Teraz jest 22 gru 2024, o 07:58
Strona główna forum » Yamaha R1 » Ogólnie o R1
Autor |
Wiadomość |
nfs
|
Tytuł: FZ1 2008 Napisane: 12 cze 2013, o 20:15 |
|
|
mistrz toru |
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02 Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
|
Pytanie mam FZ1 2008 do kupienia w golasie.Ja bym go z chęcią kupił bo te sporty co oglądam to same zjeby po przejściach a ten przynajmniej jedze idealnie prosto bdb sie prowadzi,bujam się nim długo i wszystko bardzo fajnie tylko że jest za wolny. Czy wgrywał ktoś mapy z r1 ?ja mam za 600zł taka propozycję i może bym to zrobił. Tylko czy nie maja innych trybów w skrzyni? I co zrobić z owiewką bo od 140 jest masakra.
|
|
|
|
PiciuR1
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 12 cze 2013, o 23:22 |
|
|
pochłaniacz winkli |
|
Dołączył(a): 15 sty 2010, o 20:54 Posty: 622 Lokalizacja: Wrzesnia,WLKP
Sprzęt: YZF R1 Rn09
Imie: Piotr
|
Zółw swego czasu w swojej FZ1 grzebał coś z mapami i wysyłał kompa do jakiegos szpeca do W-wy i mu to robili, na predkosci dużych zmian chyba nie bylo ale ze startu rowno z R1 szla albo nawet ciut lepiej jak chcesz szybsza zmien zebatki, natomiast taki urok golasów, polecam ewentualnie coś akcesoryjnego poszukac jesli chodzi i mini owiewke np. z puiga
_________________ Lewy pas i gaz, przednie koło w górze nie daj się wyprzedzić furze:)))
|
|
|
|
Sensei
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 13 cze 2013, o 00:42 |
|
|
mistrz prostej |
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 23:53 Posty: 393
Sprzęt: R1 RN12
Imie: Sławek
|
Nie ma się co oszukiwać z fazera nie zrobisz R1. Nawet jeśli uda ci się wgrać mapy to i tak dużo przyrostów pewnie nie odczujesz. Moim zdaniem jeśli szukasz sporta to nie warto bawić się w półśrodki tylko dać sobie trochę więcej czasu na znalezienie dobrego egzemplarza.
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 13 cze 2013, o 09:17 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
Fazer od R1 najbardziej różni się na zawieszeniu wiem jaka jest olbrzymia różnica Lakisier ma kolege z FZ1 i latają sporo razem to tam ma pojęcie
_________________
|
|
|
|
nfs
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 13 cze 2013, o 18:10 |
|
|
mistrz toru |
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02 Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
|
Ale to co jest bardziej sztywne,czy rozkład masy jest inny w moto ?Bo ja tym co latam ma ustawione na bardzo mały skok,widać że ktoś tam coś grzebał,może sprężyny inne dał.Dzisiaj jeździłem na innym i rzeczywiście zawiecha jest taka turystyczna.Jednak pytam bardziej z ciekawości bo wolał bym jakiegoś sporta:(
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 13 cze 2013, o 19:23 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
ja R1 jestem w stanie przelecieć łuki na A4 wszystkie przy 299 a Fazerem boje się je pokonycwać przy 190 więc to jest ta różnica.
_________________
|
|
|
|
nfs
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 14 cze 2013, o 13:08 |
|
|
mistrz toru |
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02 Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
|
Dzięki za odpowiedź.Wczoraj jeździłem farezem po mieście,całkiem nieźle.A dzisiaj wyskoczyłem na a4.Nawet fajnie się zbiera ale od 190 jak gaz zamykam niestabilny. Niby owiewka to robi może i kufer ale jazda od 180 w górę na normalnie ustawionym zawieszeniu mnie trochę wystraszyła,bo wyskoczyłem w koszulce na szybko się przewieść.Wpada w dziwne drgania.To jest moto turystyczne i nic tego nie zmieni. A co myślisz o gsxr1000K6 bo jest w okolicy taki.Jednak przede wszystkim temat ram mnie przeraża.Ja nawet w hajce widziałem jak wahacz zaczynał pękać.
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 14 cze 2013, o 23:06 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
no K6 1000 jak chcesz to moj kolega ma w stanie igła.
Ramy są w tym modelach źle zaprojektowane a K6 1000 chce wchodzić na koło - robi to z łatwością i to włąśnie doprowadza do destrukcji tych ram jak motor spada z koło na przód wiec jeżeli K6 to ...nie katowane czyli z jak najmniejszym przebiegiem i od gościa który nie gumował (to pierwsze bardziej realne).
Gix ma pC i joszi z najstrojoną mapą na hamowni
Załączniki: |
DSC_0354.JPG [ 119.4 KiB | Przeglądane 4022 razy ]
|
_________________
|
|
|
|
nfs
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 15 cze 2013, o 23:58 |
|
|
mistrz toru |
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02 Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
|
Ale jak to twój kolega to szansa że nie jeździł na kole jest minimalna Jednak moto b. ładne.
|
|
|
|
Mad666
|
Tytuł: Re: FZ1 2008 Napisane: 16 cze 2013, o 10:14 |
|
|
Administrator |
|
Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22 Posty: 5417 Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
|
kolega ten ma 4 inne motory wiec ma się na czym wyszaleć i zapewniam że cbr na tor jest przeznaczona i bądźcie spokojnie że ten motor jest dobry. ALe to pisze tak informacyjnie.
ja sam na gumie tez nie latam i nigdy tego nie robiłem.
_________________
|
|
|
|
Strona główna forum » Yamaha R1 » Ogólnie o R1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|