r1r6.pl
https://r1r6.pl/

akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
https://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny-f26/akrapovic-megaphone-zrobi-eby-niej-t9279-10.html
Strona 2 z 5

Autor:  jacke46 [ 4 kwi 2013, o 22:51 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

Megaphone w r6 bez katalizatora to zabujstwo do zaworow,wypalaja sie bo to nic innego jak jazda na samym kolektorze .

Autor:  Iskra [ 4 kwi 2013, o 22:58 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

Powiedz dlaczego sie wypalaja.?

Autor:  jacke46 [ 4 kwi 2013, o 23:13 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

Bo silnik potrzebuje cos takiego jak back pressure a jazda bez wydechu(bo megaphone to tylko rurka)powoduje wolny wydech spalin bez oporow,seryjne ecu ma jakis tam zakres do ktorego sie dostosuje z mieszanka paliwo powietrze ale nie z takimi zmianami w przeplywie.A wypalaja sie bo temperatura spalania robi sie owiele wieksza.
Ja tak to widze :idea:

Autor:  PajakR6 [ 4 kwi 2013, o 23:16 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

jacke46 napisał(a):
Megaphone w r6 bez katalizatora to zabujstwo do zaworow,wypalaja sie bo to nic innego jak jazda na samym kolektorze .

co za bezsens piszesz przeciez opor prawidlowy spalin sie nie zmienil bo kolektory go nadal tworza a co to za roznica czy bedzie zalozony megaphone czy inny wydech przelotowy on nie zmieni nic tylko barwe dzwieku i glosnosc zmieni przed wygluszenie z waty i to jest cala filozofia

Autor:  jacke46 [ 4 kwi 2013, o 23:27 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

PajakR6 napisał(a):
jacke46 napisał(a):
Megaphone w r6 bez katalizatora to zabujstwo do zaworow,wypalaja sie bo to nic innego jak jazda na samym kolektorze .

co za bezsens piszesz przeciez opor prawidlowy spalin sie nie zmienil bo kolektory go nadal tworza a co to za roznica czy bedzie zalozony megaphone czy inny wydech przelotowy on nie zmieni nic tylko barwe dzwieku i glosnosc zmieni przed wygluszenie z waty i to jest cala filozofia



To wywal sobie kata z r6 i jezdzij z megaphone i pozniej zaloz sobie jakiegos dedykowanego akrapa full system z ta wata plus power commander zestrojony pod wydech (wystarczy mapa ze strony dynojetu)to zobaczysz czy bzdury czu moze jednak nie :D

Autor:  Iskra [ 4 kwi 2013, o 23:33 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

a nawet jesli tak jest to seryjnie bez power comm jest mozliwosc zestrojenia motocykla z megaphonem? Bo mi w yamszce powiedzieli ze jak aloz filtr kn to moge do nich na regulacje podjechac.

Autor:  PajakR6 [ 4 kwi 2013, o 23:35 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

poczytaj troche moich postow to bedziesz wiedzial ze mam kolektory przelot akrapa commandera k&n reacer i swego czasu ganial na wydechu G&G wyglada tak jak megaphone rozni sie tylko napisem i nic tylko ze odglos jest wiekszy poprzez tube i powiedz mi co ci daje inny wydech niz megaphone bo mi tylko inny dzwiek i ze jest bardziej wyciszony poprzez ze ma wate ale cienienie w ukladzie wydechowym sie przez to nie zmienia i zawory mozesz wypalic jak byc ciagle ganail na benzynie +100 oktanow i by byla za bogata mieszanka paliwa i po to jest sonda lamda ze ona nam ustawia poprzez ecu mieszanke i jak by bylo tak jak mowisz to kazdy zawodnik z toru by musial co chwile miec nowa glowice wraz z zaworami bo by zostal wpalone ;)

Autor:  jacke46 [ 4 kwi 2013, o 23:49 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

