Teraz jest 29 gru 2024, o 03:04

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: r6 2002 Brak doswiadczenia przejechane 200km= szlif
PostNapisane: 11 kwi 2011, o 16:00 
szukaj na allegro, ja jak walnąłem pierwszy raz to kupiłem wszystkie używki (prawie wszystko co wymieniłeś) bo nowe to chore pieniądze kosztują w salonie. A i zamiast kompletu nowych klamek, wydechu kup crash pady bo już dekiel nadwyrężony a szkoda alternatora
[edit]
co do kierownicy to bym nie ryzykował, aluminiowa rurka a to prostowania nie lubi, zresztą zależy jak jest wygięta


Góra
  
 
 Tytuł: Re: r6 2002 Brak doswiadczenia przejechane 200km= szlif
PostNapisane: 11 kwi 2011, o 16:05 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 20:56
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk
Sprzęt: R6
Imie: Adrian
MarcinBM napisał(a):
szukaj na allegro, ja jak walnąłem pierwszy raz to kupiłem wszystkie używki (prawie wszystko co wymieniłeś) bo nowe to chore pieniądze kosztują w salonie. A i zamiast kompletu nowych klamek, wydechu kup crash pady bo już dekiel nadwyrężony a szkoda alternatora
[edit]
co do kierownicy to bym nie ryzykował, aluminiowa rurka a to prostowania nie lubi, zresztą zależy jak jest wygięta

Powiem tak Mocno zgieta nie jest ale jest kilka mm nizej w miejscu zgiecia nie ma pekniecia ani nic podobnego delikatnie naginajac zaryzykuje ale to na koniec, teraz po wymieniam czesci.

Jeszcze jedno mam pytanko czy tylko 1 Crash-Pad starczy na strone (jak kupilem byla szlifnieta lekko ale lewa strona a prawa przewrocona na parkingu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2002 Brak doswiadczenia przejechane 200km= szlif
PostNapisane: 11 kwi 2011, o 17:07 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
aluminium lubi pekać przy gieciu na zimno. jesli juz to zdemontować i dobrze podgrzać przed kieciem np na kuchence gazowej. Spokojnie aluminium topi sie przy ok 750 stopni a na kuchence max 250 uzyskasz. jesli sie nie uda to wymiana ;] ja nie namawiam tylko podpowiadam z gieciem. Ale napewno nie na zimno

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2002 Brak doswiadczenia przejechane 200km= szlif
PostNapisane: 12 kwi 2011, o 18:53 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 20:56
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk
Sprzęt: R6
Imie: Adrian
Mam pytanko do tych co sie troche wiecej znaja gdyz potrzebna mi informacja jak dlugi musi byc przedni kierunek zeby pasowal do moto (tzn zeby nie chaczyl o owiewke) ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: r6 2002 Brak doswiadczenia przejechane 200km= szlif
PostNapisane: 12 kwi 2011, o 21:10 
Jak nie seryjny, to przez adapter musisz a tym sposobem prawie każdy będzie pasował


Góra
  
 
 Tytuł: Re: r6 2002 Brak doswiadczenia przejechane 200km= szlif
PostNapisane: 16 kwi 2011, o 18:58 
Całe szczęście, że Tobie nic się nie stało na dobrą sprawę :)

A wracając do tematu to sprawdź tego użytkownika Allegro http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9053649

oraz tego
http://allegro.pl/show_shop.php?shop_id=14755104


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1