r1r6.pl
https://r1r6.pl/

WADA PROJEKTOWA R6 98-01 szukamy bloku do naprawy
https://r1r6.pl/warsztat-f25/wada-projektowa-szukamy-bloku-naprawy-t10251.html
Strona 1 z 4

Autor:  RafalTBG [ 18 wrz 2013, o 19:59 ]
Tytuł:  WADA PROJEKTOWA R6 98-01 szukamy bloku do naprawy

Jeżeli ktoś chciałby się przysłużyć wszystkim posiadaczom uszkodzonego bloku z Yamahy r6 w tych latach to potrzebowałbym jeden uszkodzony blok z jednym tłokiem.

Mam możliwość zorientowania się czy jest możliwość regeneracji ale potrzebuje blok.


Mam też pytanie dla tych co widzieli swoj uszkodozny bądz robili pomiar cisnienia.
NA KTÓRYM CYLINDRZE U WAS PĘKAŁA TULEJA ???????

od lewej to 1 , 2 , 3 , 4 od prawej


JEŻELI KTOŚ MA TAKI BOLK I WYSŁAŁBY GO DO MNIE TO CZEKAM NA PW

Autor:  matek600 [ 14 paź 2013, o 22:27 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Zwykle pęka pierwszy cylinder,pęknięcie pojawia się z prawej strony.

Autor:  robert1343 [ 15 paź 2013, o 18:32 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Jakie są objawy tej pękniętej tulei?
Czy jest jakiś gwałtowny spadek mocy? jakiś przerywanie, gaśnięcie, czy dymienie?
Chodzi mi o rozpoznanie przyczyny bez sprawdzania kompresji.

Autor:  nfs [ 15 paź 2013, o 18:44 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Ja słyszałem że wolne obroty zaczynały skakać.Jak masz r6 z zawyżonymi wolnymi obrotami biegu jałowego nie kupuj na pałę.
Powinna walić olejem do filtra powietrza.
Ale nie wpadaj w panike bo może to tylko do zrobienia synchro gaźników,bardzo minimalne ślady oleju w filtrze to też norma.

Autor:  BlueR6 [ 31 paź 2013, o 17:17 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

wali olejem do filtra powietrza, nie trzyma obrótów a po odpięciu odmy wszytko wraca do normy jeśli masz takie objawy i zrobione gaźniki plus zaowry to szukaj pieca bądź robić tulejowanie

Autor:  RafalTBG [ 11 gru 2013, o 20:21 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Blue a u ciebie na ktorym pękło. Wrzuć fotę bloku oraz dokladnie peknietej tulei

Autor:  BlueR6 [ 14 gru 2013, o 09:28 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Oto winowajca;/
U mnie pękło na 2 i na 3 cylindrze.

Załączniki:
P1150542.JPG
P1150542.JPG [ 573.94 KiB | Przeglądane 7480 razy ]
P1150540.JPG
P1150540.JPG [ 599.31 KiB | Przeglądane 7480 razy ]

Autor:  kozik_93 [ 3 sty 2014, o 19:26 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Pęka zazwyczaj na pierwszym i czasem do kompletu słyszałem, że tez drugi.
Objawy:
walenie z odmy olejem w filtr jak łapie temp
nie trzymanie się na obrotach
gaśnięcie przy wysokich temp.
szybciej kreci przy odpalaniu
kopci bo bierze olej

Autor:  Rzewla [ 21 sty 2014, o 17:09 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

Po odkreceniu korka wlewu oleju i dodaniu gazu dmucha bardzo mocno spalinami... Na wolnych powinno dmuchać delikatnie a przy dodaniu gazu nie powinno byc wydmuchu.

Autor:  Michau [ 29 sty 2014, o 10:10 ]
Tytuł:  Re: POTRZEBNY USZKODZONY BLOK Z R6 98-01

U mnie pękło na 1 i 2,tzn w sumie to na 2 pękło,bo na 1 wyłamał się kawałek wielkości paznokcia małego palca u dłoni :shock: i silnik stanął. O dziwo nic więcej nie ucierpiało,ani głowica ani tłok,ani korba. Wsadzone zostały tuleje tak grube jak tylko to było możliwe i moto pracowało jak nowe :) u mnie natomiast przed katastrofą słychac było brzęczenie jakby napinacz rozrządu padł,po zgaszeniu nie chciała odpalic a w ostateczności silnik został zblokowany.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/