Teraz jest 24 gru 2024, o 01:07

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: STALOWY OPLOT - montaż
PostNapisane: 1 cze 2014, o 20:15 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 1 cze 2013, o 21:23
Posty: 75
Sprzęt: R6
Imie: Mati
Lokalizacja: .
Witam!
Wczoraj wymieniałem przewody seryjne na stalowy oplot hela. Po całej pracy do końca nie jestem pewien mocowania, a dokładnie połączenia przewodów z przodu tzn. w seryjnej R6 (rj15) przewód idzie 1 z pompy hamulcowej przez trójnik do zacisków, w stalowym oplocie hela 2 przewody idą z pompy hamulcowej potem jest złączka na przewody i dalej do zacisków. Tutaj budzi się moje pytanie, przewody nie są bardzo długie, powiem że takie na styk i przez to nie wiem czy mam odpowiednio przymocowane je, ponieważ przewód na lewy zacisk delikatnie zostaje dociśnięty do tej metalowej części pod obrotomierzem :D jak kierownica jest skręcona na maksa w lewo ( w instrukcji obsługi jest tylko notatka ogólna jak zamontować przewody, bez dokładnego opisu pod dany model motocykla). Jeśli jest ktoś kto ma te przewody, albo ogarnia temat wyraził swoją opinię czy jest ok podłączone :D
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: STALOWY OPLOT - montaż
PostNapisane: 2 cze 2014, o 19:27 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
https://www.youtube.com/watch?v=pUvE3TMCr3k&NR=1

Polecam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: STALOWY OPLOT - montaż
PostNapisane: 2 cze 2014, o 19:47 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 1 cze 2013, o 21:23
Posty: 75
Sprzęt: R6
Imie: Mati
Lokalizacja: .
Dzięki Dany, filmik już oglądałem :)
Pytanie tylko miałem czy ktoś montował przewód HELA i jak dokładnie połączył te przewody. Kable są dość krótkie, miejsca w R6 nie ma dużo, ponieważ kolo pompy hamulcowej idzie też kilka kabli i ciężko upchać tam dodatkowe 2 kable pod stalowy oplot. Jednakże napisałem wiadomość do HELA i bardzo szybko otrzymałem ciekawe informacje. Najważniejsze jest, aby kable nie były napięte przy skręcaniu kierownicą, a także podczas pracy zawieszenia. Reszta ogólnie to bez różnicy jak poprowadzimy. U mnie lekko przy skręcaniu na maksa kierownicy w lewo przygniata się kabelek o metalową część pod obrotomierzem, ale dostałem informację, że to nie jest tak istotne jak właśnie napięcie kabli :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1