r1r6.pl
https://r1r6.pl/

PowerCommander
https://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny/powercommander-t295-30.html
Strona 4 z 6

Autor:  Jarson [ 16 lut 2010, o 19:32 ]
Tytuł:  Re: PowerCommander

bundes napisał(a):
To i tak jesteś dobry. Ja na R1 zabieram tylko śpiwór i metalowe kieliszki


A ja się cały czas łudziłem, że "sportowcy" nie piją .... ;)

Autor:  Osek22 [ 17 lut 2010, o 08:20 ]
Tytuł:  Re: PowerCommander

No dobra, zmiana planow. Jednak pojde w tym roku w naped i slip-ony (jeszcze sie nie zdecydowalem ktore) a w przyszlym roku doloze Y pipe i PCIII. Co do filtra powietrza to na wielu forach do R1 nie zaleca sie jego wymiany na szybko przeplywowy wiec filtr raczej zostawie.

Co myslicie, mozna polaczyc Y-pipe ze slip-on'ami bez PC. Mam juz zamowiona i nie wiem czy montowac...
Jaki naped polecacie?

Pzdr

Autor:  Łuuuki Only One - R1 [ 17 lut 2010, o 09:50 ]
Tytuł:  Re: PowerCommander

Osek22 napisał(a):
No dobra, zmiana planow. Jednak pojde w tym roku w naped i slip-ony (jeszcze sie nie zdecydowalem ktore) a w przyszlym roku doloze Y pipe i PCIII. Co do filtra powietrza to na wielu forach do R1 nie zaleca sie jego wymiany na szybko przeplywowy wiec filtr raczej zostawie.

Co myslicie, mozna polaczyc Y-pipe ze slip-on'ami bez PC. Mam juz zamowiona i nie wiem czy montowac...
Jaki naped polecacie?

Pzdr


Sławek

na temat napędu dowiesz się tutaj viewtopic.php?f=36&t=253

ten temat zostawmy dla PCIII

Autor:  R1 06 [ 19 mar 2010, o 16:30 ]
Tytuł:  Re: PowerCommander

Stwierdzam z cała stanowczoscią,że jest mocniesza po zapodaniu PC, bardzo chętnie idzie na gume nawet na 3 biegu, troche to uciazliwe w ruchu miejskim, trzeba delikatnie obchodzić sie z manetka gazu,nie byłem jeszcze na hamowni,ale w kwietniu skocze do Ratki do Mikołowa to sie wszysyko dostroi bo mape wgrywałem sam więc do końca pewien nie jestem czy wszystko jest OK. ale napewno nie jest to motocykl dla nerwowych ludzi bo długo na nim nie pojeżdżą

Autor:  greg [ 9 lip 2010, o 14:38 ]
Tytuł:  Re: PowerCommander

Masz te wyniki z hamowni? ;) Zastanawiam się nad założeniem do r6 tylko nie wiem czy to prawda co mówią z tym przyrostem mocy :mrgreen:
Pozdrawiam

Autor:  RafalM3R1 [ 7 mar 2012, o 08:28 ]
Tytuł:  Power Commander III

Witam. Mam pytanie jak sie przelancza PC, motor musi byc odpalony czy wylaczony?Jak dodaje gazu to zaczynaja swiecic diody na tym takim pasku, a jak przelanczam na LOW-MID-HIGH to nie czuje zadnej roznicy podczas jazdy!

Pozdr

polaczylem watki
darekR1

Autor:  PajakR6 [ 7 mar 2012, o 08:31 ]
Tytuł:  Re: Power Commander III

najlepiej to sie robi jak masz podlonczonego kompa do moto a te 3 przyciski sa od dawki paliwa na niski srednich i wysokich obrotach

Autor:  bundes [ 7 mar 2012, o 19:59 ]
Tytuł:  Re: Power Commander III

No może bardziej: optimum działania jest w dolnym/średnim/wysokim zakresie obrotów. Ale optimum w przypadku PC bez innych modyfikacji to jak już pewnie wiesz max 2-3 KM. Czyli wartości nie do zauważenia podczas normalnej jazdy, jedynie hamownia to wykaże. Ale na temat wydajności PC napisano już na tym forum tyle poematów i doktoratów, że nawet nie za bardzo już mi się chce coś dodawać. A bajki typu 15-20KM więcej, pretendują ewentualnego pacjenta do leczenia terapią wstrząsową.

Autor:  RafalM3R1 [ 7 mar 2012, o 21:05 ]
Tytuł:  Re: Power Commander III

Jak naciskam na te przyciski co sa na PC to zero reakcji i wlasnie nie wiem czy jak sie np naciska to ma cos mignac czy moze te diody jakos inaczej pokazywac maja?

A to wiem ze jakies 2-3km wiecej tylko.

Dzieki za pomoc!

Autor:  amigomariusz4 [ 7 mar 2012, o 21:15 ]
Tytuł:  Re: Power Commander III

Przekręć zapłon wciśnij wszystkie trzy przyciski i wtedy odpalaj powinny się świecić wszystkie trzy diody po chwili. Jak już będą się świeciły wtedy możesz każdym po kolei kombinować,tylko nie dawaj wszystkich na maksa bo to chyba najgorsze z ustawień...

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/