Teraz jest 25 lis 2024, o 01:11

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kilka pytań związanych z RN04
PostNapisane: 23 kwi 2011, o 21:13 
Witam, panowie potrzebuję kilku porad bo nie wiem czy wszystko do końca ok z moją Er on. No wiec po kolei:

Pierwsza rzecz jaka nie daje mi spokoju to EXUP, regulowałem go tak jak zwykle czyli na zgasznym ustawiony na cesze po odkręcaniu manetki i przechodzeniu przez 8 tys egup sie otwiera LECZ:
-nie jest to płynnny ruch tylko taki trochę nerwowy i dość mały

Pytanie do posiadaczy RN04 czy u was po przekręceniu stacyjki następuje test EXUPa, w RN19 test taki mam iejsce umnie on nie występuje. Jak przekręce silniczek na wyłączonym zapłonie a następnie włącze zapłon to ustawia się na 0.

Kolejna rzecz:
Przy ruszaniu bez dodawania gazu moto szarpie, nie jest to szarpanie wynikajace z gasnacego silnika tylko jak by z niepłynego przenoszenia napedu na koło. Czego to może być przyczyna? Czy może to być przez luz kosza sprzegłowego na łożysku igiełkowym?

I ostatnia już sprawa:
-jak jadę na 2 czy wyższych biegach bez gazu i chce nagle sie rozpedzić to moto przebiera do 2,5 3 tys, później wyrywa tak jak powinno. Czego to może być przyczyna?

Dodam że mam całego akrapa i filtr K&N.
Dzięki i pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań związanych z RN04
PostNapisane: 26 kwi 2011, o 18:39 
tyle posiadaczy R1 i nikt nic sensownego nie napisze?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań związanych z RN04
PostNapisane: 25 sie 2011, o 11:29 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 13:58
Posty: 397
Lokalizacja: Choszczno
Sprzęt: YamahaR1 i CBR600F4i
Imie: Piotrek
Lokalizacja: Choszczno
1. Ja u siebie ( 2000 rok ) nie mam testu exupa po wlaczeniu stacyjki
2. Szarpanie wynika z tego, że przy niskich obrotach i predkości,bo mowa tu tylko o 1 biegu jest bardziej odczuwalne niz przy wyzszej jezdzie. Ja tez tak mam ale zauwaz, ze jak masz wieksze obroty to tak nie ma. Nie umiem dokladnie opisac musialbys zobaczyc jak wyglada skrzynia jak jest zazebiony bieg to wtedy sie najlepiej zrozumie :))) Ja tak to obczailem najlepiej :P
3. To,że na niskich obrotach tak slabo idzie to normalne. Taka charakterystyka pracy.Wkoncu to wysokoobrotowy silnik i cala zabawa zaczyna sie od 4tys. Wczesniej jest byle jak.Bynajmniej u mnie tak jest i mysle,ze u innych tez.I raczej to,ze masz filtr i wydech nie standardowy nie wiele tu pomoze tym bardziej przy niskich obrotach.
Pozdro :D

_________________
CO MNIE NIE ZABIJE TO WZMOCNI


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań związanych z RN04
PostNapisane: 28 sie 2011, o 21:19 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
to ze nie ma buta na tak niskich obr to norma ale jak przebiera to moga byc swiece. Kiedy byly zmieniane ??

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1