Teraz jest 3 gru 2024, o 18:19

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 22:51 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2011, o 13:29
Posty: 52
Sprzęt: r6 09
Imie: jacek
Megaphone w r6 bez katalizatora to zabujstwo do zaworow,wypalaja sie bo to nic innego jak jazda na samym kolektorze .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 22:58 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:43
Posty: 478
Sprzęt: r6
Imie: Iskra
Lokalizacja: Lipno
Powiedz dlaczego sie wypalaja.?

_________________
www.chemskor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 23:13 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2011, o 13:29
Posty: 52
Sprzęt: r6 09
Imie: jacek
Bo silnik potrzebuje cos takiego jak back pressure a jazda bez wydechu(bo megaphone to tylko rurka)powoduje wolny wydech spalin bez oporow,seryjne ecu ma jakis tam zakres do ktorego sie dostosuje z mieszanka paliwo powietrze ale nie z takimi zmianami w przeplywie.A wypalaja sie bo temperatura spalania robi sie owiele wieksza.
Ja tak to widze :idea:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 23:16 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
jacke46 napisał(a):
Megaphone w r6 bez katalizatora to zabujstwo do zaworow,wypalaja sie bo to nic innego jak jazda na samym kolektorze .

co za bezsens piszesz przeciez opor prawidlowy spalin sie nie zmienil bo kolektory go nadal tworza a co to za roznica czy bedzie zalozony megaphone czy inny wydech przelotowy on nie zmieni nic tylko barwe dzwieku i glosnosc zmieni przed wygluszenie z waty i to jest cala filozofia

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 23:27 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2011, o 13:29
Posty: 52
Sprzęt: r6 09
Imie: jacek
PajakR6 napisał(a):
jacke46 napisał(a):
Megaphone w r6 bez katalizatora to zabujstwo do zaworow,wypalaja sie bo to nic innego jak jazda na samym kolektorze .

co za bezsens piszesz przeciez opor prawidlowy spalin sie nie zmienil bo kolektory go nadal tworza a co to za roznica czy bedzie zalozony megaphone czy inny wydech przelotowy on nie zmieni nic tylko barwe dzwieku i glosnosc zmieni przed wygluszenie z waty i to jest cala filozofia



To wywal sobie kata z r6 i jezdzij z megaphone i pozniej zaloz sobie jakiegos dedykowanego akrapa full system z ta wata plus power commander zestrojony pod wydech (wystarczy mapa ze strony dynojetu)to zobaczysz czy bzdury czu moze jednak nie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 23:33 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:43
Posty: 478
Sprzęt: r6
Imie: Iskra
Lokalizacja: Lipno
a nawet jesli tak jest to seryjnie bez power comm jest mozliwosc zestrojenia motocykla z megaphonem? Bo mi w yamszce powiedzieli ze jak aloz filtr kn to moge do nich na regulacje podjechac.

_________________
www.chemskor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 23:35 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
poczytaj troche moich postow to bedziesz wiedzial ze mam kolektory przelot akrapa commandera k&n reacer i swego czasu ganial na wydechu G&G wyglada tak jak megaphone rozni sie tylko napisem i nic tylko ze odglos jest wiekszy poprzez tube i powiedz mi co ci daje inny wydech niz megaphone bo mi tylko inny dzwiek i ze jest bardziej wyciszony poprzez ze ma wate ale cienienie w ukladzie wydechowym sie przez to nie zmienia i zawory mozesz wypalic jak byc ciagle ganail na benzynie +100 oktanow i by byla za bogata mieszanka paliwa i po to jest sonda lamda ze ona nam ustawia poprzez ecu mieszanke i jak by bylo tak jak mowisz to kazdy zawodnik z toru by musial co chwile miec nowa glowice wraz z zaworami bo by zostal wpalone ;)

