Teraz jest 29 mar 2024, o 00:57

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tryb Diagnostyczny C1 C2 C3 C4
PostNapisane: 28 sty 2013, o 17:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 19:05
Posty: 2
Sprzęt: R1
Imie: tomek
Witam .
Mam pytanie dla wtajemniczonych , mianowicie co powoduje ustawienie na zegarze w trybie diagnostycznem C1, C2, C3,C4 i jakie parametry najlepiej ustawić .Takie same na każdym "C" i jaka wartość ?
Poadrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: ustawienia- zegar
PostNapisane: 30 sty 2013, o 09:43 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
To nie tak, to są dawki paliwa podawane przy poszczególnych kątach uchylenia przepustnic i nie jest to na poszczególne cylindry, wygląda to następująco:

Pozycja C1: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub mniej.

Pozycja C2: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub więcej.

Pozycja C3: Ilość wtryskiwanego paliwa od 25% do 90% uchylenia przepustnic.

Pozycja C4: Ilość wtryskiwanego paliwa od 90% uchylenia przepustnic aż do końca.

_________________
serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779

Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02'
Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: ustawienia- zegar
PostNapisane: 2 lut 2013, o 10:06 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Z tego co kojarzę to jest strojone przez fabrykę indywidualnie pod piece czy jakoś tak, w ASO najprędzej pomogą. Chyba że na jakiejś hamowni coś poradzą z dostrojeniem, ponoć jest tak że to nie jest ustawione doskonale na zagranicznych forach ludzie piszą o dodawaniu po ok 2-3 jednostki przy każdej pozycji, ja się bawiłem w swoim moto i dawało to różne efekty, można nieco poprawić pracę silnika, ale trzeba zanotować dla pewności wartości ustawione przez fabrykę.

_________________
serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779

Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02'
Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: ustawienia- zegar
PostNapisane: 10 lut 2013, o 13:56 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
Przeniesione w odpowiednie miejsce 8-)

Belin :drink: :drink: :drink:

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1