Teraz jest 22 lis 2024, o 19:11

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Witam wszystkich
PostNapisane: 22 paź 2015, o 16:17 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 1 lut 2015, o 23:03
Posty: 47
Sprzęt: r6/r1
Imie: Karol Totem
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Nigdy nie wiedziałem co mam powiedzieć jak będę się przedstawiał na forum, żeby uniknąć tzw. gejówy Red_icon_cheesygrin Mam na imię Karol i na dzień dzisiejszy ujeżdżam rn19 i pierwszą r6 którą mam już 8 lat W najbliższym czasie nie planuje zmiany- to są dla mnie dwa idealne motocykle. Adrenalina płynąca z 4 gaźników (r6) i dopracowana technologia rn19 Red_icon_cheesygrin Zawodowo zajmuję się oklejaniem pojazdów (reklama, rajdówki, motocykle i zmiana koloru) oraz mechaniką motocyklową. Z Yamahą mam do czynienia od zawsze. Raz, dwa razy w miesiącu staram się odwiedzić tor, żeby doskonalić umiejętności. Po skatowaniu pierwszej motorynki przyszedł czas na Yamahę Silder, potem był słynny Aerox (lub kilka), Tzr 125 (to był dla mnie szok) a potem pierwsze r6 które mam do dzisiaj. Z czasem pojawiła się rn09 którą z czasem wymieniłem na rn19. Z racji tego, że miałem kiedyś dosyć ograniczony budżet a chciałem jeździć sprawnym sprzętem to wszystkie naprawy wykonywałem sam. Przez te wiele lat udało mi się dosyć dobrze poznać te modele. Robiliśmy wiele ciekawych tematów łącznie z instalowaniem bloku z nowszej r6 bez wady fabrycznej (pękające tuleje) do mojej staruszki- niestety skończyłem jak wielu innych i z racji tego, że w ów czas posiadałem marną wiedzę kupiłem moto z trafioną tuleją. Sporo kombinujemy nad rozwiązaniem drogich napraw uszkodzonych silników. Każdy kto ma rn12/19 wie jaki to problem. Używane silniki są albo bardzo drogie albo ich nie ma a remont nie wchodzi w rachubę, bo to w zasadzie jednorazówki Red_icon_cheesygrin Mam baaardzo duży zapas używanych części, bo swojego czasu wzięliśmy kilka rozbitków na części więc możemy sobie walczyć. Zauważyliśmy, że można inteligentnie podmieniać części z różnych modeli r1 i fazer. Kocham też samochody. Jeżdżę starym Sunnym Gti w którym zbudowałem 230 konny silnik na bazie sprowadzonej z Japonii jednostki ze zmiennymi fazami rozrządu- 2.0 Neo Vvl. Mam swój skromny (acz z dużym potencjałem Red_icon_cheesygrin) warsztacik w warszawskim Wilanowie w którym realizuję się w swojej pasji. Cieszę się, że mogłem dołączyć do tak zacnego forumowego grona.

Pozdrawiam

Karol

_________________
------------------------------------------------
http://www.facebook.com/totem.grg Totem Garage
Skrzynie w rn09 i tuleje w rj03 robimy już z zamkniętymi oczami :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1