PajakR6 napisał(a):
poczytaj troche moich postow to bedziesz wiedzial ze mam kolektory przelot akrapa commandera k&n reacer i swego czasu ganial na wydechu G&G wyglada tak jak megaphone rozni sie tylko napisem i nic tylko ze odglos jest wiekszy poprzez tube i powiedz mi co ci daje inny wydech niz megaphone bo mi tylko inny dzwiek i ze jest bardziej wyciszony poprzez ze ma wate ale cienienie w ukladzie wydechowym sie przez to nie zmienia i zawory mozesz wypalic jak byc ciagle ganail na benzynie +100 oktanow i by byla za bogata mieszanka paliwa i po to jest sonda lamda ze ona nam ustawia poprzez ecu mieszanke i jak by bylo tak jak mowisz to kazdy zawodnik z toru by musial co chwile miec nowa glowice wraz z zaworami bo by zostal wpalone ;)


No fakt ale kolega wyzej niema pc jak sie nie myle a wtedy sonda lambda napewno nie jest w stanie wyregulowac wyciecia katalizatora(ogien z rury na metr idzie pewnie),czyli mam rozumiec,ze tlumiki w starych bikach bez kata co mialy po metr dlugosci to dawaly takie samo cisnieniee spalin co zwykla rurka jesli tak to sie myle i wprowadzam w blad :(

Autor:  DawidD122 [ 5 kwi 2013, o 08:04 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

Co to wywalania błędu to spotkałem się na allegro z exup eliminatorem, który usuwa ten błąd, cos koło 300zł kosztuje i problem z głowy:)

Autor:  PajakR6 [ 5 kwi 2013, o 17:28 ]
Tytuł:  Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??

jacke46 napisał(a):
PajakR6 napisał(a):
poczytaj troche moich postow to bedziesz wiedzial ze mam kolektory przelot akrapa commandera k&n reacer i swego czasu ganial na wydechu G&G wyglada tak jak megaphone rozni sie tylko napisem i nic tylko ze odglos jest wiekszy poprzez tube i powiedz mi co ci daje inny wydech niz megaphone bo mi tylko inny dzwiek i ze jest bardziej wyciszony poprzez ze ma wate ale cienienie w ukladzie wydechowym sie przez to nie zmienia i zawory mozesz wypalic jak byc ciagle ganail na benzynie +100 oktanow i by byla za bogata mieszanka paliwa i po to jest sonda lamda ze ona nam ustawia poprzez ecu mieszanke i jak by bylo tak jak mowisz to kazdy zawodnik z toru by musial co chwile miec nowa glowice wraz z zaworami bo by zostal wpalone ;)


No fakt ale kolega wyzej niema pc jak sie nie myle a wtedy sonda lambda napewno nie jest w stanie wyregulowac wyciecia katalizatora(ogien z rury na metr idzie pewnie),czyli mam rozumiec,ze tlumiki w starych bikach bez kata co mialy po metr dlugosci to dawaly takie samo cisnieniee spalin co zwykla rurka jesli tak to sie myle i wprowadzam w blad :(

dokladnie starsze motocykle z tymi dlugimi lufami mial katalizatory w seryjnym wydechu a r6 od 2006r zrobila osobny katalizator aby mozna bylo zmieniac wydechy i miec kata a co pc to seryjnie jest wozona sona wasko pasmowa wlozona za to mozna ja zmienic na szeroko pasmowa i ona wszystko obsluzy ale nawet ta seryjna daje rade bo ona ma odczyt tylko spalin na skutek mieszanki paliwa a marchewy to tak czy siak pójdą jak ktos bedzie ciege przygazowywal pod ocnina a co do zchodznia z obrotow to czasem tez moze sie pokazac tak jak w moto gp widac tylko tam wystepuje wylonczenie zaplonu w momencie zmianu biegu dzieki qucishifter ale jezeli marchey sa za czesto warto sprawdzic luzy zaworowe bo moze sie nei domykac ktorys zawor co do exupa to po co tracic kase na exup eleminatora wystarczy odpiac linki od sliniczka i niech sobie siliczek pracuje i to wszystko

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/