Teraz jest 7 paź 2024, o 10:28

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 19 lis 2011, o 16:56 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
Ok dzieki juz sobie poradzilem. Jest rozbieralne i naprawialne :) Styki sie juz powycierały i nie łączyło. jeden styk wyrównałem pilnikiem (tak sie wytarło ze byly schowane juz w plastiku) a drugi dorobiłem nowy i jest ok. Działa, przynajmniej narazie ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 21 lis 2011, o 22:55 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
snopik szkoda ze nie wrzuciles fotki bylo by dla potomnych 8-) ale za to jakis maly opisik jest z sie da :drink:

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 21 lis 2011, o 23:34 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
No w sumie moglem zrobic jakies zdjecie ale wydaje mi sie ze kazdy kto to rozbierze bedzie wiedzial o co chodzi:) i jaki jest powód niedziałania. W necie patrzylem ile niby taki czujniczek kosztuje i bylo napisane na aukcjach ze to niby sie nie rozbierze i nie naprawi bo podobno to jakos przed wilgocia jest zabezpieczone. A to kłamstwo bylo, przynajmniej w przypadku mojej częsci:) Zwykle 2 kawalki plastiku połączone ze sobą na zatrzaski, wystarczy odchylic je np srubokrecikiem i juz jest rozebrane. Trzeba tylko uwazac zeby nie dostac sprężynka w czoło:) i nie pogubic części:) takze jak komus to padnie to bez obaw mozecie rozbierac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 9 sty 2012, o 10:46 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2011, o 12:23
Posty: 27
Lokalizacja: Kraków
Sprzęt: yamaha r6
Imie: Łukasz
Witam, trochę inny problem, a mianowicie czytałem wiele postów na różnych stronach na temat stukotu w sprzęgle głównie w R6 z 2006, wiele z tych osób pisze, że nie jest to problem i można tak jeździć pod warunkiem że cała reszta działa ok. Jak tylko motocykl wchodzi na obroty dźwięk znika, a odgłos stukotu to tak jak by latała sprężynka ale dowiadywałem się i to nie to ponoć. Moje pytanie o co w tym chodzi, czy jest ktoś kto morze mi to w miarę dokładnie wytłumaczyć i czy warto coś z tym robić. Dzięki z góry i Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 16 sty 2012, o 07:54 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
przyczyna stukow pochodzacych ze sprzegla moze byc kilka, najczesciej sa to luzy na wielowypuscie . Zanik stukania po wejsciu na wyzsze obroty zmienia jedynie czastotliwosc stuku, ktory przy wysokich obrotach przechodzi w dzwiek stały, a nie eliminuje problemu . Proponuje spuscic olej ,zdjac pokrywe sprzegla i sprawdzic co sie tam dzieje zanim wysypie ci sie sprzeglo w srodku sezonu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 21 sty 2012, o 23:57 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2011, o 12:23
Posty: 27
Lokalizacja: Kraków
Sprzęt: yamaha r6
Imie: Łukasz
Dzięki, będę musiał tak zrobić


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 12 mar 2012, o 17:34 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
Witam wszystkich!
Jakis czas temu pisalem o moim problemie w r6 2001r. Dla przypomnienia napisze ze po rozgrzaniu grechotało sprzęgło a po wcisnieciu klamki przestawalo hałasowac i gdy moto był na biegu przy wcisnietym sprzegle lekko ciagnelo do przodu. dzisiaj w koncu postanowilem to sprawdzic i po rozebraniu sie załamalem:( 3 tarcze były połamane i brakuje paru kawałków. a 5 przekładek jest bardzo ciemnego koloru. Sa proste tylko bardzo ciemne. pozostałe sa srebrne. Na koszu wyczułem leciutki luz. Tarcze maja 3 mm i chyba tyle powinny miec? Czy ktos moze powiedziec co mogło byc przyczyna tego ze sie tak polamaly. meczy mnie tez to ze pewnie te kawalki ktorych nie bylo znajduja sie gdzies w silniku. Masakra kurde.


Załączniki:
s3.jpg
s3.jpg [ 38.99 KiB | Przeglądane 1896 razy ]
s2.jpg
s2.jpg [ 33.04 KiB | Przeglądane 1896 razy ]
s1.jpg
s1.jpg [ 43.8 KiB | Przeglądane 1896 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 12 mar 2012, o 18:21 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
obajw zanikajacego luzu na sprzęgle jest typowym objawem jego zuzycia. Z pewnością resztki pierścieni gdzies znajduja sie w poblizu, musisz to dokładnie sprawdzi i je usunac. Sa niebezpieczne zwłaszcza jezeli utkneły w skrzyni biegow. Na sprzegle nie oszczedzaj, wymien całosc bo jezeli poszczególne elementy wygladaja ok. to nie beda miały równoległosci do nowo zainstalowanych w efekcie bedzie miało miejsce poszarpywanie co znowu bedzie przyczyna problemu. Pytasz o przyczyne stanu twojego sprzegła ? zazwyczaj czadowanie na półsprzegła ono prowdzi do "przypalen" w konsekwencji rozsypki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 12 mar 2012, o 18:39 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
tylko kurcze oblukałem wszędzie i nie widze zeby gdzies byly te kawalki tarcz. a teraz zdjalem ten cienki wezyk przy pompie wody i był on zapchany. tak samo ten "dziubek" przy pomnie na ktory nachodzi ten wężyk. wężyk juz przepchałem i bylo w nim cos wlasnie w stylu zmielonych okladzin od tarcz tylko jak to by sie tam znalazlo? chyba ze to jakis osad z chlodnicy czy cos. musze jeszcze tą pompe jakos rozebrac i przeczyscic. i mam pytanie a raczej pytania bo nigdy tej pompy nie zdejmowalem i nei rozbieralem, jest to cos skomplikowanego? czekaja mnie jakies trudnosci z rozebraniem bądź zlozeniem? i bede zmieniac olej to wiadomo moto trzeba troche rozgrzac. czy bedzie mozna odpalic z zalozoną pokrywa sprzegla ale bez znajdujacych sie w srodku tarcz i przekladek? czy najlepiej spuscic tak jak teraz stoi zdjac miske i szukac tych kawalkow tarcz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Problem ze sprzegłęm
PostNapisane: 12 mar 2012, o 19:59 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
no wiesz, nie sadze zeby czesci sprzegła znalazły sie w przewodzie chłodzenia :shock: Pompy raczej nie rozbieraj uszkodzisz reperaturkę i bedzie klops, po prostu ja przeplucz pod cisnieniem ze szlauchu i koniec. Olej mozesz bez problemu spuscic na zimnym silniku , gdy zdejmiesz miske cały brud znajdzes na jej dnie. Nie ma potrzeby ekperymentowc .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1