Teraz jest 25 lis 2024, o 10:07

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: REGULACJA ZAWIESZENIA
PostNapisane: 18 kwi 2010, o 11:10 
Witam moze w tym temacie umiescimy wszystko na temat ustawienia zawieszenia ,tylko piszcie naprawde jak cos wiecie ,bo może tak albo tak to i ja wiem.W tamtym roku olatalem sie ze srubokrętem i kluczem do tylnego amora i juz sie zdawalo ze jest ok a po zimie nie wiem co jest ale moto zdaje mi sie za sztywne i odbicie jak by bylo za szybkie ,prosze napiszcie cos na ten temat :o ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: REGULACJA ZAWIESZENIA
PostNapisane: 3 maja 2010, o 11:14 
To mówi Manual. Pamiętać trzeba również o odpowiednim ciśnieniu w oponkach.


Załączniki:
3.jpg
3.jpg [ 49.61 KiB | Przeglądane 1148 razy ]
Komentarz: 2
2.jpg
2.jpg [ 62.86 KiB | Przeglądane 1148 razy ]
hhh.jpg
hhh.jpg [ 54.58 KiB | Przeglądane 1148 razy ]
Góra
  
 
 Tytuł: Re: REGULACJA ZAWIESZENIA
PostNapisane: 11 lut 2012, o 17:20 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 22:24
Posty: 71
Sprzęt: r6
Imie: Grzegorz
zawieszenie to panowie tamat rzeka... zależy od wszystkiego od temperatury,itd co nowsze motory tym więcej regulacji trzeba naprawdę się znać żeby zrobić to dobrze, z doświadczenia wiem ze jest to trudne i przyznam ze po 2 treningach dogrywania (od wyjściowych danych producenta jezdze na mupo do dziś nie jest tak jak byc powinno) nawet jedno małe klikniecie już robi róznice.. W poznaniu jest paru gosci co ogarniaja te tamaty także jak pojedziesz kiedyś na moto popoludnie to jak popytasz to chłop Ci w miare fajnie to dogra i za free!:)To co podaje manual to są takie wyjsciowe ustawienia, a waga,wiek spreżyn (siadają z czasem) zmusza nas do zmiany tego wyjsciowego ustawienia.Także w tym temacie to można pisać a i tak to nie da zamierzonego efektu.. Ogarnij to tak jak Ci jeździ się najlepiej.Pozdro:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: REGULACJA ZAWIESZENIA
PostNapisane: 26 lut 2012, o 08:35 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
proponuje zaczac od ustawinia skrajnego , np. max twardego po czym empirycznie zmiekczac az do uzyskania pozadnego efektu. Dotyczy to tak tyłu , jaki przodu. Musisz to zoptymalizowac uwzgledniajac stan zawieszenia, swoj cieżar, ale głownie rodzaj drog po jakich najczesciej sie poruszasz. Przeciez nie bedziesz zeskakiwał ze sprzetu by przestawiac zawieszenie na miększe, kiedy zjezdzasz z asfaltu na kostke i wyboje ,by za chwile z powrotem wjechac na gładki asfalt i ponownie je utwardzac . Nonsens , po prostu metoda prob i błedow trzeba do tego dojsc. Przynajmniej ja tak robie i dotad sie nie zabiłem, a szdze ze jezdze dłuzej niz ty masz lat ogolnie. Sumujac, zawsze trzeba wychodzic z połozenia ekstremalnego i dojsc do optymalnego , a nie głupio krecic w jedna i druga strone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1