Teraz jest 26 gru 2024, o 02:50

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: R6 2004r za dużo paliwa(?)
PostNapisane: 15 kwi 2013, o 18:31 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2012, o 23:36
Posty: 10
Sprzęt: r6
Imie: Damian
Witam . Otóż od niedawana mam mały problem z moją r6 : Stało się to po tym jak odpaliłem ją na chwile ze zdjętym bakiem i filtrem powietrza podczas czyszczenia filtra pow ( K&N ) - Dźwięk wtrysku po przekręceniu kluczyka/ włączeniu zapłonu stał się o wiele głośniejszy, falują niskie obroty , do 4 tyś na biegu przerywa , więcej pali , i schodząc z obrotów częściej strzela dużym płomieniem ognia ( wcześniej zdarzało co jakiś czas strzelić ogniem ale delikatnie - wydech akrapovica ), kilka razy zdarzyło jej się zgasnąć na wolnych obrotach.
Szukając na forum podobne problemy miały jedno podłoże : fajko-cewki . Tu jednak ewidentnie winą jest układ paliwowy , jakby dostawała za dużo paliwa i martwi mnie ten dziwny/głośny dźwięk "ładowania wtrysku" . Miał ktoś może podobny przypadek ? do wymiany pompa paliwa ? czy może gdzieś jest nieszczelność w dolocie ?


Ostatnio edytowano 15 kwi 2013, o 21:23 przez DedE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 2004r za dużo paliwa(?)
PostNapisane: 15 kwi 2013, o 19:29 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
to slychac pompe paliwa a co do strzalow regulacja zaworow bo sa luzy i dlatego stzrela tak czesto a co do falowania obrotow to przepustnica trzeba zrobic synchro

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 2004r za dużo paliwa(?)
PostNapisane: 15 kwi 2013, o 21:21 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2012, o 23:36
Posty: 10
Sprzęt: r6
Imie: Damian
Nastraszyłeś mnie trochę . Ale poszedłem przed chwilą do garażu, posprawdzać co i jak , bo nie możliwe żeby nagle po czyszczeniu filtra moto się tak "rozregulowało" więc podniosłem bak , i zauważyłem że ja trzymam bak w górze i przekręcę zapłon to dźwięk pompy paliwa jest normalny (czyt cichy, łagodny pisk) po położeniu baku znowu głośno i po odpaleniu nie trzyma obrotów , okazało się że gumowy wężyk od paliwa jest już trochę wysłużony i zaginał się przy ujściu , przez co nie było swobodnego przepływu paliwa . Zrobiłem jakieś 30km i na razie wszystkie problemy zniknęły , moto znów idzie równo z samego dołu , nie pluje już tak marchewkami , i nie gaśnie na niskich , co do spalania mam nadzieje ze tez się ogarnie .
Dzięki za pomoc i mam nadzieję że problem rozwiązany . Zdam relacje po zrobieniu większej ilości km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1