altenator nie jest smarowany olejem, do komory altenatora czasami dostanie sie odrobina oleju , jakos przeniknie przez smering wału głownego, tak ze jezeli była tam łyzczka oleju to nic nie szkodzi, norma mozna powiedziec . Prad ładowania obojetnie gdzie mierzysz, na kostce wyjsciowej czy bezposrednio na akumulatorze powinien wynosic około 14,6 V, jezeli jest nizszy powodow tego moze byc kilka ,ale najpredzej nalezałoby dokładnie dokładnie przedzwonic mostek regulatora, byc moze ktoras z diod siadła ? nadpalony wirnik lub stojan natychmiast po zapachu bys wykrył po zdjeciu dekla, wiec zakładam ze to nie jest przyczyna problemu. Czasami dobrze jest sprawdzic mase , brak dobrej masy takze skutkuje obnizeniem poziomu ładowania. Sumujac , proponuje najpierw sprawdzic mase i pozostałe styki , jesli nie pomoze wymienic regulator , to tanszy sposob na sprawdzenie niz zakup kompletnego altenatora
W r6 nie ma simeringu wału głownego to raz, 2 te alternatory i innych motocykli japonskich 4 T pracują w oleju... w 2 T jest taka sytuacja jaka opisujesz...