Jestem już po wymianie uszczelniaczy. Trochę z tym trzeba powalczyć ale nie jest tak źle. Najgorsze to zakładanie tego górnego regulatora bo trzeba czymś podwiesić ten środkowy trzpień żeby nie zsuwał się na dół, ogólnie do zrobienia w 2 osoby
Nie ruszajcie dolnej śruby bo tak jak ja będziecie musieli ją wykręcić i przykręcić na klej do śrub niebieski. Ogolnie żeby ją wykręcić trzeba wyjąc sprężyny ze środka, wyjąć zewnętrzny amortyzator i w samej ladze, zblokować długim płaskim śrubokrętem obracający się element. Wtedy mozna odkręcić tego imbusa od dołu. Przykręcamy jak kolega wyżej wspominał momentem 40 NM, i ku mojemu zdziwieniu dokręciłem bez konieczności blokowania elementu płaskim śrubokrętem, wystarczyło docisnąć trzpień z narkętką i to wystarczająco blokowało cały element aby móc dokręcić kluczem dynamometrycznym tego imbusa 10-tke.