Teraz jest 22 gru 2024, o 19:58
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wiktorrr
|
Tytuł: problem z odpaleniem R1 RN19 07-08' Napisane: 10 cze 2011, o 14:03 |
|
|
Mowa o R1 RN19 07-08'. Problem w tym, że kiedy jest zimny to odpali dopiero wtedy kiedy odkręcę mu manetkę i uchylę przepustnice. Muszę go trzymać wówczas na obrotach ze 4-5 min. dopóki się nie nagrzeje. Inaczej nie trzyma obrotów i od razu gaśnie. Miał ktoś może podobny problem i jest w stanie pomóc
|
|
|
|
Belin
|
Tytuł: Re: problem z odpaleniem R1 RN19 07-08' Napisane: 11 cze 2011, o 09:57 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 3 cze 2011, o 13:32 Posty: 131 Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: ZX12R x2 + R1 07'
Imie: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
|
Czy się działo coś szczególnego zanim się zaczął tak zachowywać? Pojeździłeś ostrzej niż zwykle czy coś? Może przejechałeś po jakiś sporych wybojach? Jaki masz przebieg? Nic w silniku nie cyka? Powodów takiego zachowania może być sporo.
_________________ serwis motocykli Wa-wa tel. 503559779
Było: GSXR 1100W 94' -> GSXR 1100 91' -> R1 98' + GPZ 500 95' -> R1 06' -> TDM900 02' -> Bandit 1200S 98' -> ZX12R 02' -> ZX12R 02' -> R1 02' Jest: 2 szt. ZX12R + R1 RN19 07'
|
|
|
|
wiktorrr
|
Tytuł: Re: problem z odpaleniem R1 RN19 07-08' Napisane: 12 cze 2011, o 15:30 |
|
|
Dla wszystkich, którzy mają lub będą mieć podobny problem. Znalazłem w necie info, że RN19 są bardzo wrażliwe jeśli chodzi o napięcie z akumulatora. Jeśli nie daje odpowiedniego napięcia to wariuje sterownik. W związku z czym nic nie rozbierałem, nic nie odłączałem tylko podładowałem aku. Na drugi dzień rano odpalił na dotyk i chodzi na wolnych jak laleczka. Wychodzi na to, że to rzeczywiście wina aku. Zamierzam jeszcze pomierzyć na nim wartości, żeby wiedzieć czy jeszcze trochę posłuży czy raczej pora kupić nowy. Pozdrawiam
|
|
|
|
pawsen
|
Tytuł: Re: problem z odpaleniem R1 RN19 07-08' Napisane: 5 sie 2011, o 08:56 |
|
|
Hej. Ja mam również pewną podwpowiedz na temat tego zaplania, jesli jest tak ze na ciepłym zapala od razu, z kopa. A po dluzszym postoju nie chce i trzeba krecic z 5 min zeby zaczal "łapać" wogole. To moze być wina ssania. J amialem tak u siebie w r6 i po pewnym czasie wiem ze pomaga to i innym. Chodzi o to ze, ssanie sie nie zalącza, jak mi mechanik powiedzial przyodkreceniu ssania nie cofa sie iglica i ssanie sie nie zalacza. dźwięk przy zaplaniu tylko slychac z rozrusznika. Ja teraz mam taki patent ze przekrecam kluczyk, otwieram ssanie na full przekrecam manetke gazu, wylaczam ssanie i znowu otwieram na polowe lub 60 % i zapalam, czasami intuicyjnie lekko dodajac gazu jeszcze i pali od dotkniecia startera. A kiedyc krecilem rozrusznikiem codziennie rano po 5 min:)
pozdrawiam
|
|
|
|
exuprad
|
Tytuł: Re: problem z odpaleniem R1 RN19 07-08' Napisane: 8 sie 2011, o 13:40 |
|
|
Kolego gdzie ty tu widzisz podobieństwo jak RN19 to pełny wtrysk ? To że przy słabym aku wariuje sterownik to normalne zjawisko niezależne od typu motocykla.
|
|
|
|
bundes
|
Tytuł: Re: problem z odpaleniem R1 RN19 07-08' Napisane: 8 sie 2011, o 15:01 |
|
|
mistrz prostej |
|
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48 Posty: 350 Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
|
Rzeczywiście to jest typowe dla RN19: przy słabym aku może starczyć prądu żeby jeszcze moto uruchomić, ale w momencie kręcenia rozrusznikiem jest go już zbyt mało żeby normalnie zasilić sterownik.
_________________ R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Strona główna forum » Yamaha R1 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|