Teraz jest 26 gru 2024, o 14:10

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 19 sty 2013, o 18:38 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
ale tak powaznie :roll: to najprosciej w warunkach domowych jest sprawdzic cewke poprzez zwykłe wykrecenie swiecy dotkniecie jej częsci gwintowanej do masy i zakręcenie silnikiem, jesli iskra bedzie mocna , miała zdecydowanie jasnoniebieski kolor (podobny do efektu spawania) wtedy mozna uznac ze cewka jest ok. Jesli kolor iskry bedzie czerwony to wskazywałoby na uszkodzenie cewki lub słabą mase . Nalezy wtedy poszukac innego miejsca styku gwintu swiecy z masa, jezeli w innym miejscu efekt sie powtórzy i iskra wciaz bedzie słaba , czerwona , winę zazwyczaj ponosi cewka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 20 sty 2013, o 03:09 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 sty 2013, o 19:05
Posty: 12
Sprzęt: r6 03 w wersji stunt
Imie: Dominik
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Iskra na każdej jest niebieska. Tylko na niektórych jest mocniejsza, wyrazniejsza, na niektórych słabsza i jakby późniejsza. Pozatym To nie komar i z tego co wyczytałem to nie jest takie proste. Układ zaplonowy jest bardziej skomplikowany niż w motorynce i posiada rózne izolacje wtórne itd. Wymienie ją. 30zł to nie majątek. I podobno cewkofajki mogą sie psuć na róźne sposoby, których poprzez takie domowe testowanie nie widać. A co jeszcze poprzez takie zwarcie na kablach moglo się uszkodzić? Komp nie pokazuje żadnych błędów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 20 sty 2013, o 04:51 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
dominik.mar napisał(a):
Iskra na każdej jest niebieska. Tylko na niektórych jest mocniejsza, wyrazniejsza, na niektórych słabsza i jakby późniejsza. Pozatym To nie komar i z tego co wyczytałem to nie jest takie proste. Układ zaplonowy jest bardziej skomplikowany niż w motorynce i posiada rózne izolacje wtórne itd. Wymienie ją. 30zł to nie majątek. I podobno cewkofajki mogą sie psuć na róźne sposoby, których poprzez takie domowe testowanie nie widać. A co jeszcze poprzez takie zwarcie na kablach moglo się uszkodzić? Komp nie pokazuje żadnych błędów.



w komarze był iskrownik nie wymagał pradu z akumulatora dla wytworzenia iskry :lol:
cewka niezaleznie od skomplikowania instalacji danego moto. jest urządzeniem technicznym własciwie takim samymy w Suzuki , Hondzie, a nawet w DDRowskiej MZetce . Oczywiscie , jezeli któras z nich daje iskre innną niz pozostałe wymien ją , cały czas do tego zmierzamy zeby w prosty , empiryczny sposób to sprawdzac, własnie taki jak w przytoczonym przez ciebie Komarze , bez zbednego filozofowania dotyksz gwintem swiecy do masy , krecisz , patrzysz i wiesz wystarczajaco by ocenic sytuacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 20 sty 2013, o 07:26 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
oczywiscie mozesz zamiast swiecy uzyc palca :roll: ale to podobno demoluje fryzurę :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 29 sty 2013, o 23:40 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 sty 2013, o 19:05
Posty: 12
Sprzęt: r6 03 w wersji stunt
Imie: Dominik
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Problem rozwiązany. pompa paliwa nie domagała. wymieniona i hula az miło :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 3 lut 2013, o 01:24 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Osobiście myślę że czyszczenie sprężarką raczej jej nie pomogło :D

_________________
serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779

Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02'
Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05 mały-duży problem.
PostNapisane: 3 lut 2013, o 13:28 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 17 sty 2013, o 19:05
Posty: 12
Sprzęt: r6 03 w wersji stunt
Imie: Dominik
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Tez tak myślę :p Ciekawe tylko czy coś się podwiesiło, jakiś zaworek czy jest już padnięta i nadaje się na śmietnik? Jak myślicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1