Teraz jest 22 gru 2024, o 02:18
Strona główna forum » Yamaha R1 » Rozwiązania problemów
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf
|
Tytuł: Tryb Diagnostyczny C1 C2 C3 C4 Napisane: 28 sty 2013, o 17:48 |
|
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 19:05 Posty: 2
Sprzęt: R1
Imie: tomek
|
Witam . Mam pytanie dla wtajemniczonych , mianowicie co powoduje ustawienie na zegarze w trybie diagnostycznem C1, C2, C3,C4 i jakie parametry najlepiej ustawić .Takie same na każdym "C" i jaka wartość ? Poadrawiam.
|
|
|
|
Belin
|
Tytuł: Re: ustawienia- zegar Napisane: 30 sty 2013, o 09:43 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32 Posty: 131 Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
|
To nie tak, to są dawki paliwa podawane przy poszczególnych kątach uchylenia przepustnic i nie jest to na poszczególne cylindry, wygląda to następująco:
Pozycja C1: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub mniej.
Pozycja C2: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub więcej.
Pozycja C3: Ilość wtryskiwanego paliwa od 25% do 90% uchylenia przepustnic.
Pozycja C4: Ilość wtryskiwanego paliwa od 90% uchylenia przepustnic aż do końca.
_________________ serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779
Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02' Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'
|
|
|
|
Belin
|
Tytuł: Re: ustawienia- zegar Napisane: 2 lut 2013, o 10:06 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32 Posty: 131 Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
|
Z tego co kojarzę to jest strojone przez fabrykę indywidualnie pod piece czy jakoś tak, w ASO najprędzej pomogą. Chyba że na jakiejś hamowni coś poradzą z dostrojeniem, ponoć jest tak że to nie jest ustawione doskonale na zagranicznych forach ludzie piszą o dodawaniu po ok 2-3 jednostki przy każdej pozycji, ja się bawiłem w swoim moto i dawało to różne efekty, można nieco poprawić pracę silnika, ale trzeba zanotować dla pewności wartości ustawione przez fabrykę.
_________________ serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779
Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02' Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R1 » Rozwiązania problemów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|