupie nowy filtr powietrza nasączę go i kupię świece irydowe firmy denso może będzie lekka poprawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 13 mar 2015, o 15:44 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:43
Posty: 478
Sprzęt: r6
Imie: Iskra
Lokalizacja: Lipno
to nie wina świec być może któraś cewkofajka ?

_________________
www.chemskor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 13 mar 2015, o 15:51 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 20:06
Posty: 823
Sprzęt: yamaha r1 RN20
Imie: czervony
sprawdz ciśnienie na tlokach

_________________
Yamaha Wild Star........Tam gdzie wolność jest standardem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 13 mar 2015, o 15:54 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 maja 2014, o 12:28
Posty: 8
Sprzęt: r6
Imie: Patryk
Lokalizacja: Nowial
w jaki sposób sprawdzić cewkofajki ? ciśnienia ogólnie nie sprawdzałem sądziłem że nie ma sensu skoro r6 ładnie się zbiera (wolałem się nie denerwować :D)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 13 mar 2015, o 15:58 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 20:06
Posty: 823
Sprzęt: yamaha r1 RN20
Imie: czervony
jak masz możliwość sprawdzenia ciśnienia to sprawdz zawsze to bedzie mniej pytań dlaczego

_________________
Yamaha Wild Star........Tam gdzie wolność jest standardem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 13 mar 2015, o 16:20 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 maja 2014, o 12:28
Posty: 8
Sprzęt: r6
Imie: Patryk
Lokalizacja: Nowial
chyba oddam ją do servisu na porządny przegląd i będę wszystko wiedział


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 13 mar 2015, o 16:33 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Synchro gaznikow do poprawy sprawdzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2000r nierówna praca silnika
PostNapisane: 14 mar 2015, o 09:35 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 maja 2014, o 12:28
Posty: 8
Sprzęt: r6
Imie: Patryk
Lokalizacja: Nowial
dodam że r6 moja ani nie pije oleju (nie latam na gumie) ani nie wali odmą no chyba że chodzi o ten biały dym z rury jak np rano odpalę moto ale to przez chwilę i jak jest zimno no i nie odwala jej jak się nagrzeje np nie gaśnie itp no to wydaje mi się że pękniętą tuleje mogę wykluczyć w takim wypadku zrobię jak mi kolega wyżej poradził oddam do innego mechanika na synchro gaźników po regulacji zaworów zaczął też walić ogniem z rury to normalne ? dodam że posiadam tłumik z pełnym przelotem alternator może być przyczyną falowania obrotów ? jak jest np w jakimś stopniu zużyty ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1