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 4 kwi 2013, o 23:49 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2011, o 13:29
Posty: 52
Sprzęt: r6 09
Imie: jacek
PajakR6 napisał(a):
poczytaj troche moich postow to bedziesz wiedzial ze mam kolektory przelot akrapa commandera k&n reacer i swego czasu ganial na wydechu G&G wyglada tak jak megaphone rozni sie tylko napisem i nic tylko ze odglos jest wiekszy poprzez tube i powiedz mi co ci daje inny wydech niz megaphone bo mi tylko inny dzwiek i ze jest bardziej wyciszony poprzez ze ma wate ale cienienie w ukladzie wydechowym sie przez to nie zmienia i zawory mozesz wypalic jak byc ciagle ganail na benzynie +100 oktanow i by byla za bogata mieszanka paliwa i po to jest sonda lamda ze ona nam ustawia poprzez ecu mieszanke i jak by bylo tak jak mowisz to kazdy zawodnik z toru by musial co chwile miec nowa glowice wraz z zaworami bo by zostal wpalone ;)


No fakt ale kolega wyzej niema pc jak sie nie myle a wtedy sonda lambda napewno nie jest w stanie wyregulowac wyciecia katalizatora(ogien z rury na metr idzie pewnie),czyli mam rozumiec,ze tlumiki w starych bikach bez kata co mialy po metr dlugosci to dawaly takie samo cisnieniee spalin co zwykla rurka jesli tak to sie myle i wprowadzam w blad :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 08:04 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 6 gru 2011, o 23:13
Posty: 686
Sprzęt: R1 2012
Imie: Dawid
Lokalizacja: WBK
Co to wywalania błędu to spotkałem się na allegro z exup eliminatorem, który usuwa ten błąd, cos koło 300zł kosztuje i problem z głowy:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: akrapovic megaphone w r6 09, co zrobić żeby było głośniej??
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 17:28 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
jacke46 napisał(a):
PajakR6 napisał(a):
poczytaj troche moich postow to bedziesz wiedzial ze mam kolektory przelot akrapa commandera k&n reacer i swego czasu ganial na wydechu G&G wyglada tak jak megaphone rozni sie tylko napisem i nic tylko ze odglos jest wiekszy poprzez tube i powiedz mi co ci daje inny wydech niz megaphone bo mi tylko inny dzwiek i ze jest bardziej wyciszony poprzez ze ma wate ale cienienie w ukladzie wydechowym sie przez to nie zmienia i zawory mozesz wypalic jak byc ciagle ganail na benzynie +100 oktanow i by byla za bogata mieszanka paliwa i po to jest sonda lamda ze ona nam ustawia poprzez ecu mieszanke i jak by bylo tak jak mowisz to kazdy zawodnik z toru by musial co chwile miec nowa glowice wraz z zaworami bo by zostal wpalone ;)


No fakt ale kolega wyzej niema pc jak sie nie myle a wtedy sonda lambda napewno nie jest w stanie wyregulowac wyciecia katalizatora(ogien z rury na metr idzie pewnie),czyli mam rozumiec,ze tlumiki w starych bikach bez kata co mialy po metr dlugosci to dawaly takie samo cisnieniee spalin co zwykla rurka jesli tak to sie myle i wprowadzam w blad :(

dokladnie starsze motocykle z tymi dlugimi lufami mial katalizatory w seryjnym wydechu a r6 od 2006r zrobila osobny katalizator aby mozna bylo zmieniac wydechy i miec kata a co pc to seryjnie jest wozona sona wasko pasmowa wlozona za to mozna ja zmienic na szeroko pasmowa i ona wszystko obsluzy ale nawet ta seryjna daje rade bo ona ma odczyt tylko spalin na skutek mieszanki paliwa a marchewy to tak czy siak pójdą jak ktos bedzie ciege przygazowywal pod ocnina a co do zchodznia z obrotow to czasem tez moze sie pokazac tak jak w moto gp widac tylko tam wystepuje wylonczenie zaplonu w momencie zmianu biegu dzieki qucishifter ale jezeli marchey sa za czesto warto sprawdzic luzy zaworowe bo moze sie nei domykac ktorys zawor co do exupa to po co tracic kase na exup eleminatora wystarczy odpiac linki od sliniczka i niech sobie siliczek pracuje i to wszystko

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1