Teraz jest 26 gru 2024, o 02:23

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 8 sty 2014, o 23:13 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2012, o 17:28
Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Sprzęt: R6 Track Bike
Imie: Maciek
Jeśli ktoś jest zainteresowany to mam gotowe decaty od ręki dostępne.

pozdrawiam

_________________
Potrzebujesz odzieży, części lub akcesoriów do swojego motocykla? Napisz do nas! biuro@legato-motocykle.pl

http://www.legato-motocykle.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 9 sty 2014, o 15:08 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 16:54
Posty: 975
Lokalizacja: kostrzyn wlkp
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Mariusz
Siwy. napisał(a):
Również jestem sam w stanie zrobić decat'a, tylko potrzebował bym wymiary od osoby która posiada decat'a lub robiła go :D ;) Tak więc jeśli ktoś robił lub ma decat'a i mógłby go wymierzyć, byłbym bardzo wdzięczny ;)
Dzięki Mario za info ;)
Pozdro LWG 8-)



Spoko :D

_________________
Kiedy humor ci się zje*** wsiądź na motor będziesz w niebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 11 sty 2014, o 00:31 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 1 cze 2013, o 21:23
Posty: 75
Sprzęt: R6
Imie: Mati
Lokalizacja: .
Nie wiem czy to dobre miejsce, ale fajnie jakby ktoś wytłumaczył mi czy posiadanie slip-on lub całego wydech tzn. od kolektora po końcówkę jest zgodne z prawem? Pewnie i tak dźwięk będzie powyżej 96 db? Drugie pytanie czy trzeba wprowadzić w moto inne zmiany przy zamianie końcówki lub całego wydechu? Chodzi mi o strojenie motocykla. Trzecie pytanko czy różnica pomiędzy serią, slip-onem i całym wydechem jest w R6 bardzo znacząca pod względem akustycznym?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 12 sty 2014, o 22:01 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:43
Posty: 478
Sprzęt: r6
Imie: Iskra
Lokalizacja: Lipno
1. Jeśli chodzi o sprawy prawne to możesz mieć co zechcesz oby nie przekraczało 96 db.
2. Tak powinno się ustawić motocykl pod pełen przelot.
3. Nie do końca rozumiem tego pytania?o co dokładnie chodzi?

_________________
www.chemskor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 12 sty 2014, o 22:44 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
Iskra napisał(a):
Jeśli chodzi o sprawy prawne to możesz mieć co zechcesz oby nie przekraczało 96 db.


No niestety nie jest tak :) Wydech musi mieć homologację do poruszania się po drogach publicznych :) a w PL mamy bajer ten że nie zwracają na to uwagi zbytnio jeszcze. Strzałem w kolano są wydechy z wygrawerowanym "NOT FOR ROAD USE" :D hehehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 12 sty 2014, o 23:54 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 1 cze 2013, o 21:23
Posty: 75
Sprzęt: R6
Imie: Mati
Lokalizacja: .
Iskra chodzi mi dokładnie czy pomiędzy wydechem seryjnym, slip-onem i slip-onem z kolektorami jest bardzo znacząca różnica w odgłosie. Czy po prostu gra jest warta świeczki :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 13 sty 2014, o 00:27 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
seryjny wydech z katem jest stworzony do wypluwania max ~95dB
Pełny przelotowy układ zależnie od marki wypluje nawet 120-130dB.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 15 sty 2014, o 00:28 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:43
Posty: 478
Sprzęt: r6
Imie: Iskra
Lokalizacja: Lipno
MAti jeśli zrobisz pełen przelot tzn. Wywalisz puszkę i katalizator to to jak napisał kolega motocykl będzie osiągał około 120-130db czyli będzie głośno. A końcówka daje efekt = pizdodarcie bądź dźwięk basowy.

_________________
www.chemskor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 22 sty 2014, o 23:13 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 1 cze 2013, o 21:23
Posty: 75
Sprzęt: R6
Imie: Mati
Lokalizacja: .
Czyli ogólnie cały przelot fajny na chwilę, ale do użytku codziennego lepiej zamontować slip-on żeby było bardziej basowo, ale nieprzesadnie :D Trzeba przy montowaniu slip-on zrobić coś jeszcze? Zmiana elektroniki, filtra powietrza czy zakładamy końcówkę i jazda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: katalizator
PostNapisane: 22 sty 2014, o 23:20 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 15:27
Posty: 607
Sprzęt: GSX-R 750 k7
Imie: Alex
Lokalizacja: Katowice
Slip-on też może być przelotowy ;) W przypadku zmiany wydechu ustawia się gaźniki lub wtryski(?). Ew jakieś mapy czy coś :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1