Teraz jest 23 lis 2024, o 14:19

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 11:29 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 8 mar 2014, o 18:35
Posty: 15
Sprzęt: Szukam R1
Imie: Adrian
Lokalizacja: Szamotuły
Witam
Posiadam R6 RJ15 07r i mam kłopot z niedogrzewającym się silnikiem na dworze zdrowo ponad +10 a R6-stka podczas jazdy ma 70-80C. Co może być tego przyczyną? jest w silniku jakiś termostat albo coś? czy te typy tak maja i muszę karton wsadzić na chłodnicę zęby jeździć w takich temperaturach ?? ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 11:48 
Offline
mistrz prostej

Dołączył(a): 3 sty 2012, o 08:31
Posty: 331
Sprzęt: rn 23
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
poczekaj na +30 wtedy bedzie piekło, po nogach:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 12:04 
Offline
kursant

Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 21:13
Posty: 219
Sprzęt: litr
Imie: aaa
Lokalizacja: lu
Jaki kłopot? normalna temperatura silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 12:15 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 8 mar 2014, o 18:35
Posty: 15
Sprzęt: Szukam R1
Imie: Adrian
Lokalizacja: Szamotuły
no zaniska optymalna to 90-100


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 13:01 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Panowie, faktycznie optymalna temp. to 90-100 C, a poniżej jest za niska i silnik jest niedogrzany. Ale jak jedzie się szybko w niskiej temp. to też silnik ma za dobre chłodzenie. Jak jeździłem to pracy około 0 C, to zawsze miałem 76 C.
Recepta jest prosta. Albo jechać wolniej, albo co raz się zatrzymać, bo na postoju złapie odpowiednią temp. z tym, że zaraz i tak się ochłodzi podczas jazdy.
Dlatego kiedyś niektórzy silnik w samochodzie na zimę okrywali kocem.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 15:17 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
Mi w mojej trzyma tak od 82 do 90 w tej temperaturze na dworze. Nigdy nie zastanawiałem się czy to dobrze czy nie. Nawet latem jak jeździłem to temperatura była podoba. Na postoju od razu łapał temperaturkę do 105 i załączał się wentylator. Po włączeniu wentylatora temperatura momentalnie spadała. Myślę, że większym zmartwieniem byłby przegrzewający się silnik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 15:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
70 stopni można spokojnie jechać na takie +10 stopni. Wg mnie wszystko OK

ja też teraz miałem do 80 przy R1 a jak jest gorąco czyli temp rzędu 30 stopni to non stop maszyn asie przegrzewa i wiatrak włącza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 9 mar 2014, o 17:12 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 24 lip 2011, o 14:40
Posty: 20
Sprzęt: R6 '06 RJ12
Imie: Irek
Lokalizacja: WPI
ADID108 napisał(a):
Witam
Posiadam R6 RJ15 07r i mam kłopot z niedogrzewającym się silnikiem na dworze zdrowo ponad +10 a R6-stka podczas jazdy ma 70-80C. Co może być tego przyczyną? jest w silniku jakiś termostat albo coś? czy te typy tak maja i muszę karton wsadzić na chłodnicę zęby jeździć w takich temperaturach ?? ;]


Nie możesz posiadać RJ15 z 07r :o , gdyż one są od 2008r .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 10 mar 2014, o 13:30 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:52
Posty: 177
Sprzęt: R6 2000
Imie: Kamil
Lokalizacja: Sochaczew
Wczoraj jeździłem przy temperaturze około +12 i temperatura mojego silnika wahała się w granicach 76-82 stopni jedynie podczas postoju np na światłach wzrastała do 86 -88 stopni więc myślę że z twoim motocyklem jest wszystko ok.

_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z Ciebie zawodnika!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kłopot z niedogrzewającym się silnikiem
PostNapisane: 10 mar 2014, o 16:33 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2013, o 21:13
Posty: 117
Sprzęt: R6
Imie: Max
Lokalizacja: Irlandia New Ross
wczoraj jezdzilem (na torze oczywiscie;-) )po 180 km/h i temp 80-95 C :pompki:

_________________
no risk, no fun
---------------
current vehicles:
1) Audi TT 1.8 approx. 200 bph and counting.... -2001
2) Mazda 6 2.2 185bph 5.5l diesel/100km - 2009
3) R6 - 120bph - 2000
-------------
hobby
JAK JEZDZIC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1